Stran 8 od 15
Objavljeno: 23. Jan 2007 ob 23:25
Napisal/-a pack
@ervins: Se čist strinjam, sam jest sem zdej nehal težit okol tega, ker se ne dogaja "tako zelo pogosto", čeprav potrebujemo v službene namene 99%no telefonijo. Upam, da se bo s prihodnjimi "nadgradnjami telefonije" tudi to zmanjšalo na minimum.
Objavljeno: 24. Jan 2007 ob 08:25
Napisal/-a ervins
In kdaj se bo to zgodilo-mislim nadgradnja telefonije?
Objavljeno: 24. Jan 2007 ob 22:11
Napisal/-a marko.rossi
bostjank napisal/-a:marko.rossi: telefonija t-2 bi praviloma morala delovati brez težav tudi ob polni obremenitvi internetne povezave. Če temu ni tako, je vzrok v majhnem maksimumu modema za UL, ki sodeč po tvojih težavah ne dosega niti 1 mbit (če imaš paket 1/1 in slišiš prekinjanje pri telefoniranju). Zakaj je maksimum modema za UL tako majhen, je potrebno ugotoviti.
Žal zgleda ne deluje, vsaj na telekomovih kablih ne, pol k bo pa optika pol pa bo. No tako da ne bom sam hvalu tele telefonije, je danes ženi spet po 38 minutah telefonija dol padla, tako da vse skupaj brez veze. Tako al tako je zgleda še vse v povojih, sprijaznimo se s tem al pa pojdimo drugam (kot da je drugje bolje)

Objavljeno: 24. Jan 2007 ob 22:12
Napisal/-a marko.rossi
ervins napisal/-a:In kdaj se bo to zgodilo-mislim nadgradnja telefonije?
letos najbrž ne

Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 08:08
Napisal/-a maxmagnus
Nam se tud sedaj dogaja, ko nekdo pokliče, slišim sogovornika on pa mene ne, ali pa obratno... pa je treba nato 2-3X poklicat, da je zveza normalna.
Đizus krajst, pa sem že mislu, da sedaj, ko smo namest tistga šit belcota dal PSTN vmesnik in analogni telefon, pa dela vse v redu...
Tele T-2 telefonije mam res že poln k***. Mamo optiko, pa telefon isto dela za en drek.
Klicu na tehnično podporo, pa se prtožu na bleiweisovo v KR, pa sam nakladajo in se izgovarjajo... Tale telefonija po moje vsaj še dve leti ne bo normano delala, do takrat se bodo pa učili na nas kot poskusnih zajčkih...
Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 08:45
Napisal/-a madpanter
jap no vsaj naročnina je manj kot pri telekomu če ne drugo

sam je pa catch T-2 je določili 1000sit za polno storitev torej za 1000 sit ljudje želimo delujočo telefonijo.

Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 08:56
Napisal/-a mitja_i
Telefonija T-2 dela! Če imaš težave, se obrni na tehnično pomoč 059000002 ne pa tukaj jokat "sam nakladajo in se izgovarjajo...". Poslušaj jih! Pa napiši vsaj, kaj so ti povedali (tudi če sam tega ne razumeš).
Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 11:44
Napisal/-a maxmagnus
Telefonija dela my ass...
Vedno, ko smo imeli težave sem podrobno razložil težave na tehnično podporo ali v KR na bleiweisowi, kjer ima T-2 svojo info točko... Najprej so nam rekli, da naj zamenjamo belcota za PSTN vmesnik... potem je nekaj časa delalo, sedaj je pa spet vse v k***
Včeraj so se v KR izgovarjali, da imajo neko genaralno napako, da to proučujejo in odpravljajo že od decembra... Pa kolk časa bomo še čakali, da bo ta IP telefon spoh delal normalno...
Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 13:07
Napisal/-a ervins
To se pravi da tudi na optiki telefonija nagaja in to samo v Kr.
Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 13:45
Napisal/-a mitja_i
Ne! To se pravi, da info točka NI kraj za odpravljanje tehničnih napak

Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 15:42
Napisal/-a Boro
telefonija dela SUPER tudi pri nenormalno zasedenemu DL in UL ( torenti )
da le bo tako vedno

Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 15:46
Napisal/-a maxmagnus
Mitja...
Vedno, ko se pojavijo težave sem tudi obvestil tehnično podporo na tisti vaš 000002 telefon in po treh mesecih so s telefonom konstante težave, ki jih ne znajo odpravit... zato ne nakladaj, da telefon dela, ker ne dela...
Zadnji pogovor smo doma opravili pred desetimi minutami, in spet nas je oseba na drugi strani linije slišala normalno, na naši strani pa se ni nič slišalo... povezava pa je normalno delovala šele po ponovnem klicu...
Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 15:50
Napisal/-a ervins
Pri meni pa je ravno obratno,da jaz vse slišim,na drugi strani pa nič.Pa ni važno kdo kliče in to pri vsakem klicu,po ponovitvi pa ponavadi uspe.
Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 17:12
Napisal/-a mitja_i
Telefonija dela - če imaš težave, je potrebno javiti na tehnično podporo 059000002
Ker se pojavljajo napake, za katere je težko določiti vzrok, nujno posreduj detajlne podatke o napaki:
- na katerem telefonu je napaka, v primeru da imaš več telefonov
- način vključitve (na modem, na vood, patton)
- čas in datum napake
- številke kamor si klical, ko si imel težave (ali pa kdo je klical)
- ali je bil istočasno uporabljan internet
Šele ko imajo tehniki te podatke, lahko začnejo odpravljat napako.
Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 18:03
Napisal/-a ervins
spoštovani mitja_i !
To sem že tudi sporočil na 000002 včeraj in razložil kakšna je situacija,ampak tu smo zdaj na forumu,ki služi zato,da si uporabniki izmenjujemo svoja mnenja in težave,vi T-2jevci pa nam lahko pomagate.S tem marsikdo reši sam kakšno napako in ne kliče za vsako malenkost pomoč.