Ali ima še kdo težavo pri prijavi v iOS aplikacijo Poraba?
Imam iPhone 11 pro, pa tudi 6. Pri obeh se je začela dogajati ista težava. Ko se hočem prijaviti (z up.imenom in geslom) v aplikacijo, se mi ta enostavno zapre oz. sesuje. Če se prijavim v Android aplikaciji, pa ni težav.
Do problema je prišlo, ker sem enkrat pomotoma naredil log-out iz aplikacije, od takrat naprej ne pridem več notri, ker se ta sesuje.
Na T2 podporo sem seveda že klical, ampak v več kot enem mesecu niso nikamor prišli.
Kakšna ideja? Problem je ker ne morem več spremljati porabe na aplikaciji, ampak moram na Horizont preko spleta.
Aplikacija Poraba
Re: Aplikacija Poraba
Aplikacija ni bila posodobljena že 5 let. Nič čudnega, da ne dela več.
- DustWolf
- T-2jevec
- Prispevkov: 85
- Pridružen: 3. Okt 2007 ob 18:59
- T-2: Že imam
- Paket: 50/20
- Kraj: Zagradec
- Kontakt:
Re: Aplikacija Poraba
Samo vv da je bila ta napaka odpravljena 19. 3. 2024 .
LP,
Jure
LP,
Jure
--
Most problems are man-made.
Most problems are man-made.
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9352
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Aplikacija Poraba
tema se nadaljuje tu: https://t-2.rula.net/viewtopic.php?t=8651&hilit=poraba