Pohvala za dobro opravljeno delo
-
- Legenda
- Prispevkov: 1487
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
- T-2: Že imam
- Paket: Malo mešano
- Kraj: Pince
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Ni res! Zaradi nedelovanja storitev mi je bila priznana reklamacija - sorazmerni del (X/30 od naročnine). Na mojo srečo je to bil edini izpad od kar sem na T-2.
Kritika naj bo konstruktivna, podkrepljena z dejstvi in ne "lupanje v tri dni".
Kritika naj bo konstruktivna, podkrepljena z dejstvi in ne "lupanje v tri dni".
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9148
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
"priznana reklamacija - sorazmerni del " , tako je prav, si pričakoval drugače ?
-
- Legenda
- Prispevkov: 1487
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
- T-2: Že imam
- Paket: Malo mešano
- Kraj: Pince
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Upam, da ni prišlo do komunikacijskega šuma ... valda, da je prav "sorazmerni del" in ne tako, kot trdi moj predhodnik (cable guy) - zanemarljiv znesek.
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Ti je dolgčas? Vse deluje kot kaže. No to je tudi pohvalno
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Ne ni mi dolgčas, saj je polno dela.
To je odlično
Imate vi že HBO? Zakaj pa ne?
To je odlično
Imate vi že HBO? Zakaj pa ne?
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Je predrag. Za tri mesece je samo v primeru, da se vežeš za eno leto. Torej 9 mesecev plačaš na polno. Mar ni tako?
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Sicer je tako, možnost je pa tudi, da če ŠE niste koristila programa, da ga preizkusite promocijsko za 3 mesece. To lahko storite pa samo tako, da pokličete mene v klicni center 080 64 64,
ali pa mi pišite na spodnji mail, da preverim, če je možnost
ali pa mi pišite na spodnji mail, da preverim, če je možnost
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
A na tej številki vedno samo tebe dobim? Pa predlagam, da smo na ti glede na to da je forum neuraden
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Ne žal ne dobite vedno mene, če pa rečete, da želite mene (NINA), pa vas pokličem nazaj
Zadnjič spremenil Nina J, dne 23. Jan 2015 ob 23:19, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Starešina
- Prispevkov: 2338
- Pridružen: 8. Okt 2009 ob 10:30
- T-2: Še nimam
- Paket: Telesmeh
- Kontakt:
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
je vaša ponudba HBO OD preko vašega vmesnika tudi okrnjena tako, kot pri Telesmehu???
Seveda je v tem primeru vkolikor imaš pametn TV bolje namestiti original aplikacijo od HBOja, kjer je izbira precej večja....
Seveda je v tem primeru vkolikor imaš pametn TV bolje namestiti original aplikacijo od HBOja, kjer je izbira precej večja....
Sony 65XE9005 z EON box, HTPC 4k HDR
Kodi 20 Nexus, Plex+a4k+umbrella
Kodi 20 Nexus, Plex+a4k+umbrella
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Ime teme:
Pohvala za dobro opravljeno delo
Pohvala za dobro opravljeno delo
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
A gre samo meni ta pocukran PR na organ?
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 497
- Pridružen: 3. Sep 2006 ob 14:45
- T-2: Že imam
- Paket: T2 NET+MOBIL
- Kraj: Maribor
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
T-2 internet (VDSL2) imam že tam 5 let in je to najbolj delujoča stvar v državi.
(če bi druge stvari tako dobro delovale, ne bi bili druga Švica, ampak bi švicarji jamrali, zakaj niso druga Slovenija...)
(če bi druge stvari tako dobro delovale, ne bi bili druga Švica, ampak bi švicarji jamrali, zakaj niso druga Slovenija...)
-
- Faca
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 10. Jun 2007 ob 00:09
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL T3 + telefon
- Kraj: Celje
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Pozdravljeni še enkrat po dolgem času. Od 16.01. ko sem javil napako tehnični službi, omenil na facebook strani in tukaj tudi(saj smo imeli manjšo debato - a ne?) se mi do danes ni javil nihče iz T2. Očitno ima terenski tehnik RES VELIKO DELA. Vprašanje za vse A bi moral biti s tem ZADOVOLJEN???(pa prosim brez večjih žolčnih razprav - sem samo omenil kako dolgo čakam na pregled opreme, linije ali kaj pač je narobe). Lep pozdrav vsem forumašemFC Bayern napisal/-a:Jaz pa res ne morem pohvaliti t-2. Na facebook sem omenil svojo težavo in le ta še ni bila odgovorjena v 40 urah.Težavo omenil tehnični službi, klicati tako ali tako nima nima nihče časa ali volje. Težava vprašanje kdaj bo rešena....Skratka razlog več za ODHOD k konkurenci. ...... lp
Na facebook pa sem napisal sledeče:
-Pri meni se dogaja v Celju, da konstantno ven meče(že tretji dan zapored), moramo resetirati, klicati na center(beri čakati tudi med 5-10 minut, da se javijo ipd). Res so operater na telefonski liniji prijazni in pomagajo ampak vendar. Upam, da se bo tokrat javil tehnik prej kot na zadnje. Resnično razmišljam prvič o zavrnitvi računa ter posledično menjava operaterja(beri na t-2 že od 2006). Res ne vem čemu na trenutke takšna neažurnost rešitve problema. Kajti na zaračunavanju obresti za kasnejše plačevanje računa(beri do 2 dni) ste pa res hitri. Hvala za morebiten odgovor in lep večer
RES NEODGOVORNO IN NE POHVALNO
.