Mislim, da takrat še VOLTE sploh še ni bil aktualen, dejansko so bili problemi kakor rečeno dolga prijava v omrežje, po klicu na 3g (takrat je še bil na telekom gostovanju) je omrežje dol padalo, pa še kaj drugega. Sedaj sem že cca pol leta naročnik A1 in načeloma vse deluje oziroma nisem opazil, da kaj ne bi delovalo in sem zadovoljen s storitvijo.DustWolf napisal/-a: ↑6. Feb 2025 ob 17:38Blaž pravi da je ob selitvi na drug priključkek prišlo do napake in LTE ni bil omogočen.madpanter napisal/-a: ↑5. Apr 2023 ob 09:20
Skratka po recimo da 5-6 mesečnem jajcanju s tem problemom sem v ponedeljek se oglasil v poslovalnici, kjer je prijazna gospodična poklical tehnika Blaža, ki je v dveh klikih rešil zadevo katero helpdesk ni bil sposoben rešit v pol leta... Kaj je spremenil nimam pojma ampak mi je samo podala info da neki parameter ni bil pravilno naštiman. Torej signala ne zgubljam več, prijava v omrežje je skoraj takoj (prej čakal do 5 minut ob vklopu aparata da se prijavi) tko da v kolikor omenjeni Blaž bereš to kapo dol![]()
Moje razumevanje te napake je da ker telefon zarado nastavitev ne more uporabiti LTE za klic, prekine povezavo in zamenja tehnologijo za klic in potem rabi nekaj časa da prešalta nazaj za podatke. Ni pa to moje področje tako da se opravičujem če se izkaže da to ni res.
P.S.: Veliko strank potem ko ugotovi da ljudje na Level 2 supportu hitro rešijo tudi bolj zahrbtne težave, tako kot v tvojem primeru, si želi direkten kontakt z temi ljudmi in jih potem sprašuje vse. Ampak pač tako ne gre, ker Level 1 support še vedno odnese 90% ukvarjanja, pa tudi več kilometrine imajo s tem tako da Level 2 ne more prevzeti cele stranke in vseh potencialnih problemov. Zato se imena teh ljudi in direktne kontakte malce skriva. Je pa Blaž videl tvoje sporočilo.
LP,
Jure
Problemi v omrežju...
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3539
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: Problemi v omrežju...
Re: Problemi v omrežju...
Pri klicanju z mobilnega telefona običajno nimam težav. Nekaj dni nazaj pa kličem svoj avtoservis na 01 722 xxxx ali 01 729 xxxx pa imajo stalno zasedeno. Se mi je zdelo malo čudno, ker imajo privatno centralo in več linij, pa jih pokličem še prek skype-out in zvezo dobim takoj.
Danes se mi ponovno pri klicih z mobilnega telefona zgodi enako, vedno zasedeno, zato ročno zamenjam omrežje iz T-2 na A1 in dobim zvezo takoj.
Neuradniki, ali gre za feature ali za bug? Ali je kdo opazil kaj podobnega? Obe problematični številki sta v omrežju T-2.
Danes se mi ponovno pri klicih z mobilnega telefona zgodi enako, vedno zasedeno, zato ročno zamenjam omrežje iz T-2 na A1 in dobim zvezo takoj.
Neuradniki, ali gre za feature ali za bug? Ali je kdo opazil kaj podobnega? Obe problematični številki sta v omrežju T-2.
- NoName
- Administrator
- Prispevkov: 2160
- Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL T4 KING + HDTV
Re: Problemi v omrežju...
@srus verjetno bi bilo najbolje, da prijaviš napako na klicni center. če sta pa B številki res na T-2, pa lahko preveriš na npch.si
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
Re: Problemi v omrežju...
Hvala za namig, me ne moti toliko, da bi izgubljal čas še z enim klicnim centrom in bolj ali manj nesposobnim agentom, jih imam že običajno preko glave.
Sta pa obe B številki res v T-2 omrežju, preverjeno v Porabi na Horizontu.
- NoName
- Administrator
- Prispevkov: 2160
- Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL T4 KING + HDTV
Re: Problemi v omrežju...
ja, ampak včasih se lahko tudi horizont zmoti - vseeno raje preveri na npch. lahko da gre za kakšno prenešeno številko, pa se pri t2 kaj ni posodobilo v ozadju.
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!