Alex napisal/-a:Ali lahko še kdo preveri, če so mu na T2 upoštevali zadnje nakazilo? Meni na T2ju razlagajo, da sem vsaj dvakrat (doma in v službi) narobe vpisal sklic in sem zatorej dolžan zadnji znesek.
To da v (pro)Kliku in SKB net-u javi napačen sklic, je valda zraslo na mojem zelniku.
Sem preveril še pri fotru. On mi itak prepozno prinese položnice in je bila njegova plačana šele 29.6, le s to razliko da ima on na servisnih straneh vse POKNJIŽENO.
P.S. A Matej Košir ni več vodja reklamacijske službe?
Epilog:
po faksiranju potrdila o plačilu sem še ene dvakrat klical na 000, kjer se seveda ni nič uredilo. Nato sem na beta servisnih opazil telefonsko za računovodstvo, ki sem jo takoj zavrtel, vendar je telefon zvonil v prazno. Kasneje me je gospa iz rač. poklicala nazaj, preverila zadevo in uredila, da je plačilo zabeleženo.
Malo sem povprašal kako to, da plačilo ni bilo avtomatsko poknjiženo in mi je razložila, da so menjali program in imeli kar nekaj problemov s sklici za kar se je tudi opravičila v imenu T2.
Še je sposoben kader na T2.
