Klici na mobitel
- stajerc
- Nadebudnež
- Prispevkov: 379
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 21:07
- T-2: Že imam
- Paket: 10/1
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Klici na mobitel
Že kar nekaj časa opažam, da pri klicih v mobilna omrežja ne slišim uverture klicočega, in ravno zadnjič sem klical na svojo številko da slišim uverturo, pa je sam zvonilo, zato sem se obrnil na mobitel, in zadeva mi je postala jasna !
Še bolj zanimivo je da ČE pri klicanju na koncu številke pritisneš # (lojtro), se zveza vzpostavi takoj, v nasprotnem primeru čakaš še 5 sekund na zvok centrale, pri REDIAL-u številke se zveza pravtako hitrje vzpostavi.
Mogoče se bodo komu te informacije zdele brezprwdmetne, verjamem pa da bodo koga interesirale, ali se bo celo kdo našel,ki bo poznal odgovor, čeprav je verjetno finta v principu delovanja IP telefonije
Še bolj zanimivo je da ČE pri klicanju na koncu številke pritisneš # (lojtro), se zveza vzpostavi takoj, v nasprotnem primeru čakaš še 5 sekund na zvok centrale, pri REDIAL-u številke se zveza pravtako hitrje vzpostavi.
Mogoče se bodo komu te informacije zdele brezprwdmetne, verjamem pa da bodo koga interesirale, ali se bo celo kdo našel,ki bo poznal odgovor, čeprav je verjetno finta v principu delovanja IP telefonije
- stajerc
- Nadebudnež
- Prispevkov: 379
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 21:07
- T-2: Že imam
- Paket: 10/1
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Uvertura je storitev, ki jo podjetje MObitel d.d. v sodelovanju s podjetjem planet 9 d.o.o. ponuja kot plačljivo storitev, ki klicatelju namesto standardnega zvonenja predvaja zvočni ali glasovni posnetek po izbiri lastnika številke. Storitev je omogočena le mobitelovim uporabnikom
Več na http://www.planet.si/portal/site/planet ... 801c038a0/
Več na http://www.planet.si/portal/site/planet ... 801c038a0/
Nedosegljivost
Iz T2 omrežja kličem številko mobitela-znak zvonjenja,klicoči se ne javi.Pokličem isto mobitel številko z GSM-telefona-"Naročnik ni dosegljiv"Obe varijanti poizkusim večkrat-vedno isti rezultat.
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Želim pojasniti nekaj zadev v zvezi s tem problemom.
Po analizi omenjenega problema sem prišel do zaključka (posvetovali smo se tako na nivoju mobilnega operaterja kot tudi ponudnika IP telefonije), da se težava pojavi takrat, ko iz VOIP telefona (IP telefoni in analogni priključeni na VOIP vmesnike) pokličemo mobilno številko, ki uporablja storitev zgrešeni klic. Z aktivacijo zgrešenega klica se namreč aktivira posebna preusmeritev na strani mobilnega operaterja in centrala na strani VOIP ponudnika še ni usklajena s to preusmeritvijo, zato se zgodi, da lahko v slušalki slišimo ton zvonenja ali pa sploh nič ne slišimo v primeru, ko kličemo uporabnika, ki ima izključen mobilnik in aktivirano omenjeno storitev.
Poskusite izklopiti zgrešeni klic in boste videli, da potem uspešno "dokličete" odzivnik o nedosegljivosti mobilne številke. Enaka stvar se dogaja pri uverturi, torej gre za neusklajenost med mobilnimi operaterji in VOIP ponudniki. Mislim, da bodo morali zadeve bolj prilagoditi VOIP ponudniki.
Pri analogni telefoniji teh problemov ni, saj deluje na drugačni osnovi, pravzaprav pa gre trenutno razumeti, da so mobilni operaterji zadeve, ki jih ponujajo bolj uskladili s Telekomovo analogno telefonijo (PSTN, ISDN) kot drugimi, kjer usklajevanje še čaka, saj bo prišlo tudi do drugih težav. IP telefonija je nenazadnje še mlada.
Po analizi omenjenega problema sem prišel do zaključka (posvetovali smo se tako na nivoju mobilnega operaterja kot tudi ponudnika IP telefonije), da se težava pojavi takrat, ko iz VOIP telefona (IP telefoni in analogni priključeni na VOIP vmesnike) pokličemo mobilno številko, ki uporablja storitev zgrešeni klic. Z aktivacijo zgrešenega klica se namreč aktivira posebna preusmeritev na strani mobilnega operaterja in centrala na strani VOIP ponudnika še ni usklajena s to preusmeritvijo, zato se zgodi, da lahko v slušalki slišimo ton zvonenja ali pa sploh nič ne slišimo v primeru, ko kličemo uporabnika, ki ima izključen mobilnik in aktivirano omenjeno storitev.
Poskusite izklopiti zgrešeni klic in boste videli, da potem uspešno "dokličete" odzivnik o nedosegljivosti mobilne številke. Enaka stvar se dogaja pri uverturi, torej gre za neusklajenost med mobilnimi operaterji in VOIP ponudniki. Mislim, da bodo morali zadeve bolj prilagoditi VOIP ponudniki.
Pri analogni telefoniji teh problemov ni, saj deluje na drugačni osnovi, pravzaprav pa gre trenutno razumeti, da so mobilni operaterji zadeve, ki jih ponujajo bolj uskladili s Telekomovo analogno telefonijo (PSTN, ISDN) kot drugimi, kjer usklajevanje še čaka, saj bo prišlo tudi do drugih težav. IP telefonija je nenazadnje še mlada.
To je že standardni problem, ki ga ne znajo rešiti: http://t-2.rula.net/viewtopic.php?t=1803
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
-
- Znanec
- Prispevkov: 91
- Pridružen: 21. Mar 2007 ob 10:37
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1 + tel. (čakam Športklub)
OK, smo ugotovili v čem je težava. 2 številki, ki so v bistvu številki nacionalnega operaterja na Hrvaškem (!), jih sistem nekako obravnava kot številki mobitelovega omrežja. Zato tako visok račun pri telefoniji.Scofield napisal/-a:Zanima me samo to, če je mogoče klice v mobitel in simobil omrežje blokirati? V naši hiši očitno nihče noče priznati, kdo kliče v omenjena omrežja. Potreben bo ukrep.
Reklamacija? Kako? Kje?
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10