Pohvala za dobro opravljeno delo
- nathanhund
- Guru
- Prispevkov: 854
- Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
- T-2: Še nimam
- Paket: migriral na A1
- Kraj: Poljčane
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
je pa tudi ptrebno imeti dosti sreče ko kličeš na HD. prvo da dobiš povezavo, 15-30 minut, nato pa še na katerega operaterja naletiš. zadnji teden imam skoraj vsak večer težave z linijo in tv-ji. cel dan vse deluje ok nato pa naenkrat tv zašteka, ter po 1-2 minutah začne normalno vse delovat. včeraj in predvčerajšnjim pa zvečer en tv sploh ni več deloval, zjutraj pa spet normalno. ko se to zgodi mi tudi na speed testu pakaže majn kot 1mb ob obeh ugasnjenih tv-jih. drugače pa pride do 9,8mb. tu bi želel pohvalit Milenka, ki se res trudi pomagat, a vedno pač ne gre.
LP Robert
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Prosim če se vsi tudi administratorji vrnete k temi oz. menjate le to,
sem pobrisal zaradi tega večje število komentarjev.
sem pobrisal zaradi tega večje število komentarjev.
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 27
- Pridružen: 10. Feb 2017 ob 14:52
- T-2: Že imam
- Paket: T2 NET+MOBIL
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Pohvale
- slow_slow za pomoč pri reševanju reklamacije (rešena ugodno)
- zaposlenim na HD in tehniku na terenu (g. Cerar), ki so problem nedelujočega interneta v soboto dopoldne rešili v manj kot treh urah
Lp
- slow_slow za pomoč pri reševanju reklamacije (rešena ugodno)
- zaposlenim na HD in tehniku na terenu (g. Cerar), ki so problem nedelujočega interneta v soboto dopoldne rešili v manj kot treh urah
Lp
-
- Začetnik
- Prispevkov: 1
- Pridružen: 30. Okt 2017 ob 16:23
- T-2: Že imam
- Paket: T4 GIGA - Optika
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
V nedeljo ob osmih zvečer mi je umrla tista črna naprava iz katere grejo vsi kabli ( menda je to nekakšen modem ) . Seveda smo doma imeli komunikacijski mrk , TV , internet in seveda telefon , nič ni delal . Približno , po dveh urah klicanja sem končno priklical tehnično pomoč in prijavil napako . V ponedeljek , ob deveti uri terenski tehnik ( predstavil se je kot Tomaž ) je že bil pri meni doma in zamenjal črno zadevo . Temu se reče hitro in profesionalno . Vse pohvale T-2 . V devetih letih odkar sem pri vas nobenih večjih napak , če je bilo kaj , je bilo hitro odpravljeno . Mogoče bi si želel večjo odzivnost help deska . Skratka do zdaj sem ZELO zadovoljan z vami . Hvala
-
- Legenda
- Prispevkov: 1488
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
- T-2: Že imam
- Paket: Malo mešano
- Kraj: Pince
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Imel si pač smolo z dosegljivostjo help deska. Ravno v tem času je počepnila IPTV po vsej državi (če se ne motim je bila prekinitev skoraj 1 uro, nekaj čez 19. do nekaj čez 20. uro) in takrat je bila obremenitev s klici nenormalno velika.
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
A ima T-2 kako uradno knjigo pritozb in pohval? Ne morem prehvalit gospe Andreje Zrimšek na Verovškovi. Resnično si lahko vsi delodajalci, kjer imajo stik s strankami, samo želijo takih zaposlenih.
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9153
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Pohvali jo na Facebook strani od t2
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Res je tole na FB je res hitro potem vidno in tudi odgovorni dajo feed back.
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Naj tudi jaz pohvalim dobre tehnike na terenu, doslej od leta 2002 nisem imel z njimi nobenih težav, vse so rešili hitro in strokovno.
Povsem drugače je ob klicih na help desk oz. obiskih poslovalnic-katastrofa je še mila beseda.
Imam paket oranžni diamant in v njem svojo mobilno številko. Doma imamo še dve mobi številki prenešeni na t2 iz drugih operaterjev (imetnika številk mama in oče)
Ti dve številki sem hotel priključiti k svojemu paketu OD že ob prenosu na t2, da bi imel samo en račun, zato sem se oglasil v najbližji poslovalnici, ki je 20km stran. En obisk seveda ni bil dovolj, ker uslužbenec nikakor ni razumel kaj hočem od njega. Ko sva ob 3 ali 4tem obisku, tako sem mislil, le prišla skupaj (en paket oranžni diamant in v njem 3 mobi številke) je sledilo presenečenje. Domov sem dobil 3 različne račune- prvi za osnovni paket OD, drugi na moje ime a z mamino mobi številko, ter še 3tjega na očetovo ime za njegovo mobi številko. Tako sem nad obiski poslovalnic obubal, ter poizkusil reč urediti preko help deska. Nekako je peti ali šesti sogovornik le dojel kaj hočem in mi predlagal dopis z davčnimi številkami staršev in njihovimi podpisanimi pooblastili za prenos teh številk.(oboje sem itak imel pripravljeno že ob zadnjem obisku poslovalnice) V vmesnem času se je na eni mobi številki zamenjal paket za ugodnejšega v mesecu oktobru(še dobro da zaradi preteklih izkušenj nisem spotoma poslal še dopisa za prenos številk).Sedaj pa dobim račun za november in na njem hkrati aktivna dva paketa-nov z datumom veljavnosti od 1.do 30 v mesecu, ter star z datumom veljavnosti od 1. do 2. v mesecu. Posledično so bili seveda obračunani tudi stroški prenosa podatkov na starem paketu, ki bi morali biti vključeni v ceno novega.(za cel mesec seveda, kljub trajanju paketa en cel dan od 1. do 2.ni mi jasno kako sitem omogoča istočasno dva aktivna paketa???) Ker mi je vse skupaj že dodobra dvignilo pritisk zadnji pogovori z helpdeskom niso več mogli biti prijazni z moje strani, a smo le dosegli, da bodo račun reklamirali. Ampak moram zopet čakati cel mesec, ker sem siguren, da če vmes pošljem še dopis za prenos mobi številk, da dobropisa 100% ne bodo znali (ali hoteli) prav obračunati.
Ob menjavi mobi paketa tudi ni bilo niti SMS-a niti e-maila o spremembi paketa, kar bi bilo po mojem mnenju nekaj samoumevnega glede na vso silno dopisovanje in podpisovanje vseh mogočih obrazcev.
Povsem drugače je ob klicih na help desk oz. obiskih poslovalnic-katastrofa je še mila beseda.
Imam paket oranžni diamant in v njem svojo mobilno številko. Doma imamo še dve mobi številki prenešeni na t2 iz drugih operaterjev (imetnika številk mama in oče)
Ti dve številki sem hotel priključiti k svojemu paketu OD že ob prenosu na t2, da bi imel samo en račun, zato sem se oglasil v najbližji poslovalnici, ki je 20km stran. En obisk seveda ni bil dovolj, ker uslužbenec nikakor ni razumel kaj hočem od njega. Ko sva ob 3 ali 4tem obisku, tako sem mislil, le prišla skupaj (en paket oranžni diamant in v njem 3 mobi številke) je sledilo presenečenje. Domov sem dobil 3 različne račune- prvi za osnovni paket OD, drugi na moje ime a z mamino mobi številko, ter še 3tjega na očetovo ime za njegovo mobi številko. Tako sem nad obiski poslovalnic obubal, ter poizkusil reč urediti preko help deska. Nekako je peti ali šesti sogovornik le dojel kaj hočem in mi predlagal dopis z davčnimi številkami staršev in njihovimi podpisanimi pooblastili za prenos teh številk.(oboje sem itak imel pripravljeno že ob zadnjem obisku poslovalnice) V vmesnem času se je na eni mobi številki zamenjal paket za ugodnejšega v mesecu oktobru(še dobro da zaradi preteklih izkušenj nisem spotoma poslal še dopisa za prenos številk).Sedaj pa dobim račun za november in na njem hkrati aktivna dva paketa-nov z datumom veljavnosti od 1.do 30 v mesecu, ter star z datumom veljavnosti od 1. do 2. v mesecu. Posledično so bili seveda obračunani tudi stroški prenosa podatkov na starem paketu, ki bi morali biti vključeni v ceno novega.(za cel mesec seveda, kljub trajanju paketa en cel dan od 1. do 2.ni mi jasno kako sitem omogoča istočasno dva aktivna paketa???) Ker mi je vse skupaj že dodobra dvignilo pritisk zadnji pogovori z helpdeskom niso več mogli biti prijazni z moje strani, a smo le dosegli, da bodo račun reklamirali. Ampak moram zopet čakati cel mesec, ker sem siguren, da če vmes pošljem še dopis za prenos mobi številk, da dobropisa 100% ne bodo znali (ali hoteli) prav obračunati.
Ob menjavi mobi paketa tudi ni bilo niti SMS-a niti e-maila o spremembi paketa, kar bi bilo po mojem mnenju nekaj samoumevnega glede na vso silno dopisovanje in podpisovanje vseh mogočih obrazcev.
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9153
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Nekateri so v službah samo zato da denar vlečejo, sploh ne znajo nič rešit, so nesposobni, žal je svet tudi tak.
- RobertM
- Moderator
- Prispevkov: 2347
- Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
- Kraj: Okolica Tolmina
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
"Na vodi čutim", da si bil v Idrijski poslovalnici oziroma pri zastopniku.platar napisal/-a:... zato sem se oglasil v najbližji poslovalnici, ki je 20km stran. En obisk seveda ni bil dovolj, ker uslužbenec nikakor ni razumel kaj hočem od njega. Ko sva ob 3 ali 4tem obisku, tako sem mislil, le prišla skupaj ...
Ko sem mu delal priklop doma še sam ni vedel, kaj si je prodal (čisto na začetku BRO) in potem od mene zahteval, da mu moram urediti 300/100, pa HD, pa ...
Potem pa še pove, da je zastopnik za T-2 in da to njemu v Lj. vse laufa
Dokler sta bila zastopnika CiC in tukajšnji Asgard sta vsaj vedela, kaj lahko ponudita in so bile stranke ZADOVOLJNE
BDW: To spade že malo med graje
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Hja Robi dobro si to nagruntal...bi dal pod graje pa ni topica (oz.ga nisem našel) novega se mi pa ni dalo odpirati, mi je pa vsaj malo odleglo, ker sedaj vidim, da je bil mojster res poseben.
- RobertM
- Moderator
- Prispevkov: 2347
- Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
- Kraj: Okolica Tolmina
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
No - sedaj ko sem samo še na uprorabniški strani modema moram pa tudi jaz malo pohvaliti
Še najlepše je to, da jih v dobrih dveh letih nisem nikoli potreboval.
Danes pa sem imel prehod na BRO optiko in me je obiskal Anže, ki sedaj pokriva moj nekdanji rajon.
Kot ponavadi sva čakala saj se ve koga, da je prinesel škatlico in vmes poklepetala.
Potem sva menjala modem in brez, da bi ga kaj opozarjal na bridgan port in statiko je hitro sklofal konfiguracijo.
Skratka vodje - niste slabo izbrali, ko ste se odločili za Anžeta L.
Še najlepše je to, da jih v dobrih dveh letih nisem nikoli potreboval.
Danes pa sem imel prehod na BRO optiko in me je obiskal Anže, ki sedaj pokriva moj nekdanji rajon.
Kot ponavadi sva čakala saj se ve koga, da je prinesel škatlico in vmes poklepetala.
Potem sva menjala modem in brez, da bi ga kaj opozarjal na bridgan port in statiko je hitro sklofal konfiguracijo.
Skratka vodje - niste slabo izbrali, ko ste se odločili za Anžeta L.
- Carcosa
- Znanec
- Prispevkov: 65
- Pridružen: 25. Feb 2019 ob 19:53
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO FTTH
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Vse pohvale t-2 tehniku - prijaznost, profesionalnost, točnost
Ne tako dobro pa komerciali - delo z dokumenti je res težavno, neobveščanje v primeru zapletov, nasprotujoče si izjave o statusu, posredovanje neustreznega dejanskega stanja (da v ulici nima nihče optičnega priklopa, ko pa ga ima sosed žlahtnik in to pri T-2) skratka da sem prišel do priklopa se je nateklo vode (od 2.12.2018)
Ne tako dobro pa komerciali - delo z dokumenti je res težavno, neobveščanje v primeru zapletov, nasprotujoče si izjave o statusu, posredovanje neustreznega dejanskega stanja (da v ulici nima nihče optičnega priklopa, ko pa ga ima sosed žlahtnik in to pri T-2) skratka da sem prišel do priklopa se je nateklo vode (od 2.12.2018)