madpanter napisal/-a: ↑9. Apr 2025 ob 14:12
Dejansko je potem to sprememba pogojev uporabe oziroma navedb, kaj obligacijsko to pomeni glede na pogodbe, anekse, ipd... je pa stvar dogovora. Torej če mene vprašaš s tem, ko je bila napisana recimo temu "lastnost" je sprememba teh pogojev bistveno odstopanje od obljubljenih lastnosti storitve in imaš najverjetneje vse zakonske pravice glede odpovedi vezav ipd... (naj pravniki še kaj povejo, ker sam nisem pravnik)
Problem je ta, da so v lanskem letu naredili spremembo splošnih pogojev za IPTV, kjer so dodali, da je na časovnem zamiku možno pojavljanje oglasnih sporočil.
Zelo podobno so naredili tudi pri oglaševanju časovnega zamika, kjer piše, da lahko preskočiš "oglase znotraj rednega programa". Takšne spremembe v splošnih pogojih in dodajanje oglasov na časovno funkcijo je seveda neverjetno arogantno in podlo. Plačuješ za storitev ravno zato, da bi preskočil oglase in ti (najverjetneje zaradi finančnih apetitov) nalimajo dodatne oglase, za katere bodo verjetno v prihodnosti oglaševali, da lahko doplačaš X €, da jih odstraniš in bodo ponovno v plusu, dokler ne bodo dali na izredne oglase še izredne oglase, da bodo lahko zahtevali dodaten denar, da se jih odstrani. Ali pa bomo tako kot v Idiocracy ljudje stremeli v TV ekrane in 24 ur na dan gledali oglase, ker verjetno smo samo za to dobri - dejanska vsebina na TV je pa nepomembna. Sam sem sicer podal pritožbo na T2, ampak ne pričakujem pozitivnega razpleta.
Splošni pogoji za IPTV, veljavni od 10. 8. 2023:
Oglaševalske vsebine so vsebine, ki oglašujejo storitve in/ali blago, ki so del ponudbe T-
2 in/ali tretjih oseb, ki s T-2 poslovno sodelujejo. Te vsebine so sestavni del storitve IPTV
in razen v primeru, ko je podana podlaga za obdelavo osebnih podatkov naročnikov,
predstavljajo splošne oglaševalske vsebine (tj. oglaševalske vsebine, ki so enake za vse
naročnike storitev IPTV). Oglaševalske vsebine se zagotavljajo na začetnem zaslonu in na
domačem zaslonu naročnika
TV Časovni zamik vključuje funkcije Ponovitev, Premor in Začni znova, ki omogočajo
nadzor žive slike oziroma funkcionalnost, kot je podrobneje opisana v teh splošnih
pogojih.
Splošni pogoji za IPTV, veljavnost od 1. 8. 2024:
Oglasne vsebine so vsebine, ki oglašujejo storitve in/ali blago, ki so del ponudbe T-2 in/ali tretjih
ponudnikov oziroma oglaševalcev. Te vsebine so sestavni del storitve IPTV in razen v primeru, ko je
podano soglasje naročnika za obdelavo osebnih podatkov za namen trženja, predstavljajo splošne
oglasne vsebine (tj. oglasne vsebine, ki so enake za vse naročnike storitev IPTV). Oglasne vsebine se
lahko prikazujejo pri uporabi funkcionalnosti TV Časovnega zamika, pri ogledu posamezne vsebine iz
T-2 Videoteke, na začetnem in domačem zaslonu ter ostalih oglasnih prostorih v IPTV grafičnem
vmesniku
TV Časovni zamik vključuje funkcije Ponovitev, Premor, Začni znova, Prevrtavanje, Preskok in Preskok
oglasnih vsebin, ki omogočajo nadzor žive slike oziroma funkcionalnost, kot je podrobneje opisana v
teh splošnih pogojih. Sestavni del storitve TV Časovni zamik so tudi vstavljene oglasne vsebine.
Res podla taktika, zraven pa govorijo o zadovoljstvu.