Predlogi za izboljšanje vzdrževanja storitev/omrežja

Splošni pogovori o T-2
dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Odgovor Napisal/-a dal » 4. Apr 2007 ob 22:32

stenc55 napisal/-a:4. Tehnik ki nima omejitve da mora biti čez eno uro v Tržiču se problemu lahko posveti in ga reši do konca. Ne samo napol pa čez 4 dni naprej. Do konca.
In kako bi ti to naredil v praksi? Tehnik bi imel samo eno stranko na dan, stranke pa bi nanj čakale par tednov / mesecev? Ali pa bi naredil to dinamično, torej bi stranke obvestil, da se bo tehnik oglasil enkrat v prihodnjih dneh, ko bo probleme drugih strank rešil do konca? Stranke pa naj čakajo prihodnje dni doma?
stenc55 napisal/-a:Potreben je človek, ki prevzame tvoj primer, ga spremlja, koordinira, je kompetenten sogovornik KER POZNA PRIMER, zna dati prave informacije, ob novih dejstvih SAMODEJNO kontaktira stranko itd itd itd itd.
Saj se lepo sliši. Koliko bi bil ti za to dodatno storitev ("osebni skrbnik") pripravljen plačevati? Kaj bi se zgodilo, če bi šel "osebni skrbnik" na dopust? Ste na ITIL tečaju imeli letališče McKinley?

Jaz bi raje predlagal, da se prijavljenim napakam dodeli "case number", ki ga ve tudi stranka. Stanje pa se potem preverja preko spletne strani.

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 4. Apr 2007 ob 22:35

To lahko diskutiramo naprej v tvoji osebni zgodbi. Važno je, da smo tukaj ugotovili, da ZELO posplošuješ! Pa tudi očitno ne razumeš/nočeš razumeti postopka. Naj bo po tvoje.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

stenc55
Model
Prispevkov: 338
Pridružen: 24. Jan 2007 ob 18:54
T-2: Že imam
Paket: 8/1
Kraj: Radovljica

Odgovor Napisal/-a stenc55 » 4. Apr 2007 ob 22:38

dal napisal/-a:
stenc55 napisal/-a:4. Tehnik ki nima omejitve da mora biti čez eno uro v Tržiču se problemu lahko posveti in ga reši do konca. Ne samo napol pa čez 4 dni naprej. Do konca.
In kako bi ti to naredil v praksi? Tehnik bi imel samo eno stranko na dan, stranke pa bi nanj čakale par tednov / mesecev? Ali pa bi naredil to dinamično, torej bi stranke obvestil, da se bo tehnik oglasil enkrat v prihodnjih dneh, ko bo probleme drugih strank rešil do konca? Stranke pa naj čakajo prihodnje dni doma?
stenc55 napisal/-a:Potreben je človek, ki prevzame tvoj primer, ga spremlja, koordinira, je kompetenten sogovornik KER POZNA PRIMER, zna dati prave informacije, ob novih dejstvih SAMODEJNO kontaktira stranko itd itd itd itd.
Saj se lepo sliši. Koliko bi bil ti za to dodatno storitev ("osebni skrbnik") pripravljen plačevati? Kaj bi se zgodilo, če bi šel "osebni skrbnik" na dopust? Ste na ITIL tečaju imeli letališče McKinley?

Jaz bi raje predlagal, da se prijavljenim napakam dodeli "case number", ki ga ve tudi stranka. Stanje pa se potem preverja preko spletne strani.
95% zadev se da rešiti v predvidenem času, če poznaš parametre. In človek ki pride k tebi domov naj bi jih poznal.

Seveda da si lahko "osebni skrbnik" zlomi nogo, dobi pljučnico, tašča mu umre, gre za en mesec v Avstralijo. Samo ne vem kako potem stvar pri nas deluje. Ko enega dalj časa ni preda primere drugemu. Če ga nenapovedano ni se da iz njegovih zapisov razbrati kaj se dogaja.

Prvi uspeh moje teme: case number. Zelo za. Tudi to je en od načinov, kako pridobiti informacije.

@mitja
Se strinjam, da nehava pogrevati mojo temo. Oba sva prepričana v svoj prav. Samo to mi povej, če slučajno srečate tu kakšen pameten predlog, ste ga pripravljeni implementirati?
Jao nama sa Vama
Hočemo optiko v Radovljici!!!!!!!

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Odgovor Napisal/-a dal » 4. Apr 2007 ob 23:14

Predvidevam, da ima tvoje podjetje manj strank kot T-2, oziroma na enega tehnika pride manj uporabnikov. Torej so tudi vaše storitve dražje, kot storitve T-2.

Saj ravno teh 5% je problem, torej če se stvari zakomplicirajo pri eni stranki, je potrebno odpovedati in prestaviti vse stranke v naslednjih terminih. In potem bi bil cel forum poln sporočil, da so tehniki T-2 neresni in da so jih stranke zastonj čakale doma.

Uporabniški avatar
Malkec
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 3073
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
T-2: Že imam
Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Malkec » 4. Apr 2007 ob 23:35

Vsaka napaka ima svojo številko. :wink:

gulikoza
Starešina
Prispevkov: 1646
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:33
T-2: Že imam
Paket: 50/50 FTTH

Odgovor Napisal/-a gulikoza » 4. Apr 2007 ob 23:36

Mislim da se v tej temi kaže tipičen odnos T-2 supporta - pri nas dela vse, bomo dali naprej. Da vse ne štima je tale forum prav lep primer, vsak drugi odgovor je pošlji ZS NN...ali pa čakaj pol leta.
Slika Optika od 30.5.2008

stenc55
Model
Prispevkov: 338
Pridružen: 24. Jan 2007 ob 18:54
T-2: Že imam
Paket: 8/1
Kraj: Radovljica

Odgovor Napisal/-a stenc55 » 4. Apr 2007 ob 23:55

dal napisal/-a:Predvidevam, da ima tvoje podjetje manj strank kot T-2, oziroma na enega tehnika pride manj uporabnikov. Torej so tudi vaše storitve dražje, kot storitve T-2.

Saj ravno teh 5% je problem, torej če se stvari zakomplicirajo pri eni stranki, je potrebno odpovedati in prestaviti vse stranke v naslednjih terminih. In potem bi bil cel forum poln sporočil, da so tehniki T-2 neresni in da so jih stranke zastonj čakale doma.
Res je, ma manj uporabnikov. Za tistih 5% je pa drugi nivo, ki si lahko vzame čas in stvar reši. In ko bo drugi nivo prišel in rešil, bo cel forum poln zadovoljnih uporabnikov.

@malkec:
Sigurno da jo ima. Lahko bi pa prijavitelj stvar spremljal prek neta tako kot sedaj spremljajo tisti, ki čakajo na priklop.
Jao nama sa Vama
Hočemo optiko v Radovljici!!!!!!!

Uporabniški avatar
krjefrej
Znanec
Prispevkov: 62
Pridružen: 23. Nov 2006 ob 11:08
T-2: Že imam
Paket: 1/256
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a krjefrej » 5. Apr 2007 ob 11:33

gulikoza napisal/-a:Mislim da se v tej temi kaže tipičen odnos T-2 supporta - pri nas dela vse, bomo dali naprej. Da vse ne štima je tale forum prav lep primer, vsak drugi odgovor je pošlji ZS NN...ali pa čakaj pol leta.
V bistvu je predlog samo ta, da bi kdo usmeril energijo v analizo vsaj tistih pripomb, ki se kar naprej ponavljajo na tem forumu. Vse je na dlani! Uporabnikom manjka konpetenten sogovornik! "Hvala za sporočilo, bo posredovano naprej", s strani nepoučene študentarije, očitno ne funkcionira. Pa to ni njihova napaka!

In nenazadnje... NN bo infarkt, če bo reševal vse težave T-2, pa še Ljubljano reševal pred tajkuni. :lol: Samo v mojem primeru je rezultat Nimda 3 : helpdesk 0.

BTW, pupe v sprejemni v negližejih se mi še vedno zdijo koristna nadgradnja firme. :wink:

stenc55
Model
Prispevkov: 338
Pridružen: 24. Jan 2007 ob 18:54
T-2: Že imam
Paket: 8/1
Kraj: Radovljica

Odgovor Napisal/-a stenc55 » 5. Apr 2007 ob 12:00

NN-ju kapo dol. Če ne bi bilo njega bi bilo še veliko več nezadovoljnih bivših uporabnikov T-2. Komot lahko apeliramo na Turka da mu dvigne plačo. :D
Jao nama sa Vama
Hočemo optiko v Radovljici!!!!!!!

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 5. Apr 2007 ob 12:08

Folk, jaz vedno le posredujem naprej - stvari potem rešujejo ljudje v tehniki in administraciji. Njim gre pohvala, da se stvari vsak teden opazno izboljšujejo. Po mojih informacijah (in instinktu 8)), smo že pred 6 meseci prehiteli telekom in nekatere alternativce v "efektivni organiziranosti" (razmerje rešenih primerov z vsemi prijavljenimi primeri). Stanje se še izboljšuje...

Drži pa, da je še vedno kak off-beat primer, ki bi ga lahko bolje ali v hiterjšem cajtu rešili. Zato vsaka informacija, kritika, pritožba, omemba, itd., pozitivno deluje, saj se vsi učimo na primerih in napakah! :)
Optika 100/10

Uporabniški avatar
madpanter
Starešina
Prispevkov: 3495
Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a madpanter » 5. Apr 2007 ob 12:22

No to je odgovor od zaposlenega z t2. Prizna da ni vse rožnato in se izbolšuje. In ko problem daš NN na ZS veš da bo porihtano v roku 1 tedna. Prek HD pa nebo v 3 mesecih :P
Slika
Prodam UMTS router WRT54G3G + anteno P54 + ustrezno Globetrotter kartico, info ZS

Uporabniški avatar
opajec
Model
Prispevkov: 256
Pridružen: 24. Mar 2006 ob 09:39
T-2: Že imam
Paket: 8/1+2 TV+tel
Kraj: Domžale

Odgovor Napisal/-a opajec » 5. Apr 2007 ob 22:10

stenc55 napisal/-a:NN-ju kapo dol. Če ne bi bilo njega bi bilo še veliko več nezadovoljnih bivših uporabnikov T-2. Komot lahko apeliramo na Turka da mu dvigne plačo. :D
stenc55, ne boj se bodo že zmenili... :lol:
Slika <čakal več kot 6 mesecev

Odgovori