Imam eno majhno nevšečnost in sicer pred enim tednom smo imeli hude težave z TV+NET in sta prišla dva t-2-jevca in smo si vse skupaj temeljito pregledali in prišli do zaključka, da je naša težava najverjetneje v dovodnem kablu od telekoma. Sedaj pa obrazložitve:
Interna inštalacija je bila urejena pred par leti - nov telefonski kabel direktno iz omarice v modem - brez vsakršnih vtičnic. Zadeva je šla celo to te mere, da je interna inštalacija direktno zlotana na telekomov dovodni kabel. Tako da tukaj smo dokaj prepričani na težav ne sme biti.
Vse skupaj se je začelo 1 dan preden je T2 imel 10. obletnico in posledično vse TV programe odklenjene. In čisto slučajno je tisti dan bila spodobna ploha. To pa vam omenjam zato, ker je namreč naš sosed svoj kabel potegnil kar po fasadi in seveda tam kjer je kabel prišel ven iz omarice ni nič zatesnil z kakšnim silikonom ali kaj podobnim in je noter zatekala voda

. In seveda vremenske razmere "odlično" vplivajo na dolgotrajnost vodnikov in ščasoma je zadeva prišla tako daleč, da se izolacija lušči in kar sama odpada od dovodnih kablov

. In potem pride do enačbe voda + goli vodniki = party starter na help desk. Sicer treba je omeniti da je telekomov kabel star 20+ let in posledično je lahko dotrajan - vsaj kar se izolacije tiče al?
In kot da še to ni dovolj je že v originalni izvedbi telekoma, dovodni kabel prekratek in posledično so nanj prilotane žičke in sedaj še pa dodatno od teh odpada izolacija. No in ko smo si takrat tole zadevo ogledali s tehniki, smo te kable malce "premigali" in prav čudežno se je prepustnost drastično zvišala.
Sedaj pa me zanima, kako telekom prepričat, da bi se zadeva uredila tako kot se spodobi. Namreč začasno zadeva deluje odlično, vendar nebi spet radi parkrat na dan klicali na HD in prosili, da se en tehnik oglasi čeprav to sploh ni stvar T2-ja, če je težava v omarici.
