nezadovoljna stranka
nezadovoljna stranka
Pozdravljeni,
vaša zvesta stranka sem že od leta 2008. v mesecu oktobru sem se z vašim zunanjim sodelavcem dogovorila za menjavo paketa, menjavo tv pilota, stacionarnega telefona in Wi-fi, ki ga dosedaj nismo imeli. A do danes se še vaš serviser ni oglasil pri nas. Vsak teden od 9.11.2016 naprej vas kličem dvakrat tedensko in vsakokrat mi vaši sodelavci zatrjujejo, da me bo eden vaših serviserjev poklical in zadevo uredil. Želela sem dobiti odgovorno osebo na vašem podjetju, da bi zadeva hitreje stekla, a mi vaši zatrjujejo, da to ni mogoče.
Prosim za pomoč
vaša zvesta stranka sem že od leta 2008. v mesecu oktobru sem se z vašim zunanjim sodelavcem dogovorila za menjavo paketa, menjavo tv pilota, stacionarnega telefona in Wi-fi, ki ga dosedaj nismo imeli. A do danes se še vaš serviser ni oglasil pri nas. Vsak teden od 9.11.2016 naprej vas kličem dvakrat tedensko in vsakokrat mi vaši sodelavci zatrjujejo, da me bo eden vaših serviserjev poklical in zadevo uredil. Želela sem dobiti odgovorno osebo na vašem podjetju, da bi zadeva hitreje stekla, a mi vaši zatrjujejo, da to ni mogoče.
Prosim za pomoč
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 746
- Pridružen: 16. Dec 2007 ob 18:27
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO FTTH BRO
- Kraj: Litija
Re: nezadovoljna stranka
Tole je neuradni forum t2, ki ima vezo s t2 le toliko kot kdo prostovoljno pomaga. To pritozbo bo treba poslat na info@t-2.net ali pa prek facebooka
Re: nezadovoljna stranka
A ni mail info identično call centru? Morda največ in najhitreje dosežeš če na fb pišeš, ker je vidno večim. Al pa u poslovalnico in udari po mizi.
Zna pa bit težava tudi v temu, da nimajo materiala na zalogi v skladišču. Identične težave sem imel ob prehodu na optiko ob prejšnjem stečaju. Pa nihče, no skoraj nihče ni priznal da je težava v tem, da ni materiala.
Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk
Zna pa bit težava tudi v temu, da nimajo materiala na zalogi v skladišču. Identične težave sem imel ob prehodu na optiko ob prejšnjem stečaju. Pa nihče, no skoraj nihče ni priznal da je težava v tem, da ni materiala.
Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk
-
- Starešina
- Prispevkov: 2338
- Pridružen: 8. Okt 2009 ob 10:30
- T-2: Še nimam
- Paket: Telesmeh
- Kontakt:
Re: nezadovoljna stranka
@delkat ne se norca delat tu na forumu, lepo prosim... več kot en mesec in zdaj pišeš neumnosti tule gori... pejt raje h konkurenci te že komaj čakajo ampak res no
Sony 65XE9005 z EON box, HTPC 4k HDR
Kodi 20 Nexus, Plex+a4k+umbrella
Kodi 20 Nexus, Plex+a4k+umbrella
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 27
- Pridružen: 10. Feb 2017 ob 14:52
- T-2: Že imam
- Paket: T2 NET+MOBIL
Re: nezadovoljna stranka
Danes sem morala drugič zaporedoma reklamirati račun, saj so mi bile ponovno zaračunane random storitve (ki jih niti nisem naročila niti ne vidim nobene druge logike, po kateri bi bile lahko zaračunane). Ob prvi reklamaciji mi je gospodič razložil, naj plačam celoten znesek in da bom dobila povrnjen dobropis (o katerem do danes ne duha ne sluha). Danes mi je gospodična spet prepričevala, da naj kar plačam vse in bom dobila dobropis. Tokrat sem plačilo zavrnila in zahtevala ponovno izdajo računa skupaj z upoštevanim dobropisom za prejšnji mesec. Vprašanje za tiste, ki ste zaposleni oz. bližje T2: kakšna je verjetnost, da se bo taka izstavitev računa zgodila?
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: nezadovoljna stranka
Random storitve?
Lahko mi tudi podatke na ZS sporočiš in pogledam kje se je zataknilo in pomagam, da se uredi.
Lahko mi tudi podatke na ZS sporočiš in pogledam kje se je zataknilo in pomagam, da se uredi.
-
- Faca
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 23. Feb 2009 ob 17:09
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni d. FTTH 1000/200
- Kraj: Zgornja Besnica
Re: nezadovoljna stranka
Kaj pa sprememba upokojenskega popusta iz 15% na 10%. Brez obvestila komitentom, ki že imajo kao popust 15% do konca trajanja naročniškega razmerja pri podjetju. Nikjer v "drobnemtisku" ni zaslediti,da so možne spremembe oziroma neveljavnost pogodbe.
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: nezadovoljna stranka
Verjetno je lahko isto sprememba kot za spremembo cene paketa.
Točno vem pa ne.
Točno vem pa ne.
- odpisani
- Model
- Prispevkov: 261
- Pridružen: 18. Sep 2007 ob 13:18
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant - FTTH
- Kraj: Ljubljana - Dravlje
Re: nezadovoljna stranka
Sam čakam na povrnjen dobropis že od januarja 2015.WalkingBlind napisal/-a:Danes sem morala drugič zaporedoma reklamirati račun, saj so mi bile ponovno zaračunane random storitve (ki jih niti nisem naročila niti ne vidim nobene druge logike, po kateri bi bile lahko zaračunane). Ob prvi reklamaciji mi je gospodič razložil, naj plačam celoten znesek in da bom dobila povrnjen dobropis (o katerem do danes ne duha ne sluha). Danes mi je gospodična spet prepričevala, da naj kar plačam vse in bom dobila dobropis. Tokrat sem plačilo zavrnila in zahtevala ponovno izdajo računa skupaj z upoštevanim dobropisom za prejšnji mesec. Vprašanje za tiste, ki ste zaposleni oz. bližje T2: kakšna je verjetnost, da se bo taka izstavitev računa zgodila?
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 356
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:20
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant
Re: nezadovoljna stranka
Prebeznik napisal/-a:Kaj pa sprememba upokojenskega popusta iz 15% na 10%. Brez obvestila komitentom, ki že imajo kao popust 15% do konca trajanja naročniškega razmerja pri podjetju. Nikjer v "drobnemtisku" ni zaslediti,da so možne spremembe oziroma neveljavnost pogodbe.
https://www.t-2.net/novice/t-2-ugodnost ... ija-senior
-
- Legenda
- Prispevkov: 1488
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
- T-2: Že imam
- Paket: Malo mešano
- Kraj: Pince
Re: nezadovoljna stranka
In kje je "pojasnilo", da se prvotna pogodba enostransko spremeni? Ker
"Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe in tiskarskih napak." Ta stavek razumem, da se lahko NOVA akcija spremeni (npr iz 15% na 10%) ali ukine za vse nove naročnike.
Spremenila se je le cena naročniškega pakata in ne naročniški paket. Govorim seveda o starih naročnikih kateri so bili deležni 15% popusta ob "podpisu pogodbe"."v sklopu akcije Senior pripada 10% popust na osnovno paketno naročnino, ki velja do konca trajanja naročniškega razmerja ali do spremembe T-2 naročniškega paketa."
"Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe in tiskarskih napak." Ta stavek razumem, da se lahko NOVA akcija spremeni (npr iz 15% na 10%) ali ukine za vse nove naročnike.
-
- Model
- Prispevkov: 295
- Pridružen: 13. Nov 2016 ob 08:31
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant
- Kraj: Tolmin
Re: nezadovoljna stranka
Glej spremembe so bile objavljene z podražitvijo cen 1.3.2017, tam je bila tudi ta sprememba senior popusta. Bi se moral pomojem takrat pritožit v roku 30dni.
-
- Faca
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 23. Feb 2009 ob 17:09
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni d. FTTH 1000/200
- Kraj: Zgornja Besnica
Re: nezadovoljna stranka
V kratkem bo na spletnih straneh pisalo: z 1.7.2017 ukinjamo akcijo Senior. Ni več popusta tudi za tiste, ki so že imeli ta popust "doživljensko". Pričakujemo "lojalnost" še naprej čeprav smo vas malo NA..GN..
"Kaj pa če bo res"?
"Kaj pa če bo res"?
-
- Legenda
- Prispevkov: 1488
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
- T-2: Že imam
- Paket: Malo mešano
- Kraj: Pince
Re: nezadovoljna stranka
Da se zastopimo, bolje 10% popusta, kot pa nič Zmotila me je le zgoraj citirana navedba. Še zdaleč pa ne bi prekinil naročniškega razmerja zaradi zmanjšanja popusta.
Priznati pa moram, da niti nisem zasledil obvestila o spremembi popusta (za "stare" naročnike, ki so pristopli k akciji pred 1.3.2017) - vse se je vrtelo le o zvišanju cen naročniških paketov.
Priznati pa moram, da niti nisem zasledil obvestila o spremembi popusta (za "stare" naročnike, ki so pristopli k akciji pred 1.3.2017) - vse se je vrtelo le o zvišanju cen naročniških paketov.