Klici na mobitel

Vse o T-2 IP telefoniji
Uporabniški avatar
stajerc
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 21:07
T-2: Že imam
Paket: 10/1
Kraj: Maribor
Kontakt:

Klici na mobitel

Odgovor Napisal/-a stajerc » 2. Maj 2006 ob 15:13

Že kar nekaj časa opažam, da pri klicih v mobilna omrežja ne slišim uverture klicočega, in ravno zadnjič sem klical na svojo številko da slišim uverturo, pa je sam zvonilo, zato sem se obrnil na mobitel, in zadeva mi je postala jasna ! :roll:

Še bolj zanimivo je da ČE pri klicanju na koncu številke pritisneš # (lojtro), se zveza vzpostavi takoj, v nasprotnem primeru čakaš še 5 sekund na zvok centrale, pri REDIAL-u številke se zveza pravtako hitrje vzpostavi.

Mogoče se bodo komu te informacije zdele brezprwdmetne, verjamem pa da bodo koga interesirale, ali se bo celo kdo našel,ki bo poznal odgovor, čeprav je verjetno finta v principu delovanja IP telefonije
Slika
Slika
Slika

Bine
Guru
Prispevkov: 897
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
T-2: Že imam
Paket: 100/100

Odgovor Napisal/-a Bine » 2. Maj 2006 ob 17:36

Za # sem vedel (mislim, da to piše v nekih navodilih).. kaj je pa to "uvertura" pa se mi ne sanja :oops:
Slika

Uporabniški avatar
stajerc
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 21:07
T-2: Že imam
Paket: 10/1
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a stajerc » 2. Maj 2006 ob 18:56

Uvertura je storitev, ki jo podjetje MObitel d.d. v sodelovanju s podjetjem planet 9 d.o.o. ponuja kot plačljivo storitev, ki klicatelju namesto standardnega zvonenja predvaja zvočni ali glasovni posnetek po izbiri lastnika številke. Storitev je omogočena le mobitelovim uporabnikom

Več na http://www.planet.si/portal/site/planet ... 801c038a0/
Slika
Slika
Slika

Bine
Guru
Prispevkov: 897
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
T-2: Že imam
Paket: 100/100

Odgovor Napisal/-a Bine » 2. Maj 2006 ob 20:26

thx za pojasnilo.
Slika

Uporabniški avatar
stajerc
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 21:07
T-2: Že imam
Paket: 10/1
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a stajerc » 3. Maj 2006 ob 11:55

Tudi simobilova brezplačna številka 080 40 40 40 ne deluje ! :roll: Pravkar kličem na splošne informacije in mi pravi da postopoma uveljavljajo klice na 080, vzroka pa nevedo :wink:
Slika
Slika
Slika

EMIL
Novinec
Prispevkov: 8
Pridružen: 9. Okt 2006 ob 21:27
T-2: Že imam
Kraj: Kranj

Nedosegljivost

Odgovor Napisal/-a EMIL » 27. Maj 2007 ob 11:20

Iz T2 omrežja kličem številko mobitela-znak zvonjenja,klicoči se ne javi.Pokličem isto mobitel številko z GSM-telefona-"Naročnik ni dosegljiv"Obe varijanti poizkusim večkrat-vedno isti rezultat.

Uporabniški avatar
borut
Guru
Prispevkov: 911
Pridružen: 25. Okt 2006 ob 22:11
T-2: Že imam
Paket: 4Mbit/512Kbit

Odgovor Napisal/-a borut » 27. Maj 2007 ob 12:27

stajerc napisal/-a:Storitev je omogočena le mobitelovim uporabnikom
Ni res. Storitev ponujajo tudi pri Si.mobilu na njihovem mobilne portalu Vodafone in imenuje se PREDIGRA... 8)
Slika

bostjank
Faca
Prispevkov: 191
Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
T-2: Še nimam
Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !

Odgovor Napisal/-a bostjank » 27. Maj 2007 ob 14:46

Želim pojasniti nekaj zadev v zvezi s tem problemom.

Po analizi omenjenega problema sem prišel do zaključka (posvetovali smo se tako na nivoju mobilnega operaterja kot tudi ponudnika IP telefonije), da se težava pojavi takrat, ko iz VOIP telefona (IP telefoni in analogni priključeni na VOIP vmesnike) pokličemo mobilno številko, ki uporablja storitev zgrešeni klic. Z aktivacijo zgrešenega klica se namreč aktivira posebna preusmeritev na strani mobilnega operaterja in centrala na strani VOIP ponudnika še ni usklajena s to preusmeritvijo, zato se zgodi, da lahko v slušalki slišimo ton zvonenja ali pa sploh nič ne slišimo v primeru, ko kličemo uporabnika, ki ima izključen mobilnik in aktivirano omenjeno storitev.

Poskusite izklopiti zgrešeni klic in boste videli, da potem uspešno "dokličete" odzivnik o nedosegljivosti mobilne številke. Enaka stvar se dogaja pri uverturi, torej gre za neusklajenost med mobilnimi operaterji in VOIP ponudniki. Mislim, da bodo morali zadeve bolj prilagoditi VOIP ponudniki.

Pri analogni telefoniji teh problemov ni, saj deluje na drugačni osnovi, pravzaprav pa gre trenutno razumeti, da so mobilni operaterji zadeve, ki jih ponujajo bolj uskladili s Telekomovo analogno telefonijo (PSTN, ISDN) kot drugimi, kjer usklajevanje še čaka, saj bo prišlo tudi do drugih težav. IP telefonija je nenazadnje še mlada.

OrionLady
Nadebudnež
Prispevkov: 430
Pridružen: 11. Jun 2006 ob 14:56
T-2: Že imam
Paket: optika T4
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a OrionLady » 27. Maj 2007 ob 22:45

hm... meni osebno predigra (če sama sebe z domačega telefona pokličem na gsm) dela brez problema... (pa imam, tako kot je boštjan napisal, analogni telefon priključen na VOIP vmesnik)... mogoče je edina razlika ta, da imam jaz simobil in da vse skupaj ne dela pri klicajnu na mobitelove številke.

Scofield
Znanec
Prispevkov: 91
Pridružen: 21. Mar 2007 ob 10:37
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + tel. (čakam Športklub)

Odgovor Napisal/-a Scofield » 8. Jun 2007 ob 16:46

Zanima me samo to, če je mogoče klice v mobitel in simobil omrežje blokirati? V naši hiši očitno nihče noče priznati, kdo kliče v omenjena omrežja. Potreben bo ukrep. :twisted:

Uporabniški avatar
ervins
Model
Prispevkov: 223
Pridružen: 17. Nov 2006 ob 15:36
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant, FTTH
Kraj: Kranj/Primskovo

Odgovor Napisal/-a ervins » 8. Jun 2007 ob 17:06

V servisnih straneh so zabeleženi vsi klici s točnim časom in ni ga zlomka,da se kdo ne ujame.
Slika

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Odgovor Napisal/-a Cobane » 8. Jun 2007 ob 17:42

To je že standardni problem, ki ga ne znajo rešiti: http://t-2.rula.net/viewtopic.php?t=1803
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

Scofield
Znanec
Prispevkov: 91
Pridružen: 21. Mar 2007 ob 10:37
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + tel. (čakam Športklub)

Odgovor Napisal/-a Scofield » 9. Jun 2007 ob 19:22

Scofield napisal/-a:Zanima me samo to, če je mogoče klice v mobitel in simobil omrežje blokirati? V naši hiši očitno nihče noče priznati, kdo kliče v omenjena omrežja. Potreben bo ukrep. :twisted:
OK, smo ugotovili v čem je težava. 2 številki, ki so v bistvu številki nacionalnega operaterja na Hrvaškem (!), jih sistem nekako obravnava kot številki mobitelovega omrežja. Zato tako visok račun pri telefoniji.

Reklamacija? Kako? Kje? :roll:

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 9. Jun 2007 ob 19:52

Meni, bom jaz uredil. V ponedeljek mi pošlji številko priključka in pa kratek opis napake. Bom dal preveriti telefonistom!
Optika 100/10

Scofield
Znanec
Prispevkov: 91
Pridružen: 21. Mar 2007 ob 10:37
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + tel. (čakam Športklub)

Odgovor Napisal/-a Scofield » 11. Jun 2007 ob 18:15

Naj samo povem, da je prišlo do nesporazuma s strani moje stare mame. Vse je v najlepšem redu.

Za nastale nevšečnosti se opravičujem. Se ne bo zgodilo nikoli več. :? :D

EDIT: Tudi stara mama se opravičuje! :D

Odgovori