Nedelovanje določenega programa (staro)
Sej to, da je v hrvaščini ne bi bil tak problem, toda hmal se vprašaš... al majo na hrvaške program s slovenskimi podnapisi...? NIMAJO. Da o srbiji ne govorim. Celo tako nas imajo radi, da na pakete jaffa keksov direkt iz tovarne, so napisani osnovni podatki v jezikih skoraj vsed dežel nekdanje ex-yu, samo v slovenščini ne... To dam samo kot primer, ki sem ga zasledil nedavno.
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 640
- Pridružen: 19. Jun 2006 ob 09:55
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10 Mbps FTTH,IPTV,VOIP
- Kraj: Kranj
-
- Faca
- Prispevkov: 116
- Pridružen: 14. Avg 2006 ob 21:46
- T-2: Že imam
- Paket: Čas je relativen
- Kraj: Ljubljana - Brod
Discovery science.,Discover T&L,Discovery civilization niso delali že ob 12h.
Sem klical, pa je rekel pobček bom dal naprej.
Ob 17h še kar ne dela. Kličem. Ponovno pravi nek drug pobček, bom dal naprej. Potem sem povečal odločnost in rahlo dvignil glas. Je šel pogledat in pravi, pa res ne delajo. Bom obvestil odgovornega.
Ob cca 18h so začeli delat.
@Nimda
A na T2 res nimate načina ali nekoga, ki bo opazil da določen program ne deluje ? Ne pa, da moramo uporabniki klicati in težiti pobčkom, naj milostno zrihtajo zadevo, ker to se mi ni zgodilo prvič.
Še pri Telemachu so to prej in običajno sami opazili
P.S.
Dons je mal čudn vreme, pa sm bl tečn kot običajn
Sem klical, pa je rekel pobček bom dal naprej.
Ob 17h še kar ne dela. Kličem. Ponovno pravi nek drug pobček, bom dal naprej. Potem sem povečal odločnost in rahlo dvignil glas. Je šel pogledat in pravi, pa res ne delajo. Bom obvestil odgovornega.
Ob cca 18h so začeli delat.
@Nimda
A na T2 res nimate načina ali nekoga, ki bo opazil da določen program ne deluje ? Ne pa, da moramo uporabniki klicati in težiti pobčkom, naj milostno zrihtajo zadevo, ker to se mi ni zgodilo prvič.
Še pri Telemachu so to prej in običajno sami opazili
P.S.
Dons je mal čudn vreme, pa sm bl tečn kot običajn
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Faca
- Prispevkov: 116
- Pridružen: 14. Avg 2006 ob 21:46
- T-2: Že imam
- Paket: Čas je relativen
- Kraj: Ljubljana - Brod
V tem primeru, bi bilo mogoče smiselno, da bi odgovorni dal helpdesku povratno informacijo, da se ve za problem in da je v fazi reševanja, kar bi potem tudi prenesel "vremensko občutljivim" strankam in jim v trenutku zaprl gobec.Navadni Nimda napisal/-a:Danes je redka izjema, da je bilo toliko cajta dol. Ponavadi se odgovorni takoj odzovejo in izpad sploh ni zaznaven. HelpDesk je danes naredil točno tisto, kar je bilo naročeno: zabeležili so in takoj javili odgovornemu. Včasih pa ni dovolj le resetiranje opreme!
Mogoče tudi klic helpdeska stranke ki je prva odkrila težavo o poteku reševanja ne bila slaba ideja.
Potem bi moral definitivno najti nekaj drugega za izliv vremenskega vpliva.
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 640
- Pridružen: 19. Jun 2006 ob 09:55
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10 Mbps FTTH,IPTV,VOIP
- Kraj: Kranj
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10