Prehod na T-2 mobilno telefonijo
- Tosho
- Guru
- Prispevkov: 767
- Pridružen: 12. Jan 2007 ob 15:58
- T-2: Že imam
- Paket: Optično oranžen
- Kraj: Idrija
Re: Prehod na T-2 mobilno telefonijo
Če ga hočeš, moraš ročno preklopit na mobitel, pa omrežni način morš imet na LTE/WCDMA/GSM
- ciril88
- T-2jevec
- Prispevkov: 1016
- Pridružen: 16. Apr 2009 ob 16:31
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant 600/100
- Kraj: Republika prlekija
Re: Prehod na T-2 mobilno telefonijo
1. Ne PUK kode ne rabiš vpisat,Zadovoljen napisal/-a:OK, še dvoje banalnih vprašanj:
1. obrazec za prenos številke sem izpolnil. Ker sem naročnik pri trenutnem providerju, sem vnesel Št. računa/Referenca zadnjega računa. PUK kode mi ni treba torej vpisovati? Piše, da je to samo v primeru, ko gre za "predplačniška mobilna številka". Vprašam raje, da ne bom oddal nepopoln obrazec.
2. potrebujem tudi osebno izkaznico, če želim preiti na T-2 mobitel omrežje? Tudi to vprašam preventino, ker si lahko sam poskeniram in bom prišel z vso izpolnjeno dokumentacijo potem na izpostavo T-2.
2. Od viška ne boli glava, tako da jo raje imej zraven.
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8494
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Re: Prehod na T-2 mobilno telefonijo
Na Mobitelu mi dela sam imam T-2 signal tako, da sem večinoma v domačem omrežju.
Re: Prehod na T-2 mobilno telefonijo
Pa je možno nastaviti, da bi bila na telefonu taka prioriteta, da bi bil priklopljen na omrežje, ki ima močnejši signal? Kajti sedaj sem priklopljen na T-2 bazno postajo, ki je vsaj 2 km proč, čeprav je Mobitel (Telekom) postaja 100 m stran. Pa v bistvu vedno, ko imam klic, mi priklopi na Telekom omrežje, očitno drugače ne more prenašati pogovora.
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8494
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Re: Prehod na T-2 mobilno telefonijo
Daš ročno na Mobitel pa je to to. Ne vem zakaj bi se sploh matraš s T-2.
Re: Prehod na T-2 mobilno telefonijo
Hvala za odgovor. A glej, mislil sem, da med baznimi postajami različnih omrežji preklaplja tako kot med baznimi postajami istega omrežja. Torej povezuje se s tisto, ki je bližja. Ampak šele sedaj sem ugotovil, da temu ni tako, prioriteta mu je, da je na domačem omrežju. No, ne več , sedaj bo kar stalno na Mobitel omrežju.
- RobertM
- Moderator
- Prispevkov: 2347
- Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
- Kraj: Okolica Tolmina
Re: Prehod na T-2 mobilno telefonijo
Ko boš šel v tujino se spomni, da imaš ročno izbrano omrežje
Re: Prehod na T-2 mobilno telefonijo
Hvala. Na to sem sicer pomislil. Toda ali T-2 tolerira to, da telefon prisilno nastavim na Telekomovo omrežje? Pa sploh bo gostovanje delalo tam, kjer je signal T-2 odličen?
-
- Faca
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 5. Maj 2008 ob 13:53
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
- Kraj: Idrija
Re: Prehod na T-2 mobilno telefonijo
Naj opišem eno negativno izkušnjo iz rubrike "saj ni res, pa je":
Moja mama se je odločila, da preide na T-2 mobilno telefonijo. Malo sem preveril in ker je bil paket primeren in cenejši, kot ga je imela do sedaj pri konkurenci, sem ji potrdil, da je to pametno.
Kalvarija se je začela, ko je odšla v T-2 poslovalnico v Idriji (Mercator center) in izpolnila papirje. Gospod ji je povedal, da bo prehod izveden v par dneh. Minilo je 14 dni in ker se ji je zdelo čudno, je poklicala mobilno številko na kartici, ki ji jo je gospod dal. Klicala je večkrat v razmaku par dni, številka pa stalno nedosegljiva. Tako sva se v četrtek popoldan odpravila skupaj v poslovalnico, ki naj bi bila po urniku, objavljenem na uradni strani T-2, odprta od 8:30 do 20h. Glej ga zlomka, poslovalnica je bila ob 17. uri zaprta. Naslednji dan, v petek dopoldan, je mama sama odšla ponovno v poslovalnico, ki je bila tokrat odprta. Gospod ni bil prav nič presenečen, da je bila mobilna številka, ki jo je dal mami, nedosegljiva, in ji je mirno napisal novo številko. Poklical je na T-2 in urgiral glede prehoda, ki naj bi bil izveden v noči z nedelje na ponedeljek. Dogovorila sta se, da se mama danes (v ponedeljek) dopoldan oglasi pri njem, da ji bo zamenjal SIM kartico in vnesel nastavitve za internet. V petek popoldan je tudi dobila ustrezna SMS obvestila bivšega ponudnika in T-2, da bo z nedelje na ponedeljek izveden prehod.
Danes dopoldan, ko se je mama oglasila v poslovalnici, je bila ta spet zaprta - pisalo je, da bo odprta od 12h naprej. Tako je šla ponovno domov in se malo po 12. uri odpravila nazaj. Tokrat je bila poslovalnica odprta, gospodična, ki je bila tam, pa je povedala, da je prišlo do nekakšne nezgode, zaradi katere so odprli kasneje. Po 20 minutnem čakanju (pred mamo sta bili dve drugi stranki) ji je gospodična povedala, da kartice ne more zamenjati, ker nima ustreznega orodja (mama ima iPhone). Tako se je mama odpravila nazaj domov, dobila pa je listek z nastavitvami, ki jih bom vnesel jaz (in tudi zamenjal kartico SIM).
Mislim, da je to res daleč od profesionalnega odnosa in pristopa - pravzaprav precej spomni na risanko "Pat in Mat" oziroma, kot smo ji rekli v otroških letih, "A je to?". Naj povem, da sem drugače dolgoletna stranka T-2 (internet, stacionarna telefonija, zadnje leto tudi TV) in sem bil do sedaj vedno zelo zadovoljen. Celo tako zelo, da sva oba z ženo razmišljala o zamenjavi ponudnika mobilne telefonije in prehodu na T-2. Zdaj bova vsekakor še malo počakala.
Vem, da se lahko zgodi marsikaj, ampak take reči škodijo ugledu podjetja in prav gotovo ne pripomorejo k večanju števila kupcev.
Pri nas doma smo imeli v načrtu, da vse TK storitve združimo pri enem ponudniku (4 mobilne številke, 2 stacionarni številki, 2 HD TV vmesnika, internet 20/4 (čakamo optiko, da bomo dodali še 2 HD TV vmesnika in hitrost 100/20)). Po temeljiti primerjavi je imel T-2 kar nekaj prednosti, od boljše (manj kockaste) slike, do bistveno boljšega TV vmesnika in dobre podpore (upam, da zdaj ko ni več Roberta, ne bo dosti slabše), konkurenca pa je imela edino boljšo ponudbo mobilnih aparatov.
Po tej izkušnji me je malo minilo in bom še počakal. Škoda.
Moja mama se je odločila, da preide na T-2 mobilno telefonijo. Malo sem preveril in ker je bil paket primeren in cenejši, kot ga je imela do sedaj pri konkurenci, sem ji potrdil, da je to pametno.
Kalvarija se je začela, ko je odšla v T-2 poslovalnico v Idriji (Mercator center) in izpolnila papirje. Gospod ji je povedal, da bo prehod izveden v par dneh. Minilo je 14 dni in ker se ji je zdelo čudno, je poklicala mobilno številko na kartici, ki ji jo je gospod dal. Klicala je večkrat v razmaku par dni, številka pa stalno nedosegljiva. Tako sva se v četrtek popoldan odpravila skupaj v poslovalnico, ki naj bi bila po urniku, objavljenem na uradni strani T-2, odprta od 8:30 do 20h. Glej ga zlomka, poslovalnica je bila ob 17. uri zaprta. Naslednji dan, v petek dopoldan, je mama sama odšla ponovno v poslovalnico, ki je bila tokrat odprta. Gospod ni bil prav nič presenečen, da je bila mobilna številka, ki jo je dal mami, nedosegljiva, in ji je mirno napisal novo številko. Poklical je na T-2 in urgiral glede prehoda, ki naj bi bil izveden v noči z nedelje na ponedeljek. Dogovorila sta se, da se mama danes (v ponedeljek) dopoldan oglasi pri njem, da ji bo zamenjal SIM kartico in vnesel nastavitve za internet. V petek popoldan je tudi dobila ustrezna SMS obvestila bivšega ponudnika in T-2, da bo z nedelje na ponedeljek izveden prehod.
Danes dopoldan, ko se je mama oglasila v poslovalnici, je bila ta spet zaprta - pisalo je, da bo odprta od 12h naprej. Tako je šla ponovno domov in se malo po 12. uri odpravila nazaj. Tokrat je bila poslovalnica odprta, gospodična, ki je bila tam, pa je povedala, da je prišlo do nekakšne nezgode, zaradi katere so odprli kasneje. Po 20 minutnem čakanju (pred mamo sta bili dve drugi stranki) ji je gospodična povedala, da kartice ne more zamenjati, ker nima ustreznega orodja (mama ima iPhone). Tako se je mama odpravila nazaj domov, dobila pa je listek z nastavitvami, ki jih bom vnesel jaz (in tudi zamenjal kartico SIM).
Mislim, da je to res daleč od profesionalnega odnosa in pristopa - pravzaprav precej spomni na risanko "Pat in Mat" oziroma, kot smo ji rekli v otroških letih, "A je to?". Naj povem, da sem drugače dolgoletna stranka T-2 (internet, stacionarna telefonija, zadnje leto tudi TV) in sem bil do sedaj vedno zelo zadovoljen. Celo tako zelo, da sva oba z ženo razmišljala o zamenjavi ponudnika mobilne telefonije in prehodu na T-2. Zdaj bova vsekakor še malo počakala.
Vem, da se lahko zgodi marsikaj, ampak take reči škodijo ugledu podjetja in prav gotovo ne pripomorejo k večanju števila kupcev.
Pri nas doma smo imeli v načrtu, da vse TK storitve združimo pri enem ponudniku (4 mobilne številke, 2 stacionarni številki, 2 HD TV vmesnika, internet 20/4 (čakamo optiko, da bomo dodali še 2 HD TV vmesnika in hitrost 100/20)). Po temeljiti primerjavi je imel T-2 kar nekaj prednosti, od boljše (manj kockaste) slike, do bistveno boljšega TV vmesnika in dobre podpore (upam, da zdaj ko ni več Roberta, ne bo dosti slabše), konkurenca pa je imela edino boljšo ponudbo mobilnih aparatov.
Po tej izkušnji me je malo minilo in bom še počakal. Škoda.
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8494
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Re: Prehod na T-2 mobilno telefonijo
Moraš vedeti, da je poslovalnica koncesijska. V uradni T-2 poslovalnici se ti to ne bi zgodilo.
-
- Faca
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 5. Maj 2008 ob 13:53
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
- Kraj: Idrija
Re: Prehod na T-2 mobilno telefonijo
Hvala bogu - ampak malo bi jih pa lahko vseeno okregali ...