Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?
-
- Faca
- Prispevkov: 161
- Pridružen: 12. Sep 2007 ob 18:22
- T-2: Že imam
- Paket: oranžni diamant
- Kraj: Trbovlje
Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?
Pozdrav!
Kako je z nadaljno podporo, oziroma posredovanjem izdelkov na servis, če jih kupiš prek t-2 kluba? Gospa, ki je pred enim letom kupila telefon doro za starejše, po enem letu je telefonu nenadoma oslabela baterija, hotela je, da ga pošljejo na servis, šla pa je v Brežice, k pooblaščenem prodajalcu in ne v poslovalnico. Dejali so, da oni ne posredujejo telefonov na servis. Ko je gospa neimenovana prišla domov je dejala, da ne kupi niti enega izdelka več in kar malo zagrozila z odjavo. Se pravi, da poslovanje enot t-2 ni identično, kot, če uporabiš pooblačščenega prodajalca?
Kako je z nadaljno podporo, oziroma posredovanjem izdelkov na servis, če jih kupiš prek t-2 kluba? Gospa, ki je pred enim letom kupila telefon doro za starejše, po enem letu je telefonu nenadoma oslabela baterija, hotela je, da ga pošljejo na servis, šla pa je v Brežice, k pooblaščenem prodajalcu in ne v poslovalnico. Dejali so, da oni ne posredujejo telefonov na servis. Ko je gospa neimenovana prišla domov je dejala, da ne kupi niti enega izdelka več in kar malo zagrozila z odjavo. Se pravi, da poslovanje enot t-2 ni identično, kot, če uporabiš pooblačščenega prodajalca?
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9148
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?
Prvo kot prvo, stranka je sama kriva če vrže stran embalažno ali navodila na kateri piše kdo je pooblaščeni servis.
Obrni se na t2 klub preko email, sporoči naročniške podatke naročnika (tudi davčno, da vidijo da je res naročnik)
pa se napiše kaj je bilo kupljeno in kje, T2 lahko preveri kdo in kje je pooblaščeni servis za izdelek.
Ampak bojim se da je na baterijo manj garancije... to piše bolj v garancijskem listu.
PS: če je enak izdelek naprodaj v različnih trgovinah je lahko tudi več pooblaščenih servisov, ampak v praksi nisi dolžni (trgovine) pošiljat na servis, če ni kupljeno pri njih.
Obrni se na t2 klub preko email, sporoči naročniške podatke naročnika (tudi davčno, da vidijo da je res naročnik)
pa se napiše kaj je bilo kupljeno in kje, T2 lahko preveri kdo in kje je pooblaščeni servis za izdelek.
Ampak bojim se da je na baterijo manj garancije... to piše bolj v garancijskem listu.
PS: če je enak izdelek naprodaj v različnih trgovinah je lahko tudi več pooblaščenih servisov, ampak v praksi nisi dolžni (trgovine) pošiljat na servis, če ni kupljeno pri njih.
-
- Faca
- Prispevkov: 161
- Pridružen: 12. Sep 2007 ob 18:22
- T-2: Že imam
- Paket: oranžni diamant
- Kraj: Trbovlje
Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?
Potem mi je jasno. Ne, ni vrgla stran ničesar, ima tako embalažo, kot garancijski list, servis za te telefone je v industrijski coni v Kromberku. Se pravi, ti moreš dejansko sam poslati mobilnik na servis, ali naprimer, če prek kluba vzameš hladilnik, ali karkoli, pomembno je, da imaš garancijski list, potem bo pač urejeno, če ustreza vsem pogojem brezplačno, naprimer za hladilnik moreš sam klicati sservis, za primer Velenjsko podjetje?
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8493
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?
Trgovine tudi ne pošiljajo izdelkov na servis Stranka je sama dolžna poiskati pooblaščenega serviserja in se tam zmeni za servis v garanciji.
- ervins
- Model
- Prispevkov: 223
- Pridružen: 17. Nov 2006 ob 15:36
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant, FTTH
- Kraj: Kranj/Primskovo
Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?
To pa ni res, Kitl... v Bigbang, Mercator, A1, Telekom, Mimovrste lahko prineseš izdelek v okvari pa ti oni spišejo reklamacijski zahtevek in pošljejo na servis.
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9148
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?
Ja, ti moraš poslati na lastne stroške na servis (v praksi) če pa bi šel brati "pravila" zveze potrošnikov bi mogoče bilo drugače.aleskuhar napisal/-a:Potem mi je jasno. Ne, ni vrgla stran ničesar, ima tako embalažo, kot garancijski list, servis za te telefone je v industrijski coni v Kromberku. Se pravi, ti moreš dejansko sam poslati mobilnik na servis, ali naprimer, če prek kluba vzameš hladilnik, ali karkoli, pomembno je, da imaš garancijski list, potem bo pač urejeno, če ustreza vsem pogojem brezplačno, naprimer za hladilnik moreš sam klicati sservis, za primer Velenjsko podjetje?
Velike izdelke kot so gospodinjski aparati pa itak hodijo servisirat na dom.
Lastne T2 poslovalnice ki jih ima T2 bi ti najbrž poslale aparat na servis na njihove stroške, - zunanji partnerji ki delajo za t2 in imajo lastne poslovalnice pa zelo verjetno ne, ker gledajo na vsak euro.
- atepej
- Starešina
- Prispevkov: 4627
- Pridružen: 8. Jan 2013 ob 16:04
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO - FTTH
- Kraj: Ravne na Koroškem
- Kontakt:
Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?
V primeru PC komponent pa izpolniš RMA obrazec na spletni strani proizvajalca.
Primer: https://eu.evga.com/support/rma.asp
Primer: https://eu.evga.com/support/rma.asp
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9148
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?
ervins napisal/-a:To pa ni res, Kitl... v Bigbang, Mercator, A1, Telekom, Mimovrste lahko prineseš izdelek v okvari pa ti oni spišejo reklamacijski zahtevek in pošljejo na servis.
Res je, in zakaj tako ? Ker si lahko privoščijo. Namreč imajo pogodbo z kurirsko službo za neomejeno število paketov (ali določeno število), plačujejo enako, tako da jim ni problem poslati na lastne stroške na servis.
Samo so pa včasih stranke tudi tako "neumne", da ne preberejo garancijskega lista, in recimo da imajo v istem kraju servis, raje vrnejo v trgovino, potem pa so več dni brez (max 45 dni zakonsko).