POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
vrjetno bo polna cena kot je zdej sam za 3 kanale pac slovenska praksa.
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8493
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
To pa bo naročnikov Jaz pa mislim, da bo ostal OTO, KINO in BRIO po ceni 4,99 EUR.
-
- Legenda
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 7. Dec 2006 ob 08:53
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant
- Kraj: Ljubljana Bežigrad-Zup. jama: optika T-2
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
Še ena neuradna informacija...
http://www.satelitv.net/jumpto.asp?ref= ... 65&id=3073
Bodo z aprilom oddajali le še trije TV programi POP NON STOP ?
Avtor teksta: Vito Plavčak, včeraj ob 17:15
Po nekaterih informacijah naj bi paket POP NON STOP z aprilom skrčil svojih 6. dodatnih programov na vsega 3.
Po najnovejših informacijah naj bi PRO-PLUS od 1. aprila dalje oddajal le še tri dodatne TV programe. OTO, KINO ter BRIO.
Bodo KINO 2, SPOT TV ter FANI odšli v " pokoj " ?
No počakajmo 45 dni pa bomo videli ali informacije držijo.
Še moj komentar: Kot bivši naročnik njihovega paketa lahko samo povem, da so se sami spravili v to situacijo. Pustili bi časovni zamik na vseh svojih kanalih, dodali kakšen HD kanal in malo spustili ceno.... No njihov marketing in vodstvo že vesta kako se to dela, rezultat je pa že (bo) viden...
http://www.satelitv.net/jumpto.asp?ref= ... 65&id=3073
Bodo z aprilom oddajali le še trije TV programi POP NON STOP ?
Avtor teksta: Vito Plavčak, včeraj ob 17:15
Po nekaterih informacijah naj bi paket POP NON STOP z aprilom skrčil svojih 6. dodatnih programov na vsega 3.
Po najnovejših informacijah naj bi PRO-PLUS od 1. aprila dalje oddajal le še tri dodatne TV programe. OTO, KINO ter BRIO.
Bodo KINO 2, SPOT TV ter FANI odšli v " pokoj " ?
No počakajmo 45 dni pa bomo videli ali informacije držijo.
Še moj komentar: Kot bivši naročnik njihovega paketa lahko samo povem, da so se sami spravili v to situacijo. Pustili bi časovni zamik na vseh svojih kanalih, dodali kakšen HD kanal in malo spustili ceno.... No njihov marketing in vodstvo že vesta kako se to dela, rezultat je pa že (bo) viden...
Zadnjič spremenil d_g, dne 16. Feb 2013 ob 13:09, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Legenda
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 3. Avg 2007 ob 15:07
- T-2: Še nimam
- Paket: Šel drugam (doklet ni FTTH T2)
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
hiša PRO PLUS-a se je odločila, da s 1. 4. 2013 paket POP NON STOP, ki vključuje 6 tematskih programov - KINO, KINO 2, OTO, BRIO, FANI in SPOT ne bo več oddajala kot dodatni plačljivi paket.
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8493
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
No sem očitno dobro predvideval, kateri bodo ostali. Verjetno bi lahko tudi KINO upokojili in te filme navlekli na svoja dva kanala in s tem malo popravila kvaliteto obstoječih kanalov POP in A kanal. OTO in in BRIO pa bi mogla postati komercjalna kanala potem bi pa verjetno šlo.
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
Torej to kar so napisali na koncu- ne bo oddajala kot dodatni plačljivi paket je treba prijet za besedo! Torej T2 ne bo imel vec nobenih stroskov s programi ki bodo ostali, tako, da tudi ni pravice zaračunavati naročnikom neko ceno še vedno! Kot sem že rekel, preostali programi bodo po moje najverjetneje prosto dostopni pri vseh operaterjih v vseh shemah tako kot imamo sedaj a kanal in pop tv!strom napisal/-a:hiša PRO PLUS-a se je odločila, da s 1. 4. 2013 paket POP NON STOP, ki vključuje 6 tematskih programov - KINO, KINO 2, OTO, BRIO, FANI in SPOT ne bo več oddajala kot dodatni plačljivi paket.
T2 pa svetujem, da čimprej uveljavijo nazaj časovni zamik na preostalih programih, saj je pro plus sedaj na dnu in se ga lahko "pritisne" do konca!
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9149
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
nehaj pisat v stilu T2 svetujem da uvede nazaj casovni zamik, a ne razumes da če dobi prepoved s strani hiše tega ne sme? je tako tezko razumet
najverjetneje bodo te 3 kanali pristali v L shemi.
najverjetneje bodo te 3 kanali pristali v L shemi.
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
Kino (1in2) nima smisal imet v taki obliki kot sta, ker je takih kanalov dovol v shemi.
SPOT sploh ne vem zakaj so delali. Takih kanalov je miljon, da ne rečem da lahko vse spote pogledaš na youtubu ali kje drugje na internetu.
OTO in FANI sta zanimiva. Rečmo da BRIO tudi. Iz FANI in BRIO bi lahko naredili en kanal s serijami.
SPOT sploh ne vem zakaj so delali. Takih kanalov je miljon, da ne rečem da lahko vse spote pogledaš na youtubu ali kje drugje na internetu.
OTO in FANI sta zanimiva. Rečmo da BRIO tudi. Iz FANI in BRIO bi lahko naredili en kanal s serijami.
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8493
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
Se strinjam FANI in BRIO bi se mogla združiti pa bi ratal top kanal.
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
Če bi imel T-2 kaj jajc, bi lahko vrgel vse Proplusove programe iz sheme... tako bi morali narediti tudi vsi ostali operaterji. In to vse dokler, dokler jim POP TV ne bi plačal za predvajanje njihovih programov in hkrati poslal dopis, da želijo da se uvede časovni zamik na vseh njihovih programih. Da si viden (npr. reklama), moraš plačati... da lahko oddajaš, moraš tudi plačati. Največja neumnost je, da jim operaterji še plačujejo hkrati jim pa večajo krog gledalcev (npr. kot da bi meni Delo, Dnevnik,... še plačala, ker sta lahko objavila moj oglas v časopisu).MrTwelveTrees napisal/-a:najverjetneje bodo te 3 kanali pristali v L shemi.
- OmegaBlue
- Navdušenec
- Prispevkov: 619
- Pridružen: 4. Sep 2009 ob 09:41
- T-2: Še nimam
- Paket: A1 Konkurenca ;)
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
In takoj bi poslušali jokanje kekcev tako kot za Prime al karkoli je tista športna zadeva.
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
Zanimiva logika. Koliko po tvojem računa T-2 za predvajanje programa Foxu, Sportklubu, ipd ... A je morda ta cena za Sportklub previsoka, glede nato, da ne želijo umestiti SK prime v T-2 shemo?Alien8 napisal/-a:Če bi imel T-2 kaj jajc, bi lahko vrgel vse Proplusove programe iz sheme... tako bi morali narediti tudi vsi ostali operaterji. In to vse dokler, dokler jim POP TV ne bi plačal za predvajanje njihovih programov in hkrati poslal dopis, da želijo da se uvede časovni zamik na vseh njihovih programih. Da si viden (npr. reklama), moraš plačati... da lahko oddajaš, moraš tudi plačati. Največja neumnost je, da jim operaterji še plačujejo hkrati jim pa večajo krog gledalcev (npr. kot da bi meni Delo, Dnevnik,... še plačala, ker sta lahko objavila moj oglas v časopisu).MrTwelveTrees napisal/-a:najverjetneje bodo te 3 kanali pristali v L shemi.
- tonimona
- Starešina
- Prispevkov: 2399
- Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Koper
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
Jaz kekec, kako kaže s Prime?OmegaBlue napisal/-a:In takoj bi poslušali jokanje kekcev tako kot za Prime al karkoli je tista športna zadeva.
-
- Legenda
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 7. Dec 2006 ob 08:53
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant
- Kraj: Ljubljana Bežigrad-Zup. jama: optika T-2
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
Danes po 10. uri bo Pro Plus izdal obvestilo za javnost, da preneha izdajati programski paket POP NON STOP s 1.4.2013. Ostajajo POP KINO, BRIO in OTO, ki bodo uvrščeni v določene pakete (pri T-2 verjetno /ugibam/ v L shemo...).
Uradno takole, neuradno pa čisti fiasko s plačljivim paketom:
POP TV ODPIRA TEMATSKE PROGRAME ŠIRŠEMU KROGU GLEDALCEV
Paket POP NON STOP, ki vključuje 6 tematskih TV-programov, s 1. 4. 2013 ne bo več oddajal kot dodatni plačljivi paket. Tri najbolj priljubljene programe paketa – OTO, BRIO in KINO – bodo gledalci lahko spremljali že v obstoječih programskih shemah TV-operaterjev. S spremenjenim poslovnim modelom uvajamo način financiranja treh tematskih programov s prihodki iz oglaševanja in TV-operaterjev. Na ta način bo lahko programe OTO, BRIO in KINO spremljalo še večje število gledalcev.
K spremembi poslovnega modela so botrovale makroekonomske razmere, trend nadaljnje fragmentacije TV-programov v kabelskih in IPTV sistemih in vse višji programski stroški za plačljive vsebine. Kljub temu da smo dosegli zavidljive rezultate, v dobrem letu smo pridobili preko 30.000 naročnikov, navedeni vzroki zahtevajo spremembo poslovnega modela. Prepričani smo, da tako še širše odpiramo vrata gledalcem na eni strani in omogočamo bolj targetirano komuniciranje oglaševalcem na drugi. Programi BRIO, KINO in OTO bodo predvidoma do konca leta na voljo kar v 60 % vseh slovenskih gospodinjstev, ki televizijske programe spremljajo preko kabelskih, satelitskih, MMDS in IPTV sistemov.
Meritve gledanosti in raziskave kažejo, da so gledalci nadpovprečno sprejeli 3 tematske programe. OTO, BRIO in KINO so vseskozi v vseh parametrih kazali najboljše rezultate, saj so nadpovprečno pritegnili svoje primarne ciljne skupine. OTO je navdušil najmlajše in kot najboljši program za otroke, kjer izjemno veliko pozornosti namenjamo kakovostni sinhronizaciji in vsebini, zasedel prvo mesto po priljubljenosti. BRIO se je s priljubljenimi ''ženskimi'' in kriminalnimi serijami postavil ob bok največjim tovrstnim kanalom ter ustvaril krog zvestih gledalk, in nenazadnje, program KINO je s svojim raznovrstnim žanrskim naborom in pestro ponudbo filmskih uspešnic navdušil ljubitelje filmskih poslastic.
Programski direktor, Branko Čakarmiš: ''Televizija je dinamičen posel, zaradi slovenskih ekonomskih razmer, pa se vse vrti še hitreje. Najboljši se morajo prilagoditi in nadaljevati po začrtani poti. Tako vidimo svoje delo in prihajajoče spremembe, kjer imamo predvsem v mislih gledalce. Njim so programi namenjeni in veseli nas, da so že v tolikšnem številu prepoznali prednosti tematskih programov, ki jih bomo tudi v prihodnje gradili s skrbno izbranimi vsebinami.''
O časovnem zamiku, uvedbi HD kanalov (bi jim lahko bil zgled Planet TV HD in RTV SLO 1, 2 HD), pa seveda nič.... Zdaj bi morali iptv operaterji pritisniti na Pro Plus... Nikjer ne piše, da bodo omenjeni trije kanali že avtomatsko v shemi T-2 s 1.4.2013... bo treba se prej pogajat in podpisat pogodbo ali pa tudi ne... verjetno pa rezerve v naročnini na sedanje sheme ni več.
Uradno takole, neuradno pa čisti fiasko s plačljivim paketom:
POP TV ODPIRA TEMATSKE PROGRAME ŠIRŠEMU KROGU GLEDALCEV
Paket POP NON STOP, ki vključuje 6 tematskih TV-programov, s 1. 4. 2013 ne bo več oddajal kot dodatni plačljivi paket. Tri najbolj priljubljene programe paketa – OTO, BRIO in KINO – bodo gledalci lahko spremljali že v obstoječih programskih shemah TV-operaterjev. S spremenjenim poslovnim modelom uvajamo način financiranja treh tematskih programov s prihodki iz oglaševanja in TV-operaterjev. Na ta način bo lahko programe OTO, BRIO in KINO spremljalo še večje število gledalcev.
K spremembi poslovnega modela so botrovale makroekonomske razmere, trend nadaljnje fragmentacije TV-programov v kabelskih in IPTV sistemih in vse višji programski stroški za plačljive vsebine. Kljub temu da smo dosegli zavidljive rezultate, v dobrem letu smo pridobili preko 30.000 naročnikov, navedeni vzroki zahtevajo spremembo poslovnega modela. Prepričani smo, da tako še širše odpiramo vrata gledalcem na eni strani in omogočamo bolj targetirano komuniciranje oglaševalcem na drugi. Programi BRIO, KINO in OTO bodo predvidoma do konca leta na voljo kar v 60 % vseh slovenskih gospodinjstev, ki televizijske programe spremljajo preko kabelskih, satelitskih, MMDS in IPTV sistemov.
Meritve gledanosti in raziskave kažejo, da so gledalci nadpovprečno sprejeli 3 tematske programe. OTO, BRIO in KINO so vseskozi v vseh parametrih kazali najboljše rezultate, saj so nadpovprečno pritegnili svoje primarne ciljne skupine. OTO je navdušil najmlajše in kot najboljši program za otroke, kjer izjemno veliko pozornosti namenjamo kakovostni sinhronizaciji in vsebini, zasedel prvo mesto po priljubljenosti. BRIO se je s priljubljenimi ''ženskimi'' in kriminalnimi serijami postavil ob bok največjim tovrstnim kanalom ter ustvaril krog zvestih gledalk, in nenazadnje, program KINO je s svojim raznovrstnim žanrskim naborom in pestro ponudbo filmskih uspešnic navdušil ljubitelje filmskih poslastic.
Programski direktor, Branko Čakarmiš: ''Televizija je dinamičen posel, zaradi slovenskih ekonomskih razmer, pa se vse vrti še hitreje. Najboljši se morajo prilagoditi in nadaljevati po začrtani poti. Tako vidimo svoje delo in prihajajoče spremembe, kjer imamo predvsem v mislih gledalce. Njim so programi namenjeni in veseli nas, da so že v tolikšnem številu prepoznali prednosti tematskih programov, ki jih bomo tudi v prihodnje gradili s skrbno izbranimi vsebinami.''
O časovnem zamiku, uvedbi HD kanalov (bi jim lahko bil zgled Planet TV HD in RTV SLO 1, 2 HD), pa seveda nič.... Zdaj bi morali iptv operaterji pritisniti na Pro Plus... Nikjer ne piše, da bodo omenjeni trije kanali že avtomatsko v shemi T-2 s 1.4.2013... bo treba se prej pogajat in podpisat pogodbo ali pa tudi ne... verjetno pa rezerve v naročnini na sedanje sheme ni več.
Zadnjič spremenil d_g, dne 18. Feb 2013 ob 17:12, skupaj popravljeno 5 krat.
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8493
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Re: POP NON STOP (Kino, Kino2, Oto, Fani, Pop spot, Brio)
Dolgo so rabili, da so iznajdli tole strategijo. Jaz sem jim to svetoval že na samem začetku oddajanja tega paketa, da bodo od reklam več pokasirali kot od naročnine. Tudi T2 bo spoznal, da sem imel prav že lansko leto in jim predlagal dvig tv naročnine za 2 do 3 eure in obogatiti programsko shemo. No to drugo počakajmo pa bomo videli, če sem imel prav