kitl napisal/-a:Jaz sem zadnjič se pogovarjal s kolegom, ki sicer dela na Telemachu o tej tematiki in mi je rekel, da je problem samo v tem, da naj bi Gratel zelo poceni pridobil vsa dovolenja, da naj bi kao Telekom in Telemach za take posege plačeval 3x več kot pa je plačal Gratel. Če je pa to vse res pa jaz ne vem.
Do sedaj ni Telekom plačal niti tolarja služnosti. Niti Lj-Kabel, niti Telemach.
madpanter napisal/-a:@NN To so kotrolne luknje za kontroliranje kakovosti zgornjega ustroja ter za kontroliranje kakovosti spodnjega ustroja voziščne konstrukcije. Standardni postopek in se je zasulo z suho zmesjo in nato se sanira z normalnim bitumenskim drobirom oziroma podomače asfaltom. Če je KPL kontroliral postepek sanacije gratela in če so prave debeline ustrojev se ni kaj bat, če pa je svoje kontroliral pa toliko bolje, da se jih za vrat če je nekakovostno narejeno.
To, da je tista luknja tam v asfaltu zelo nekvaslitetno zaflikana, se pa ModernDorfer ne bo zataknil.
Mimogrede, zadnjič sem se peljal mimo hotela Turist. Tam je tudi sfykana cesta do konca, pa ModernDorfer ni niti pisnil. Je pa plačana konstrukcija hotela, vsaj delno, z Evropskim posojilom. Vprašanje za ljubitelje: kdo je lastnik tistega hotela in v katerem organu "uraduje"?