Ze vrsto let imam naročene storitve in sem super zadovoljen. Sedaj pa imam tezave z t2 ker kot kaze se ne znajo med sabo zmeniti in govorijo en preko drugega.
Torej stvar se sledeca. Imam naroceno paket T3 (tv/net/ 1 mobilna stevilka) stacionarnega ne uporabljam. Vceraj pisem email na t2 ker zelim prekiniti mobilno stevilko in menjati paket iz t3 na t2(net+tv). Dobil sem odgovor vceraj.
..Spoštovani,
sporočamo vam, da smo pri pregledu podatkov opazili, da je na vaš paket sklenjena vezava. V tem primeru vam ne svetujemo prehoda na paket T-2 TV + internet, saj bi pri tem nastali stroški pogodbene kazn
In sem potem klical na klicni center ker se mi ne da cakat ponovnega emaila. In mi je gospod rekel da je vezava ampak da ker nimam sklenjene pogodbe za paket Brezcasni da ne bo kazni prekinitve. Da naj samo poslem dopis in se bo ukinila stevilka.
Sedaj res ne vem kaj je res. Sem pisal se en email ampak nisem dobil odgovora se od vceraj. Kaj mi svetujete da naredim...
Moram pa pohvaliti gospoda v tel. centru ker je bil res zelo prijazen.