Pohvala
Pohvala
Včeraj ob 23:30 sem ugotovil, da je krepal napajalnik od VSDL modem-a in poklical na HD2, po 10s čakanja se je oglasil prijazen operater in zabeležil napako. Pred 10min (9:50) me je poklical tehnik "Mare" in mi povedal, da je pravkar štartal z novim napajalnikom!
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: Pohvala
Odzivnost servisne službe je je v zadnjem času zelo izboljšala, tako da nimam prav nobenih pripomb na njihovo delovanje. Tudi sam sem pred časom imel podoben primer ko je ob 14. uri v petek crknil napajalnik. Napako sem javil in v dobre pol ure po tem je že bil pri meni monter z novim napajalnikom. Vse pohvale in kapo dol za tako hitro odzivnost.
Administracija pa.... ne vem. Včasih je bila katastrofalna. Zdaj pa že dolgo nisem imel nobenega opravka z njo tako da ne vem.
Administracija pa.... ne vem. Včasih je bila katastrofalna. Zdaj pa že dolgo nisem imel nobenega opravka z njo tako da ne vem.
- svaljkec
- Uporabnik
- Prispevkov: 43
- Pridružen: 9. Feb 2008 ob 22:01
- T-2: Že imam
- Paket: brezčasni vdsl
Re: Pohvala
jst pa nisem imel te sreče saj je bil glih vikend,pa nč za počet,ne tv ja ,interneta pa še zuni dež,ampak se je pol poštimal
xxx žal nimam več
- pack
- Legenda
- Prispevkov: 1037
- Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
- T-2: Že imam
- Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
- Kraj: Trzin
Re: Pohvala
V soboto zjutraj sem opazil, da imam "ugašnjen" modem. Ker imam Brnčičevo skoraj pred nosom, sem porezal tistih par ovinkov, pri vhodu poleg napisa "Sobote, nedelje in prazniki ZAPRTO" pritisnil na zvonec "Podpora uporabnikom", dežurni je v roki že držal nov napajalnik, takoj sprobala, da dela, in vseskupaj po 10 minutah sem že veselo telefoniral in surfal; ob 8h zjutraj, seveda. Pohvalno, res pa imam prednost lokacije.
Re: Pohvala
Pozdravljeni!
Menim, da moj naslednji prispevek spada v tole temo. Kljub precejšnjemu številu kritik in negodovanj (tudi moje pred časom) želim pohvaliti odzivnost v tokratnem primeru. Imel sem težavo in vprašanje, ki sem ga postavil na tem forumu. Odgovor sem prejel v zelo kratkem času, ter v istem dnevu so mi zadevo tudi korektno rešili.
Še enkrat hvala Navadnemu Nimdi. Ob priložnosti dam takoj za pivo.
Z željo po stalnem napredku vse lepo pozdravljam.
Andrej
Menim, da moj naslednji prispevek spada v tole temo. Kljub precejšnjemu številu kritik in negodovanj (tudi moje pred časom) želim pohvaliti odzivnost v tokratnem primeru. Imel sem težavo in vprašanje, ki sem ga postavil na tem forumu. Odgovor sem prejel v zelo kratkem času, ter v istem dnevu so mi zadevo tudi korektno rešili.
Še enkrat hvala Navadnemu Nimdi. Ob priložnosti dam takoj za pivo.
Z željo po stalnem napredku vse lepo pozdravljam.
Andrej
Re: Pohvala
Med nevihto v soboto je v neposredno bližino moje lokacije udarila strela in posledično povzročila več okvar na raznih el. apraturah, med drugim seveda tudi na tehični opremi T-2, ki jo uporabljam za gledanje TV - se pravi switch-a in nekaj motorolc.
Med nevihto me sicer ni bilo doma, ko sem kasneje prišel, sem takoj poklical TP. Na prostega operaterja sem čakal manj kot minuto. Oglasil se je prijazen uslužbenec in ko sem mu povedal za kaj gre, mi je zagotovil, da bodo v kratkem poslali mojstra. Na tej točki me je seveda malo zaskrbelo, koliko časa pomeni "v kratkem" seveda odštejem nedeljo, kar mi je logično, saj je nedelja. Po dosedanjih izkušnjah, ki sem jih imel pri drugih podjetjih in po tem, kar sem prebral v temu forumu, sem obisk pričakoval nekje od 4 dni naprej. Moram reči, da me je zelo prijetno presenetilo, ko je že v ponedeljek zjutraj okoli 10-tih prišel mojster. Fant je bil zelo prijazen, zamenjal je kar je bilo potrebno (prihranil mi je pot v poslovalnico) in sedaj vse lepo dela. Danes sem še enkrat klical na naročnine zaradi nekih drugih stvari, tudi tokrat sem čakal manj kot minuto in tudi tokrat je bila uslužbenka zelo prijazna in mi obrazložila vse kar sem hotel vedeti. Zelo pohvalno.
Izkoristil bom tole temo in bi rad pohvalil podjetje T-2 za hitro odzivnost in prijaznost personala tako pri telefonih kot tudi na terenu. Iz lastnih izskušenj in pa tudi glede najnovejših programskih ponudb me veseli, da lepo skrbijo za svoje stranke.
LP Igor
Med nevihto me sicer ni bilo doma, ko sem kasneje prišel, sem takoj poklical TP. Na prostega operaterja sem čakal manj kot minuto. Oglasil se je prijazen uslužbenec in ko sem mu povedal za kaj gre, mi je zagotovil, da bodo v kratkem poslali mojstra. Na tej točki me je seveda malo zaskrbelo, koliko časa pomeni "v kratkem" seveda odštejem nedeljo, kar mi je logično, saj je nedelja. Po dosedanjih izkušnjah, ki sem jih imel pri drugih podjetjih in po tem, kar sem prebral v temu forumu, sem obisk pričakoval nekje od 4 dni naprej. Moram reči, da me je zelo prijetno presenetilo, ko je že v ponedeljek zjutraj okoli 10-tih prišel mojster. Fant je bil zelo prijazen, zamenjal je kar je bilo potrebno (prihranil mi je pot v poslovalnico) in sedaj vse lepo dela. Danes sem še enkrat klical na naročnine zaradi nekih drugih stvari, tudi tokrat sem čakal manj kot minuto in tudi tokrat je bila uslužbenka zelo prijazna in mi obrazložila vse kar sem hotel vedeti. Zelo pohvalno.
Izkoristil bom tole temo in bi rad pohvalil podjetje T-2 za hitro odzivnost in prijaznost personala tako pri telefonih kot tudi na terenu. Iz lastnih izskušenj in pa tudi glede najnovejših programskih ponudb me veseli, da lepo skrbijo za svoje stranke.
LP Igor
-
- Model
- Prispevkov: 217
- Pridružen: 8. Nov 2007 ob 18:40
- T-2: Že imam
- Paket: T3 OPTIKA 10/10-MOBILE
Re: Pohvala
Lep slišat! Kako pa je bilo s popravilom/zamenjavo opreme? Stroški?
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Pohvala
oprema je last T-2 in se če se je pokvarila jo pridemo zamenjat, brez kakršnih koli stroškov za stranko
- nathanhund
- Guru
- Prispevkov: 854
- Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
- T-2: Še nimam
- Paket: migriral na A1
- Kraj: Poljčane
Re: Pohvala
ja tudi meni je prejšnji torek ponoči med nevihto odpovedala motorola, poklical na HD, so zabeležili napako in v četrtek opoldan mi je prijazen serviser zamenjal motorolo, tudi sam opažam, da se na področju tehnične podpore in odprave napak stvari močno izboljšujejo, kako je pa z administracijo pa tudi ne vem ker do sedaj sem imal slabe izkušnje. skratka le tako naprej in za HD in serviserje
LP Robert
Re: Pohvala
Tudi jaz bi jih pohvalil, napako prijavil v petek ob 21ih, naslednji dan (sobota) ob 10ih zjutraj je že bil serviser z novim modemom na lokaciji.
Re: Pohvala
Tudi jaz bi jih pohvalil, sicer imam že tretji modem, vendar so vsakega "problematika" zamenjali takoj naslednji dan do 10ih dopoldan.
Sedaj so me dali na VDSL2, in linija nič ne upada (do sedaj vsaj ni)...
Sedaj so me dali na VDSL2, in linija nič ne upada (do sedaj vsaj ni)...
Trolling is a art.
Re: Pohvala
Tut jst bi pohvalu t-2 k se res odzovejo zlo hitr.Zvecer mi je crknu napajalnik,
zjutraj poklicem in cez dve ure ze spila naprej. SVAKA ČAST
zjutraj poklicem in cez dve ure ze spila naprej. SVAKA ČAST
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3495
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: Pohvala
Skratka rad bi pohvalil prijaznega mladeniča v poslovalnici T-2 v šiški ki je velikodušno kljub temu da smo zamudili delovni cajt zamenjal aminota.
P.S.
Kaj ukinjate aminote??? ker je rekel da samo še motorole dajate in zelo težko dobiš aminota
P.S.
Kaj ukinjate aminote??? ker je rekel da samo še motorole dajate in zelo težko dobiš aminota
Re: Pohvala
Z aminoti je vse odkar je zunej motorola konec. Tako da je kar problem dobit aminota če nimaš scarta recimo.
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3495
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: Pohvala
Škoda ker je dober, sam je pa jeba imati 3 različne platforme motorola bi bla zakon če bi se daljinc dalo sprogramirat. Vsaj da przgeš in ugasneš TV z njim kakor pri aminotu