Katastrofa od t2 računovodstva!!
- Mark
- T-2jevec
- Prispevkov: 3148
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
gogi1, kako se ne javi? Kam pa kličeš? Preveri še preko HD-ja.
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
točno tole je bulletproofKoMar napisal/-a:Imaš potrjen odrezek od položnice? Faksiraj jim kopijo z dopisom, kjer razložiš situacijo...
- DownTaker
- Starešina
- Prispevkov: 1636
- Pridružen: 22. Mar 2006 ob 14:28
- T-2: Že imam
- Paket: Telekom
- Kraj: Šmarje pri Jelšah
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Ena mal offtopic, ker se tiče naslova teme, ki je zelo "uporabljena".
Moti me ker ni ravno slovensko napisano.
Bolj pravilno bi namreč bilo "Katastrofalno t2 računovodstvo!!"
Moti me ker ni ravno slovensko napisano.
Bolj pravilno bi namreč bilo "Katastrofalno t2 računovodstvo!!"
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Mi smo poslali preko E-maila na info potrdilo o plačilu (ki je bilo izvedeno 11.3.) pa še zdej je na servisnih straneh
vse rdeče...
Problem je tud v tem ker smo za januar reklamiral račun. Pol so nam pa rekli: "Plačajte za jan poln račun in znesek reklamacije odbijte na računu za feb".
To smo naredil, zdej pa nimajo podatka da bi bilo karkoli sploh plačano...
"Plačajte za jan poln račun in znesek reklamacije odbijte na računu za feb"
Plačali smo račun za feb: 11.3. 2010
Včeraj sem poslal mail, prebran je bil, odgovora pa nobenega...
Da sploh ne govorim o tem da sem v času postopka reklamacije prejel še opomin
Da res je, "Katastrofalno t2 računovodstvo!!"
Škoda da takole kvarijo ugled podjetju, z tehnikalci pa nikol nobenga problema...
vse rdeče...
Problem je tud v tem ker smo za januar reklamiral račun. Pol so nam pa rekli: "Plačajte za jan poln račun in znesek reklamacije odbijte na računu za feb".
To smo naredil, zdej pa nimajo podatka da bi bilo karkoli sploh plačano...
"Plačajte za jan poln račun in znesek reklamacije odbijte na računu za feb"
Plačali smo račun za feb: 11.3. 2010
Včeraj sem poslal mail, prebran je bil, odgovora pa nobenega...
Da sploh ne govorim o tem da sem v času postopka reklamacije prejel še opomin
Da res je, "Katastrofalno t2 računovodstvo!!"
Škoda da takole kvarijo ugled podjetju, z tehnikalci pa nikol nobenga problema...
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 503
- Pridružen: 19. Mar 2009 ob 19:26
- T-2: Že imam
- Paket: t-3 mobil 100/10
- Kraj: Komenda
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Mark z dolžnim spoštovanjem !!Klical sem na 05900000 in dobil tel od njih (3 številke)in nobena ni dosegljiva!!!A Vam jih še napišem?! Zdaj ,ko to pišem je zadeva rešena!! Samo zakaj toliko mojih živcev in časa za rutinsko zadevo!! Preprosto ko pasulj(si na T-2-dobiš račun -plačaš-zadeva zaključena) Vsi srečni in zadovoljni!! LP
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Evo številka:
0590-02-214
Noben se ne javi, na servisnih straneh pod plačilne postavke je pa napisana da jo lahko uporabimo za prijavo napak pri postavkah...
Že cel teden se trudim da se uredi to stanje z postavkami. Pošiljam maile na info in na računovodstvo kot svetovano... Kličem ma nič
se ne premakne. Plačano 15 dni nazaj na HD-ju mi tumbajo da ni plačano...
Počasi imam zadost tega...
0590-02-214
Noben se ne javi, na servisnih straneh pod plačilne postavke je pa napisana da jo lahko uporabimo za prijavo napak pri postavkah...
Že cel teden se trudim da se uredi to stanje z postavkami. Pošiljam maile na info in na računovodstvo kot svetovano... Kličem ma nič
se ne premakne. Plačano 15 dni nazaj na HD-ju mi tumbajo da ni plačano...
Počasi imam zadost tega...
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Ne sekiraj se preveč!
To je pač klasika pri T2, če kaj ne "štima" z računi je skoz uporabnik tisti, ki ima dolg. In namesto opravičila ti k naslednji položnici "butnejo" opomin.
Če si 100% prepričan, da si plačal vse storitve, ki ti jih ponujajo se sploh ne oziraj na te neplačane postavke in opomine. Ko pa bo, če bo prišlo do terjatev oziroma morebitnega odklopa, pa jih tožiš.
Verjami, da nisi osamljen primer. Moral pa boš počakat še kakšen mesec, da v računovodstvu najdejo tisto plačano položnico. So pač bolj počasne sorte.
Pa druge št. na T2 kot 00 in 02 za nas navadne smrtnike, niso dosegljive.
lp,Ika13
To je pač klasika pri T2, če kaj ne "štima" z računi je skoz uporabnik tisti, ki ima dolg. In namesto opravičila ti k naslednji položnici "butnejo" opomin.
Če si 100% prepričan, da si plačal vse storitve, ki ti jih ponujajo se sploh ne oziraj na te neplačane postavke in opomine. Ko pa bo, če bo prišlo do terjatev oziroma morebitnega odklopa, pa jih tožiš.
Verjami, da nisi osamljen primer. Moral pa boš počakat še kakšen mesec, da v računovodstvu najdejo tisto plačano položnico. So pač bolj počasne sorte.
Pa druge št. na T2 kot 00 in 02 za nas navadne smrtnike, niso dosegljive.
lp,Ika13
lp, Ika13
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 503
- Pridružen: 19. Mar 2009 ob 19:26
- T-2: Že imam
- Paket: t-3 mobil 100/10
- Kraj: Komenda
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Jaz sem klical na 059002212,14,19 pa tudi nič dosegljivo!Še dober da vsaj enkrat na info delajo.Pol leta nazaj niso!Upam ,da se to stanje poboljša!Močno upam!
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Jaz sem moral na banko po potrdilo o plačilu s trajnika. In ker to ni tako enostavno kot se sliši, sem na banki moral sprožit reklamacijski postopek itn. kar je vse skupaj vzelo kar nekaj časa (čas je na T-2 očitno zastonj), nakar so ugotovili, da nekdo na T-2 ni poknjižil plačil.Atoll napisal/-a:Predlagam novo besedo, računonevodstvo.
BEDA.
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Prosil bi za malo pomoči.
Za januar sem dobil položnico z napačnim zneskom. Po tel. pogovoru sem preko e-maila poslal reklamacijo računa in v 15 minutah sem dobil odgovor:
Je na forumu kaka oseba, ki bi bil pripravljen pomagati. Imam željo čim prej plačati računa, ne mislim pa zalagat enega centa in potem fehtat a preplačan denar. Grem raje k kakemu drugemu ponudniku, ki je sposoben pravilno izpolniti položnico.
Za januar sem dobil položnico z napačnim zneskom. Po tel. pogovoru sem preko e-maila poslal reklamacijo računa in v 15 minutah sem dobil odgovor:
Danes sem odprl pošto kjer je bila položnica za februar plus še zamudne obresti, ker nisem plačal položnice za januar. Seveda sem zopet poklical na 059 000 000 kjer pa mi človek ni znal pomagati popolnoma nič. Celo telefona od koga, ki bi znal pomagati mi ni bil sposoben dati.Veseli nas, da ste se z vašim vprašanjem obrnili na nas. Obveščamo Vas, da smo zadevo posredovali reklamacijski službi v preveritev, odgovor boste prejeli po navadni pošti v najkrajšem možnem času. Za kakršnekoli informacije smo vam na voljo v klicnem centru na telefonski številki 059 000 000. Lepo vas pozdravljam,
Sebastjan
T-2 služba za pomoč naročnikom
Je na forumu kaka oseba, ki bi bil pripravljen pomagati. Imam željo čim prej plačati računa, ne mislim pa zalagat enega centa in potem fehtat a preplačan denar. Grem raje k kakemu drugemu ponudniku, ki je sposoben pravilno izpolniti položnico.
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Plačaj nesporni delež, ter se ne oziraj na opomine, ki bodo prihajali z naslednjimi položnicami. Seveda moraš pa poravnati vse stroške za storitve, ki si jih koristil določen mesec.
V tvojem primeru plačaš brezčasni VDSL + pogovori ki si jih opravil na T2 mobilni telefoniji (predvidevam, da imaš ta paket, kot imaš zapisano v profilu). Moraš pač napisat novo položnico, kjer popraviš znesek, ostale podatke pa prepišeš iz položnice, ki si jo dobil.
Sicer ne vem kako je sedaj z zamudnino, ker nisi plačal do roka, ki je bil naveden na položnici. Na to ti bo pa znal odgovoriti kakšen T2jevec. Mislim pa da jih ne bi smeli računat, ker si reklamiral nepravilni znesek na položnici.
lp,Ika13
V tvojem primeru plačaš brezčasni VDSL + pogovori ki si jih opravil na T2 mobilni telefoniji (predvidevam, da imaš ta paket, kot imaš zapisano v profilu). Moraš pač napisat novo položnico, kjer popraviš znesek, ostale podatke pa prepišeš iz položnice, ki si jo dobil.
Sicer ne vem kako je sedaj z zamudnino, ker nisi plačal do roka, ki je bil naveden na položnici. Na to ti bo pa znal odgovoriti kakšen T2jevec. Mislim pa da jih ne bi smeli računat, ker si reklamiral nepravilni znesek na položnici.
lp,Ika13
lp, Ika13
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Obveščam, da mi kljub končanemu postopku reklamacije in priznanemu dobropisu T-2 le tega tudi pri tretjem mesečnem računu po končanem postopku še ni uspel upoštevati. Imam pa trajnik in sam zneska ne morem znižati. Me prav zanima, koliko mesecev bo preteklo, da bodo odšteli dobropis. Sledi poročilo naslednji mesec.
- erbi
- Navdušenec
- Prispevkov: 648
- Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
- T-2: Že imam
- Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Ja, bo pa potrebno kar še malo počakati. Iz mojega primera ti lahko povem, da imam zaradi uspešno rešene reklamacije preplačilo za avgust 2007 in julij 2008. Do danes še nič....
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Ja, se pridružujem kritikam. Do zdaj pač v takih primerih položnice nisem plačal, sem pa vedno spisal pritožbo, kjer sem izrecno napisal, da položnice do rešitve situacije ne bom plačal, niti nespornega dela. Brezplačnega kredita za nedoločen čas pač podjetjem ne bom dajal. Če bi, bi lahko dobil položnico za 1000EUR, od katerih je nesporni del npr. 10EUR. Torej moram jaz plačati 1000EUR in čakati dobropis za 990EUR??? Ne bi rekel, da zakonodaja to dopušča, kljub splošnim pogojem... Sem malo pretiraval z zneski, ampak dejansko ni razlike.
Na T-2 sem se parkrat moral za isto stvar pritožiti dvakrat, drugič sem vedno omenil tržni inšpektorat. Pri T-2ju je to zaenkrat zadostovalo, pri nekaterih drugih podjetjih so pač dobili obisk inšpektorja preden so mi priznali svojo napako.
Pa samo še to v vednost: ne nasedajte stroškom opomina!!! Strošek opomina po zakonu ne sme biti višji od dejanskih stroškov pošiljanja, hkrati pa ne sme presegati vrednosti zamudnih obresti, ki znašajo cca 10% letno (odvisno od trenutno veljavne obrestne mere). Če jaz od katerega podjetja dobim opomin za npr. 2 EUR namesto nekaj centov, kar spišem še eno pritožbo (seveda do rešitve ne plačam nič), če pa sem s podjetjem prej že imel težave, pa še en prijazen mail na tržni inšpektorat. Do zdaj je to vedno zadostovalo
lp
Na T-2 sem se parkrat moral za isto stvar pritožiti dvakrat, drugič sem vedno omenil tržni inšpektorat. Pri T-2ju je to zaenkrat zadostovalo, pri nekaterih drugih podjetjih so pač dobili obisk inšpektorja preden so mi priznali svojo napako.
Pa samo še to v vednost: ne nasedajte stroškom opomina!!! Strošek opomina po zakonu ne sme biti višji od dejanskih stroškov pošiljanja, hkrati pa ne sme presegati vrednosti zamudnih obresti, ki znašajo cca 10% letno (odvisno od trenutno veljavne obrestne mere). Če jaz od katerega podjetja dobim opomin za npr. 2 EUR namesto nekaj centov, kar spišem še eno pritožbo (seveda do rešitve ne plačam nič), če pa sem s podjetjem prej že imel težave, pa še en prijazen mail na tržni inšpektorat. Do zdaj je to vedno zadostovalo
lp