Dodatne storitve telefonije
-
- Faca
- Prispevkov: 162
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 11:45
- T-2: Že imam
- Paket: 4 Mbps / 1 Mbps
- Kraj: Villa Del Nevoso
Dodatne storitve telefonije
Hoj!
Zanima me, katere dodatne storitve telefonije ponuja T-2 svojim uporabnikom in kako se aktivirajo/deaktivirajo?
Npr:
- preusmeritve klica,
- morebitna telefonska tajnica ,
- čakajoči klic,
- omejitev izpisa identitete klicočega,
...
Vem, da sem na enemu izmed forumov opazil neko listo storitev in komand za aktiviranje, vendar jo sedaj ne najdem.
Če kdo ima to listo "na zalogi", naj jo pripopa na ta forum.
Drugače pa bi bilo zelo fajn, če bi na T-2 spisali ena konkretna navodila na to temo ter jih objavili na netu ali pa še bolje, v kaki tiskani brošurici namenjeni strankam.
Ogo
Zanima me, katere dodatne storitve telefonije ponuja T-2 svojim uporabnikom in kako se aktivirajo/deaktivirajo?
Npr:
- preusmeritve klica,
- morebitna telefonska tajnica ,
- čakajoči klic,
- omejitev izpisa identitete klicočega,
...
Vem, da sem na enemu izmed forumov opazil neko listo storitev in komand za aktiviranje, vendar jo sedaj ne najdem.
Če kdo ima to listo "na zalogi", naj jo pripopa na ta forum.
Drugače pa bi bilo zelo fajn, če bi na T-2 spisali ena konkretna navodila na to temo ter jih objavili na netu ali pa še bolje, v kaki tiskani brošurici namenjeni strankam.
Ogo
Živjo!
Par dni imam sedaj T2 - TV, internet in telefon. Ker ima telefon tako butasta navodila ni prosila, če mi lahko razložite par stvari iz funkcij telefona:
1. ko vneseš telefonsko v imenik - kako jo potem pokličeš iz spomina - ali ima kakšno ime oz. določeno številko (short cut)
2. pogledala sem si tiste kode na tem forumu, ampak meni nič ne povejo, (čeparv angleško razumem, vendar ne poznam vseh izrazov) - za kaj se sploh uporabijo in kako
Saj vem..., ampak kdor ne praša nič ne ve.
Hvala
LP
Par dni imam sedaj T2 - TV, internet in telefon. Ker ima telefon tako butasta navodila ni prosila, če mi lahko razložite par stvari iz funkcij telefona:
1. ko vneseš telefonsko v imenik - kako jo potem pokličeš iz spomina - ali ima kakšno ime oz. določeno številko (short cut)
2. pogledala sem si tiste kode na tem forumu, ampak meni nič ne povejo, (čeparv angleško razumem, vendar ne poznam vseh izrazov) - za kaj se sploh uporabijo in kako
Saj vem..., ampak kdor ne praša nič ne ve.
Hvala
LP
- sir.mandic
- Znanec
- Prispevkov: 74
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:55
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2 Mbit/s
- Kraj: Ljubljana - Bežigrad
- Jest
- Znanec
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 18:04
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant - FTTH
- Kraj: Medvode / Slovenia
- Kontakt:
Kode za T-2 telefonijo!!!
Čakajoč klic – da aktiven pogovor na čakanje. Poveže nazaj čakajoč klic ali ponudi nov ton za klicanje: **
Konferenca – dva aktivna klica da na skupno konferenco: *9#
Število zgrešenih klicev – glasovna izgovorjava:*13#
Lastna telefonska številka – glasovna izgovorjava: *14#
Pregled funkcij – glasovna izgovorjava: *19#
BREZPOGOJNO POSREDOVANJE KLICEV:
Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *21tel.št.*#
Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *21*#
Izključitev posredovanja: *211*#
Pregled statusa: *211*#
POSREDOVANJE KLICEV OB ZASEDENOSTI (busy):
Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *22tel.št.*#
Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *22*#
Izključitev posredovanja: *221*#
Pregled statusa: *222*#
POSREDOVANJE KLICEV, KO NI ODGOVORA:
Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *23številka*#
Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *23*#
Izključitev posredovanja: *221*#
Pregled statusa: *222*#
CFB&CFNA
Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *24številka*#
Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *24*#
Izključitev posredovanja: *241*#
Pregled statusa: *242*#
IZKLOP - VSEH FUNKCIJ:*25*#
SPLOŠEN CLIR:
Vklop: *260*#
Izklop: *261*#
Pregled statusa: *262*#
VKLOP CLIR ZA EN KLIC:
Vklop: 997številka#
Vklop identitete, če je vključen stalni CLIR: 998številka#
GLASOVNA POŠTA:
Poslušanje: *900*#
Poslušanje iz drugih omrežij: 38659009900#
Zadnji klicatelj – glasovna izgovorjava zadnje sprejete številke: *11#
Ponovni klic zadnjega sprejetega ali zgrešenega klica: *4#
Zadnji klic - glasovna izgovorjava zadnje klicane številke: *12#
Ponovni klic zadnjega sprejetega ali zgrešenega klica: *3#
Čakajoč klic – da aktiven pogovor na čakanje. Poveže nazaj čakajoč klic ali ponudi nov ton za klicanje: **
Konferenca – dva aktivna klica da na skupno konferenco: *9#
Število zgrešenih klicev – glasovna izgovorjava:*13#
Lastna telefonska številka – glasovna izgovorjava: *14#
Pregled funkcij – glasovna izgovorjava: *19#
BREZPOGOJNO POSREDOVANJE KLICEV:
Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *21tel.št.*#
Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *21*#
Izključitev posredovanja: *211*#
Pregled statusa: *211*#
POSREDOVANJE KLICEV OB ZASEDENOSTI (busy):
Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *22tel.št.*#
Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *22*#
Izključitev posredovanja: *221*#
Pregled statusa: *222*#
POSREDOVANJE KLICEV, KO NI ODGOVORA:
Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *23številka*#
Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *23*#
Izključitev posredovanja: *221*#
Pregled statusa: *222*#
CFB&CFNA
Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *24številka*#
Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *24*#
Izključitev posredovanja: *241*#
Pregled statusa: *242*#
IZKLOP - VSEH FUNKCIJ:*25*#
SPLOŠEN CLIR:
Vklop: *260*#
Izklop: *261*#
Pregled statusa: *262*#
VKLOP CLIR ZA EN KLIC:
Vklop: 997številka#
Vklop identitete, če je vključen stalni CLIR: 998številka#
GLASOVNA POŠTA:
Poslušanje: *900*#
Poslušanje iz drugih omrežij: 38659009900#
Zadnji klicatelj – glasovna izgovorjava zadnje sprejete številke: *11#
Ponovni klic zadnjega sprejetega ali zgrešenega klica: *4#
Zadnji klic - glasovna izgovorjava zadnje klicane številke: *12#
Ponovni klic zadnjega sprejetega ali zgrešenega klica: *3#