Stran 8 od 23

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 09:00
Napisal/-a cslesce
cable guy napisal/-a:https://www.nettvplus.com/paketi.html

7 dnevni casovni zamik!!!:)
je tole možno kar direktno brez boxa preko smart tv aplikacije furat? tv lepo na net pa gasa?

hm?

Da li vašu uslugu mogu da koristim i u drugoj zemlji?

Da, našu uslugu možete koristiti bilo gde u svetu, osim na teritoriji bivših jugoslovenskih republika.

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 09:01
Napisal/-a RAST
Mark, za kakšno obogatitev ponudbe gre pri oranžnem diamantu?? Ne samo da je ni, še največja podražitev, 5 EUR med vsemi operaterji je! Bravo!

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 09:04
Napisal/-a kitl
Tole je uradni odgovor za Oranžni Diamant prekopiran iz FB-ja

T-2 d.o.o. Pozdravljeni! V Oranžnem diamantu na GPON-u sprememb v ponudbi ne bo. Ceni paketa Oranžni diamant in Oranžni diamant HBO smo spremenili, ker imata v paket vključen res širok nabor storitev – tudi najvišjo TV shemo in dodatne programske pakete. Tudi nova cena ostaja izjemno konkurenčna, tako verjamemo, da boste naročniki znali prepoznati ugodnosti, ki jih paketa prinašata. Lp

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 09:15
Napisal/-a mikrohard
Žal cena ni več tako izjemno konkurenčna, kot si oni predstavljajo. Že prej je bil komaj konkurenčen Modremu paketu... sedaj je pa težko rečemo, da je konkurenčen (na Telekomovi GPON optiki seveda).

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 09:18
Napisal/-a RAST
Za svojo konkurenčnost so vedeli že prej ko so uporabnike namamili, zato bi morali biti vsi deležni enakega povečanja z jasno oznaćbo da gre za PRO pLUS ali pa z označbo da gre preprosto za povečanje cene paketa! Tako pa so nas lepo okoli prinesli!

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 10:40
Napisal/-a Bayern1
cslesce napisal/-a:
cable guy napisal/-a:https://www.nettvplus.com/paketi.html

7 dnevni casovni zamik!!!:)
je tole možno kar direktno brez boxa preko smart tv aplikacije furat? tv lepo na net pa gasa?

hm?

Da li vašu uslugu mogu da koristim i u drugoj zemlji?

Da, našu uslugu možete koristiti bilo gde u svetu, osim na teritoriji bivših jugoslovenskih republika.
mozno je furat na teveju z njihovo aplikacijo, mozno je tudi kot playlisto, ampak potrebujes recimo nek nemski stabilen proxy ali vpn....tudi narocit se da na to foro....placas pa s paypalom.....

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 13:39
Napisal/-a Junke
Ufff koliko me je pa tale novica :grr: :angry-hitselfonhead: :suicide:

prvo se hvalijo, da pri njih v letu 2017 ne bo mrka ProPlus kanalov. Kot, da me ta informacija zanima :fuckoff:
in zdaj vidim, da me bo ta info stal celih 5€ (3€ za ProPlus + 2€ za sestavo SMS-a, ipd., ali pa 5€ kar takoj, zakaj bi še enkrat dražili naslednje leto :roll: ).

Na FB berem T-2 odgovore, povzetek je kratek. T-2, nas uporabnike, razume (pohvalno in kaj bodo naredili???).

Na ostalih paketih dobijo neke tolažilne "nagrade", "diamantovci" pa .... ker je to seveda premium paket, še to bi rabil doplačat. Ja zaradi tega smo velika večina šli na ta paket zanimiva ponudba za zanimivo ceno. Zdaj pa se tako kot pri gradbenih situacijah vsem znanih gradbišč, pojavljajo aneksi. Dobavitelj draži storitev, operater ne zmore več tega bremena in zaračuna to končnemu uporabniku. A mi, ki smo loaded pa dajmo še malo dodat, da bodo lahko še delali.
Brez dodatkov, ker imamo že vse. No tukaj se bi dalo še vedno kaj dodat, to jih ne bi stalo verjetno nič kaj več kot jih sedaj (Horizont shramba, mobilni internet, snemanje HD kanalov, ...)

Sorry Helpdesk - porazno, tehnična služba - porazno, edino kar deluje je komerciala (nategunstvo do konca, to znajo :plosk: )
Slaba kvaliteta storitev, slaba slika, problemi vseskozi in zdaj oni to še dražijo.

Umikanje Proplusa iz shem, ne gre in to ne za to ker ProPlus ne dovoli, ampak ker se niso znali iz pogajat. Imajo jajca priznam, ko se borijo za obstoj (prisilke, stečaj), tukaj pa čista flegma. Čeprav so imeli vse niti v svojih rokah. :?

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 14:09
Napisal/-a Butalc
Zakaj bi požrl provajder 5€ če jih lahko enostavno preusmeri na nas uporabnike..... tipična fora, to je bilo vnaprej znano :D

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 14:57
Napisal/-a cslesce

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 15:45
Napisal/-a boogin1
In t2 seveda ne bo nič odgovoril, ker se ni dal izsiliti POP TV-ju, temveč je šel z njimi na škodo uporabnikov z njimi v španovijo, ker je zavohal, da lahko tudi on še kaj pokasira in seveda tudi ostali ponudniki.
Naj samo še enkrat spomnim:

T2

Delate samo za svoje riti in zato ste se spajdašili s pop tv-jem, ker ste zavohali, da lahko še vi kaj zaslužite na naš račun.
POP tv je enkrat že neuspešno hotel tržiti paket OTO in ostalih neumnih programov in vemo kako se je to končalo oz. kako priljubljena je bila vsebina te sheme.
Če bi vam kaj bilo za naročnike, bi uvedli dodatno shemo POP greznic programov, ki je po mojem mnenju vsak priseben ne bi naročil.
Takoj ko ste objavili na svoji spletni strani, da boste podražili pakete, sem z lahkoto pritisnil na odpoved VOYO, ostalo pa še bom.
Imam sicer XL-HD paket in vam povem, da je paket za kozlat. Z ženo sva en večer preklaplja med 300 programi in ugotovila, da ni kaj gledati, razen reklam in n-krat ponavljajočimi se filmi.

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 16:11
Napisal/-a PačNekdo
Me prav zanima, kakšen bo odziv operaterjev. Ampak na žalost imam občutek, da bodo vsi lepo tiho in bodo veselo oteževal in blokiral postopek na vsakem koraku.

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 16:58
Napisal/-a Mark
boogin1 napisal/-a:Če bi vam kaj bilo za naročnike, bi uvedli dodatno shemo POP greznic programov, ki je po mojem mnenju vsak priseben ne bi naročil.
Tisti POP NON STOP pred leti je bil iz strani PRO Plusa res propadel projekt. Verjetno sedaj napake niso želeli ponoviti. Je že bilo rečeno, da ni možno njihovih programov dobiti, kot dodatno shemo. Samo vse ali nič in to v osnovnih shemah. Če že samo domnevamo, da bi ponudili dodatni paket, bi bila cena na naročnika verjetno opazno višja. Pustimo se presenetiti kaj se bo iz tega izcimilo.

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 17:03
Napisal/-a matjaz1
Kakšen bonbonček dobimo mi na Paket: T4 TERA - Optika
Internet:
Hitrost: 100 Mbit/s - 20 Mbit/s

programska shema XL HD, pa ne napisati samo 3€

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 17:58
Napisal/-a Junke
A se vam ne zdi, da so se "malo" pozno oglasili. :roll:

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 18:16
Napisal/-a Butalc
To je sam pesek v oči :D