Računovodstvo, opomini, izklopi...

Splošni pogovori o T-2
BM1
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 9. Mar 2011 ob 16:28
T-2: Že imam

Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a BM1 » 9. Mar 2011 ob 16:45

Sicer je že ena podobna tema, pa vendar nekaj situacij in vprašanj:
1. Sredi dopoldneva neha v firmi delat internet. Po nekaj klicih izveš, da so te odklopili. Čez nekaj ur končno dobiš nekoga, ki ugotovi, da neupravičeno, saj so vsi računi zaprti. Brez opravičila, brez vsega, priklopijo naslednji dan po nešteto urgencah.
2. Nov mesec, novo t2 presenečenje. Račun, zraven grožnja z odklopom. Še bonus: račun za ponovni vklop šalabajzerstva iz prve točke.
Računovodkinja kliče na, očitno, vročo linijo. Po 7 urah neuspešnega klicarjenja končno dobi nekoga, ki je precej osoren in izjavi, da imajo cel dan telefone, ker so ljudje dobili čudne račune in opomine.

T2 mojstri: kako vam uspe furat firmo (aja, saj ni čisto zgled dobrega upravljanja), da nimate osnovnih reči urejenih? Kako bi človek prišel do računovodstva, preveril stanje in zadevo uredil, če je prišlo do kakšne anomalije na eni ali drugi strani? In nenazadnje, kako si operater, ki ve, da ima totalno razsulo v evidenci plačil, še vedno upa izklapljati uporabnike?

Ne mi o telefonih, ker je dial to hit ratio pod 1%, ne mi o mailih, kjer je ista zadeva vsaj iz moje strani na odličnih 0%... samo konkreten odgovor: če imaš težave z računi, pokliči tega in tega od te do te ure. Čao.

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a dal » 9. Mar 2011 ob 19:36

Kakšno pa je stanje plačil na servisnih straneh?

Ugovor lahko v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah oddaš tudi telefonsko na številko 080 64 64. Operaterja na to opozoriš in on mora zabeležiti tvoj ugovor, T-2 pa mora nanj odgovoriti v 15 dneh.

Številke za reklamacije, ki je objavljena na računu, nihče ne dviguje. Objavljena je zgolj za norčevanje iz naročnikov. :nevem:

Uporabniški avatar
Ika13
Navdušenec
Prispevkov: 552
Pridružen: 29. Apr 2007 ob 20:50
T-2: Že imam
Kraj: Kidričevo

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a Ika13 » 9. Mar 2011 ob 20:22

Vsekakor boš prehodil kalvarijo, če ti ne bo pomagal kakšen neuradnik (ali pa z veliko sreče po uradni poti). Vsaj takšna je praksa; razlog pa tiči, da si določen primer na T2 podajajo od osebe do osebe, oz. izmene do izmene seveda vse lepo zabeležijo, vendar v neke ustaljene okvirje in zato na koncu izpade da iz muhe nastane slon. Razumljivo je, da se pri delu pojavljajo napake, vendar kolko hoče T2 pri tej stvari poenostavit zadevo za reševanje le teh, jim to nekako ne uspeva. Seveda tebi kot uporabniku pa ne preostane drugo kot, da težiš na HD ter seveda z dopisi reklamiraš njihove napake.
Neuradniki ne me narobe razumet ,da sedaj pljuvam vse povprek in po vseh. Za vsako težavo, ki sem jo reševal preko tega foruma z vašo pomočjo je bila rešena v najkrajšem času in sem zato zelo hvaležen.
Hočem pač povedat, če se kdo od neuradnikov neuradno potrudi in prevzame kakšen problem, ga seveda najprej preuči, nato se ga loti, da ga reši, oziroma ga reši oseba na T2, ki je zadolžena za vrsto problema, vendar tako dolgo bdite nad problemom da je rešen. Na koncu pa še preko ZS obvestite uporabnika da ste zadevo porihtali. In tega manjka na uradnem delu.

Nisi pa nič napisal kakšen uporabnik T2 storitev si, poslovni ali kot fizična oseba. Ker kolko se je tu na forumu pisalo bi naj poslovnim uporabnikom bil dodeljen nekdo, ki je intervencijsko zadolžen za poslovnega uporabnika (mogoče samo na optiki???).

lp,Ika13
lp, Ika13

BM1
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 9. Mar 2011 ob 16:28
T-2: Že imam

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a BM1 » 9. Mar 2011 ob 21:23

dal napisal/-a:Kakšno pa je stanje plačil na servisnih straneh?

Ugovor lahko v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah oddaš tudi telefonsko na številko 080 64 64. Operaterja na to opozoriš in on mora zabeležiti tvoj ugovor, T-2 pa mora nanj odgovoriti v 15 dneh.

Številke za reklamacije, ki je objavljena na računu, nihče ne dviguje. Objavljena je zgolj za norčevanje iz naročnikov. :nevem:
Ma nimam pojma. Do sedaj je kake 4 ali 5 let storitev delovala normalno. U/P pa se ne da retrievat iz strani. Nikoli uporabljal. Pač nek nivo storitve, nek znesek na računu. Dost fer. Tudi ko je enkrat modem crknil smo ga dobili v eni uri - s človekom na helpdesku sem se zmenil, kolega, ki je bil blizu, je pa modem pobral in sem imel prej kot v eni uri stvar zamenjano. Moti me samo in predvsem to, da dobivaš neke dejanske grožnje z odklopom, da bi pa koga dobil in poskusil ugotoviti kaj in kje je narobe pa ni šans.

BM1
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 9. Mar 2011 ob 16:28
T-2: Že imam

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a BM1 » 11. Mar 2011 ob 10:28

Update: Delavci T2 so potrdili svojo nesposobnost in šalabajzerstvo. Skrajni čas je, da gredo take firme v stečaj, njih zaposleni pa na cesto.

Skorc
Legenda
Prispevkov: 1487
Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
T-2: Že imam
Paket: Malo mešano
Kraj: Pince

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a Skorc » 11. Mar 2011 ob 10:57

A se ti ne zdi, da greš preveč "na nož" in udrihaš kar po čez? Še nekako bi razumel jezo ter napisano v prvem postu. Človek marsikaj napiše in/ali izreče v afektu. Še zdaleč pa to ni opravičilo in odobritev za obnašanje na ravni "zarukanca". Po dveh dneh bi se pa res lahko dobro skuliral in nehal z enakim tonom.

Valda, da tisti, ki dela, lahko tudi naredi napako. In, če se lastna napaka prizna, je to šteti za dobro in ne obratno. Nenazadnje se še tako hud nesporazum in napaka lahko reši na civiliziran in kulturen način. Pri tem bosta obe strani zadovoljni.
Lep pozdrav,
Škorc

Slika

Uporabniški avatar
erbi
Navdušenec
Prispevkov: 648
Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
T-2: Že imam
Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a erbi » 11. Mar 2011 ob 11:14

Tudi mene zanima, zakaj se T-2 recimo ne zgleduje po @M? Oni imajo objavljene vse kontaktne številke po področjih, če ima pa kdo kljub temu še vedno željo, da bi v nedogled klepetal s študenti pa pokliče na brezplačno številko.
Vem, da je to "neuradni" forum, a kljub temu, mogoče pa kdo le pozna odgovor...

BM1
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 9. Mar 2011 ob 16:28
T-2: Že imam

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a BM1 » 11. Mar 2011 ob 12:10

Skorc napisal/-a:A se ti ne zdi, da greš preveč "na nož" in udrihaš kar po čez? Še nekako bi razumel jezo ter napisano v prvem postu. Človek marsikaj napiše in/ali izreče v afektu. Še zdaleč pa to ni opravičilo in odobritev za obnašanje na ravni "zarukanca". Po dveh dneh bi se pa res lahko dobro skuliral in nehal z enakim tonom.

Valda, da tisti, ki dela, lahko tudi naredi napako. In, če se lastna napaka prizna, je to šteti za dobro in ne obratno. Nenazadnje se še tako hud nesporazum in napaka lahko reši na civiliziran in kulturen način. Pri tem bosta obe strani zadovoljni.
Ostane pri zapisanem. Še sedaj ni nič rešeno, zato je ocena o nesposobnosti na mestu. Skuliran sem jaz že od začetka, ker bi se lahko čist brezveze drl na onega potrčka, ki je dvignil telefon na helpdesku. Pa se nisem. Lahko bi vse povprek na uč zmerjal, pa nisem. Sem pa sedaj, ko sem dobil odgovor, da (spet) nimajo podatkov, upravičeno pizdil.

Uporabniški avatar
SM9/125
Faca
Prispevkov: 118
Pridružen: 4. Nov 2010 ob 20:14
T-2: Že imam

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a SM9/125 » 11. Mar 2011 ob 15:04

Raje pejt v lekarno po apaurin!

Uporabniški avatar
tonimona
Starešina
Prispevkov: 2399
Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Koper

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a tonimona » 11. Mar 2011 ob 16:45

Ne bo nič rešilo, problemi z računovodstvom bodo ostali. :namrec:
Slika

Slika 1.7.2008- porihtano, dočakal sem tudi 18.11.2007

Uporabniški avatar
Hevidi
T-2jevec
Prispevkov: 1067
Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a Hevidi » 11. Mar 2011 ob 17:28

Dejstvo je, da je to definitivno eno izmed področij, ki ni sledilo tempu razvoja. Delamo intenzivno na tem, verjemi.

Drugače pa BM1, v ČISTO VSEH primerih se je do sedaj pokazalo, da je naročnik plačilo izvedel:
- na napačen sklic,
- sklica sploh ni navedel oz je dal notr 00/99 in datum or sth,
- na napačno številko računa,
- navedel lastno št. računa napačno,
- se znesek ni ujemal z zneskom na položnici za sklic;
kar se odrazi v tem, da avtomatika tovrstnega plačila ne poknjiži pravilno oz. ga poknjiži na nepravilen subjekt.

Skratka, jst pri cca. 50 plačanih položnicah za T-2 nikoli, ampak res nikoli nisem imel nobene težave. Tko, da če že pljuvamo, je treba vsaj priznat, da je krivda vsaj malenkost tudi na tvoji strani. Sicer pa je normalno, da v obdobju ko 100.000+ naročnikov dobi račun, da je KC zaseden, danes pokliči imaš povprečno čakanje 5 sekund, torej bigpicture pomaga pri miritvi živcev.

Prosim na ZS podatke o priključku, bomo pogledali.
:rtmT2:

GregecSLO
Navdušenec
Prispevkov: 638
Pridružen: 29. Sep 2009 ob 18:29
T-2: Že imam
Paket: 20/10

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a GregecSLO » 11. Mar 2011 ob 17:54

Tudi mi nismo še nikol imel problema...

Pa mamo T2 že 4 leta...

Bila je samo 1 reklamacija ki je bila rešena v 2 tednih (dolgo ampak je bla rešena OK)...

Uporabniški avatar
martis
Nadebudnež
Prispevkov: 493
Pridružen: 18. Nov 2010 ob 11:17
T-2: Že imam
Paket: T4 GIGA optika
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a martis » 11. Mar 2011 ob 21:26

Sam plačujem T2 preko trajnika na KBM že odkar je to mogoče. Sicer je kar nekaj časa trajalo, da so to omogočili, vendar še NIKOLI ni bilo NIČ narobe. Do sedaj... in upam, da bo tako tudi ostalo...

Uporabniški avatar
SM9/125
Faca
Prispevkov: 118
Pridružen: 4. Nov 2010 ob 20:14
T-2: Že imam

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a SM9/125 » 11. Mar 2011 ob 21:44

Imam 3 različne priključke nikoli nič narobe ob plačilu storitev .

BM1
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 9. Mar 2011 ob 16:28
T-2: Že imam

Re: Računovodstvo, opomini, izklopi...

Odgovor Napisal/-a BM1 » 12. Mar 2011 ob 01:03

Hevidi napisal/-a:Dejstvo je, da je to definitivno eno izmed področij, ki ni sledilo tempu razvoja. Delamo intenzivno na tem, verjemi.

Drugače pa BM1, v ČISTO VSEH primerih se je do sedaj pokazalo, da je naročnik plačilo izvedel:
- na napačen sklic,
- sklica sploh ni navedel oz je dal notr 00/99 in datum or sth,
- na napačno številko računa,
- navedel lastno št. računa napačno,
- se znesek ni ujemal z zneskom na položnici za sklic;
kar se odrazi v tem, da avtomatika tovrstnega plačila ne poknjiži pravilno oz. ga poknjiži na nepravilen subjekt.

Skratka, jst pri cca. 50 plačanih položnicah za T-2 nikoli, ampak res nikoli nisem imel nobene težave. Tko, da če že pljuvamo, je treba vsaj priznat, da je krivda vsaj malenkost tudi na tvoji strani. Sicer pa je normalno, da v obdobju ko 100.000+ naročnikov dobi račun, da je KC zaseden, danes pokliči imaš povprečno čakanje 5 sekund, torej bigpicture pomaga pri miritvi živcev.

Prosim na ZS podatke o priključku, bomo pogledali.
Hvala za edini kontkretni odgovor. No danes popoldan smo dobili odgovor, da so bili sklici napačni. In to sklici, ki so bili na računih! Posredovan nam je bil nov sklic, ki naj bi veljal za našo firmo.
Razumem, da se takšne stvari dogajajo, ni panike. Neugodno je to, da ne moreš dobit nekoga, da bi skupaj preverila, kje se je zataknilo in bi rešila v minuti, dveh. Potem pa dobiš odklop.
Bom z našim računovodstvom govoril, kaj so uredili in če še kaj ne bo ok te kontaktiram. Hvala.
lp
btw: ali je res, da ste menjali poslovni sw letos oz. konec prejšnjega leta?

Odgovori