Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Vse o T-2 internetu
Odgovori

Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

da
620
81%
ne
144
19%
 
Skupaj glasov: 764

race84
Uporabnik
Prispevkov: 32
Pridružen: 25. Jul 2012 ob 19:58
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a race84 » 14. Apr 2018 ob 23:59

Zadovoljen s storitvijo interneta na VDSL.
Manj pa sem zadovoljen z mobilnim internetom in telefonijo. Internet je nekako "počasen" in preklapljanje med T2 in Telekom včasih zmede telefon, da je še nekaj časa počasen prenos podatkov. Zato razmišljam, da mogoče še pred poletjem predem na Hofer mobilno telefonijo, domači internet pa ne vidim zakaj ne bi bil T2, ker zaenkrat vse štima.

Veron
Navdušenec
Prispevkov: 642
Pridružen: 17. Apr 2006 ob 13:40
T-2: Že imam

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a Veron » 15. Apr 2018 ob 15:39

Nastavi ročno izbiro omrežja na Mobitel (Telekom) in bo delovalo dosti bolje. T2 3G oddajniki so obupni.

Uporabniški avatar
atepej
Starešina
Prispevkov: 4607
Pridružen: 8. Jan 2013 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant HBO - FTTH
Kraj: Ravne na Koroškem
Kontakt:

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a atepej » 15. Apr 2018 ob 17:36

Rad bi spoznal tistega kretena ki jih vzdržuje.
Slika

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 15. Apr 2018 ob 18:33

Niso tisti kreteni ki jih vzdržujejo ampak tisti na vrhu podjetja ki dajejo takšna navodila in imajo svoj prav.

Veron
Navdušenec
Prispevkov: 642
Pridružen: 17. Apr 2006 ob 13:40
T-2: Že imam

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a Veron » 4. Jul 2018 ob 12:41

Včeraj zvečer je skurilo modem (nihče doma). Prijavili smo napako včeraj zvečer, danes dopoldne dobili sms obvestilo, da je napaka na telekom omrežju in da so posredovali napako.

2 vprašanji.
- koliko ponavadi traja do začetka pregleda napake, ko T2 posreduje telekomu? (po domače, kakšn je avg time, od oka, da uredijo kar kol je na centrali/omrežju)
- modem je očitno smrdel, zakaj ni T2 poslal koga zamenjat modem ali napotil v poslovalnico zamenjat?

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 4. Jul 2018 ob 16:14

Hehe.... Lahko da je to nova taktika T2, ker morajo napako odpraviti v določenem času, in podaljšujejo ta čas z "prijavo na Telekom napake"

Prvo kar je je T2 monter pride pogledat modem naredi meritve, ...

Lahko da je v naselju/ulici vsem skurilo ali celo skurilo kakšen kabel od Telekoma.... ampak kot pravim bi mogu vsaj modem preverit.

Drugače na pa napaka na Telekomu lahko traja od nekaj ur, dni, tednov.... itda, odvisno od tipa napake, in koliko ljudi imajo na voljo... kdaj bo napaka odpravljena pa NE BOŠ izvedel, razen če koga osebno poznaš ki dela na terenu od Telekoma.

Veron
Navdušenec
Prispevkov: 642
Pridružen: 17. Apr 2006 ob 13:40
T-2: Že imam

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a Veron » 4. Jul 2018 ob 16:29

Moram rect, da sm presenecen. So ravno prisli menjat modem in vse zrihtan. Pohvale

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 4. Jul 2018 ob 18:14

Čemu potem prijava napake na Telekom, najbrž je bila napaka.

Veron
Navdušenec
Prispevkov: 642
Pridružen: 17. Apr 2006 ob 13:40
T-2: Že imam

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a Veron » 4. Jul 2018 ob 19:05

Pojma nimam, oce ne dobil sms z vsebino
Pozdravljeni, vase napake nismo uspeli odpraviti, saj je bilo ugotovljeno, da je napaka na omrezju Telekoma Slovenije. Vaso napako sedaj resujejo na Telekomu. Takoj, ko z njihove strani prejmemo odgovor o resitvi, vas bomo o tem obvestili. Vas T-2

Veron
Navdušenec
Prispevkov: 642
Pridružen: 17. Apr 2006 ob 13:40
T-2: Že imam

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a Veron » 6. Jul 2018 ob 08:35

Očitno sem prehitro pohvalil. Danes slučajno pogledam na horizont in hitrost znižana na 13/2 (20/2 naročeno).
Povprašam HD, pravijo da je profil nastavljen na 13/2 sedaj. Nihče ni prijavil napake, po menjavi modema je vse delovalo normalno (tudi hitrost je bila 20/2). In spet nova prijava "napake"... Nevem zakaj bi kdo sploh menjal profil?

edit: spet dobil sms, da je napaka na Telekomu. A ni štimaje profilov na strani T2 (čeprav je BRO priključek)?
sicer če profile ureja Telekom, potem ubistvu logična zadeva. Torej T2 je v sredo prijavil napako na Telekom, čeprav je bil samo modem kriv. Vmes je T2 pohitel in zamenjal modem, stvari so začele delovati še preden je Telekom začel z obravnavo napake. Ker je takrat modem že bil pokonci so kar zmanjšali hitrost (kar jim je v navadi). Če je tako, je edina napaka, ki jo je T2 naredil, da je napako prvo prijavil na Telekom, namesto da bi prvo modem menjali in potem dalje. Ampak verjetno so tud drugačni primeri.

mikrohard
Starešina
Prispevkov: 3102
Pridružen: 1. Feb 2014 ob 17:52
T-2: Še nimam

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a mikrohard » 6. Jul 2018 ob 10:38

Pri BRO priključku linijo v celoti upravlja Telekom.

Veron
Navdušenec
Prispevkov: 642
Pridružen: 17. Apr 2006 ob 13:40
T-2: Že imam

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Odgovor Napisal/-a Veron » 6. Jul 2018 ob 10:42

Ok, potem je moja teorija povsem pravilna. Bomo počakali, da popravijo hitrost nazaj na 20/2, ampak dvomim da bo kdo to naredu pred pondelkom.

Odgovori