Odgovor
Napisal/-a bostjank » 14. Dec 2006 ob 11:30
Navadni Nimda: brez zamere, ampak kaj kmalu se lahko zgodi, da uporabniku (med drugim) ne deluje IP telefonija, torej je res, da te Telekom (ali pa Mobitel) v teh primerih bogato udriha (mobitelov študent denimo plačuje vrtoglavih 52 sit na minuto, če potrebuje pomoč podnevi). O tem, da naj nekdo kliče ponoči, sploh ne bom razglabljal. Saj navsezadnje tudi T-2 priznava, da so zaradi Telekoma možni številni problemi pri delovanju storitev, potem so tu tudi nepoznavanje, pa težave ali vprašanja neposredno zadevajoč T-2, torej ni mogoče očitati, da teh klicev ni oz. ne vplivajo na omembe vredne tekoče stroške uporabnika, ki uporablja vaše storitve.
Kaj ko bi tovrstno batino vrnili Telekomu, konkurenci nasploh, z brezplačno 080 številko ter nenazadnje poskrbeli za ugodno rešitev v primeru težav Svojih uporabnikov?
In še... Na moji lokaciji, ki niti ni središče največjih slovenskih mest, je pa popolnoma reprezentativna za slovensko pokritost ponudnikov spleta, lahko izbiram med praktično vsemi: SiOL, Mobitel, Simobil, T-2, AMIS, VOLJA, KABELSKI PONUDNIK TRIERA.
In še... Samo VOLJA (če izključim T-2) nima brezplačne številke za svoje uporabnike! Da o tem, da je brezplačna številka za vse in ne samo za lastne uporabnike, niti ne govorim.
Kmalu bom na T-2 in na odgovorne v podjetju naslovil dopis v zvezi s tem problemom brezplačne tehnične podpore.
T-2 je optimistično zastavljen projekt, prav gotovo tudi dobičkonost, ampak vrzeli v podpori pa prav gotovo so.