Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
aleskuhar
Faca
Prispevkov: 161
Pridružen: 12. Sep 2007 ob 18:22
T-2: Že imam
Paket: oranžni diamant
Kraj: Trbovlje

Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Odgovor Napisal/-a aleskuhar » 15. Dec 2018 ob 20:37

Pozdrav!
Kako je z nadaljno podporo, oziroma posredovanjem izdelkov na servis, če jih kupiš prek t-2 kluba? Gospa, ki je pred enim letom kupila telefon doro za starejše, po enem letu je telefonu nenadoma oslabela baterija, hotela je, da ga pošljejo na servis, šla pa je v Brežice, k pooblaščenem prodajalcu in ne v poslovalnico. Dejali so, da oni ne posredujejo telefonov na servis. Ko je gospa neimenovana prišla domov je dejala, da ne kupi niti enega izdelka več in kar malo zagrozila z odjavo. Se pravi, da poslovanje enot t-2 ni identično, kot, če uporabiš pooblačščenega prodajalca?

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 15. Dec 2018 ob 21:14

Prvo kot prvo, stranka je sama kriva če vrže stran embalažno ali navodila na kateri piše kdo je pooblaščeni servis.

Obrni se na t2 klub preko email, sporoči naročniške podatke naročnika (tudi davčno, da vidijo da je res naročnik)
pa se napiše kaj je bilo kupljeno in kje, T2 lahko preveri kdo in kje je pooblaščeni servis za izdelek.

Ampak bojim se da je na baterijo manj garancije... to piše bolj v garancijskem listu.

PS: če je enak izdelek naprodaj v različnih trgovinah je lahko tudi več pooblaščenih servisov, ampak v praksi nisi dolžni (trgovine) pošiljat na servis, če ni kupljeno pri njih.

aleskuhar
Faca
Prispevkov: 161
Pridružen: 12. Sep 2007 ob 18:22
T-2: Že imam
Paket: oranžni diamant
Kraj: Trbovlje

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Odgovor Napisal/-a aleskuhar » 16. Dec 2018 ob 06:58

Potem mi je jasno. Ne, ni vrgla stran ničesar, ima tako embalažo, kot garancijski list, servis za te telefone je v industrijski coni v Kromberku. Se pravi, ti moreš dejansko sam poslati mobilnik na servis, ali naprimer, če prek kluba vzameš hladilnik, ali karkoli, pomembno je, da imaš garancijski list, potem bo pač urejeno, če ustreza vsem pogojem brezplačno, naprimer za hladilnik moreš sam klicati sservis, za primer Velenjsko podjetje?

Uporabniški avatar
kitl
Administrator
Prispevkov: 8477
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
T-2: Že imam
Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Odgovor Napisal/-a kitl » 16. Dec 2018 ob 10:00

Trgovine tudi ne pošiljajo izdelkov na servis :grrpc: Stranka je sama dolžna poiskati pooblaščenega serviserja in se tam zmeni za servis v garanciji.
Slika


Lp, Kitl

Uporabniški avatar
ervins
Model
Prispevkov: 223
Pridružen: 17. Nov 2006 ob 15:36
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant, FTTH
Kraj: Kranj/Primskovo

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Odgovor Napisal/-a ervins » 16. Dec 2018 ob 10:25

To pa ni res, Kitl... v Bigbang, Mercator, A1, Telekom, Mimovrste lahko prineseš izdelek v okvari pa ti oni spišejo reklamacijski zahtevek in pošljejo na servis.
Slika

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 16. Dec 2018 ob 10:35

aleskuhar napisal/-a:Potem mi je jasno. Ne, ni vrgla stran ničesar, ima tako embalažo, kot garancijski list, servis za te telefone je v industrijski coni v Kromberku. Se pravi, ti moreš dejansko sam poslati mobilnik na servis, ali naprimer, če prek kluba vzameš hladilnik, ali karkoli, pomembno je, da imaš garancijski list, potem bo pač urejeno, če ustreza vsem pogojem brezplačno, naprimer za hladilnik moreš sam klicati sservis, za primer Velenjsko podjetje?
Ja, ti moraš poslati na lastne stroške na servis (v praksi) če pa bi šel brati "pravila" zveze potrošnikov bi mogoče bilo drugače.
Velike izdelke kot so gospodinjski aparati pa itak hodijo servisirat na dom.

Lastne T2 poslovalnice ki jih ima T2 bi ti najbrž poslale aparat na servis na njihove stroške, - zunanji partnerji ki delajo za t2 in imajo lastne poslovalnice pa zelo verjetno ne, ker gledajo na vsak euro.

Uporabniški avatar
atepej
Starešina
Prispevkov: 4607
Pridružen: 8. Jan 2013 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant HBO - FTTH
Kraj: Ravne na Koroškem
Kontakt:

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Odgovor Napisal/-a atepej » 16. Dec 2018 ob 10:59

V primeru PC komponent pa izpolniš RMA obrazec na spletni strani proizvajalca.

Primer: https://eu.evga.com/support/rma.asp
Slika

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 16. Dec 2018 ob 11:50

ervins napisal/-a:To pa ni res, Kitl... v Bigbang, Mercator, A1, Telekom, Mimovrste lahko prineseš izdelek v okvari pa ti oni spišejo reklamacijski zahtevek in pošljejo na servis.

Res je, in zakaj tako ? Ker si lahko privoščijo. Namreč imajo pogodbo z kurirsko službo za neomejeno število paketov (ali določeno število), plačujejo enako, tako da jim ni problem poslati na lastne stroške na servis.

Samo so pa včasih stranke tudi tako "neumne", da ne preberejo garancijskega lista, in recimo da imajo v istem kraju servis, raje vrnejo v trgovino, potem pa so več dni brez (max 45 dni zakonsko).

Odgovori