Na dan priklopa pride monter T1 že okoli tri ure prej pred priklopom, montira spliter, 5 minut, vse ok, zadeva deluje kot se spodobi.
Uradna montaža 9.10. ob uri X... montaža se je uradno tudi izvedla ob uri X... čudno le to da ni nikoli nihče prišel zadev FIZIČNO priklopit. Na helpdesku so v 4 klicih vse hitreje dojemali, da lažnivec pač noče opravljati svojega dela in bodo pač sporočili v firmo, da naj uredijo zadeve. Naslednji dan sem si rekel naj gre debil tja kamor spada in ponareja papirje (ker se mu ne da delat) kje drugje, se pozanimal na helpdesku ali obstaja pot do priklopa mimo nesposobnih, ugotovil da je možen osebni prevzem (katerega se poslužujejo MNOGI... kdo bi si mislil zakaj) šel na T2, vzel modem, zadeve zmontiral, vpisal IP in zadeva takoj funkcionira od 10.10. tako kot bi morala že en dan prej.
Nauk: Nikoli ne verjeti monterjem da bodo sploh zares prišli, možno je da se jim pač ne bo dalo zamuditi malice in bodo raje ponaredili priklop, vas samo "uradno" priklopili in prišli enkrat ko se jim pač zljubi, zato: Ko vam 14 dni prej sporočijo kdaj pridejo,
vas bodo klicali iz NEDELUJOČE interne številke T2, ki nikoli ni nezasedena ob klicu nanjo in jih potem, ko vam ne bodo hoteli zadev montirati, ne boste mogli doseči. Zahtevajte ob določitvi ure tudi TAKOJ številko na kateri je monter dejansko dosegljiv na dan montaže IN tudi telefonsko/ime šefa ter naziv podjetja, ki montažo izvaja, teh podatkov na T2 helpdesku nimajo (nočejo imeti), imajo zapisan podatek o podjetju katerega pa vam ne bodo hoteli izdati. Če monter podatkov noče dati
smatrajte da vam NE BO montiral ničesar, skenslajte T2 montažo in pojdite po opremo raje sami, ali pa upajte na najboljše v 5 dneh čakanja doma, ko vas po zakonu morajo enkrat ob naključni uri priklopit.
disclamer: Kar se tiče helpdeska in delovanja interneta (potem ko ga je priklopil nekdo sposoben) je vse šlo bp in korektno, tudi T1 ni razočaral. T2 v tem primeru ni krivec več kot to, da ima podizvajalca, ki ima zaposlene nesposobne tepce.