Stran 73 od 133

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 21:23
Napisal/-a NoBody
Obveščamo vas, da je prišlo do izpada televizije na področju celotne Slovenije. Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti in zahvaljujemo za vaše razumevanje.

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 21:24
Napisal/-a ervins
Ja, v Kranju mrk tv, informacije nedosegljive.....

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 21:37
Napisal/-a rokodelc
" Re: Izpadi:

Obveščamo vas, da je prišlo do izpada televizije na področju celotne Slovenije. Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti in zahvaljujemo za vaše razumevanje."

Ja, vredu. Mislim, ni vredu. Če bi bili tako dobri in malo pojasnili, zakaj zadnje čase toliko izpadov, bi si verjetno lažje " zaslužili" naše razumevanje. Tako pa............
Poleg tega ne dela tel. linija, da se niti ne moreš pozanimati, kaj za vraga...............

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 21:52
Napisal/-a webmaher
in očitno v Kranju pa še kje na Gorenjskem ni bilo izpada pa tudi tulifon je pet minut nazaj delal...

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:01
Napisal/-a MSC
Ka je kak izpad na območju Velenja ??? TV ne dela ?

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:03
Napisal/-a DejanT2
Tud v Novi Gorici ne dela. Sem resetiral pa tud ne gre. Kdaj bo popravljeno?

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:04
Napisal/-a OmegaBlue
Je nekaj narobe na omrežju, so rekli da bo kmal nazaj. Upam da ni tako kot zjutraj, je bil prerezan kabel v loki :/

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:11
Napisal/-a rokodelc
Tkole. Bom jest še enkrat. Ker je zadnje čase vedno več tega že povsod, da se spraševalca odžene s splošnimi odgovori, sem klical na T-2 TP in vprašal, če mi lahko povejo , kakšna je tehnična težava, da bom lažje " prenašal" razumevanje, sem dobil odgovor, da je " generalna tehnična težava" in ker s tem nisem bil zadovoljen, mi je mladenič na drugi strani pojasnil, da mi ni dolžan odgovoriti, kakšna je ta težava. jaz pa sem prepričan, da dokler korektno plačujem položnice, IMAM pravico vedeti. Karkoli! In " generalne tehnične težave" ( z eno, dvema, tremi ali štirimi zvezdicami) me sploh ne ganejo.

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:14
Napisal/-a MSC
Zadnje čase plačujemo izpade :D

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:16
Napisal/-a OmegaBlue
rokodelc napisal/-a:Tkole. Bom jest še enkrat. Ker je zadnje čase vedno več tega že povsod, da se spraševalca odžene s splošnimi odgovori, sem klical na T-2 TP in vprašal, če mi lahko povejo , kakšna je tehnična težava, da bom lažje " prenašal" razumevanje, sem dobil odgovor, da je " generalna tehnična težava" in ker s tem nisem bil zadovoljen, mi je mladenič na drugi strani pojasnil, da mi ni dolžan odgovoriti, kakšna je ta težava. jaz pa sem prepričan, da dokler korektno plačujem položnice, IMAM pravico vedeti. Karkoli! In " generalne tehnične težave" ( z eno, dvema, tremi ali štirimi zvezdicami) me sploh ne ganejo.
Dvomim da na helpdesku vejo kaj točno je narobe. So pomojem malo preveč zaposljeni tehniki z laufanjem po centru :D

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:19
Napisal/-a OmegaBlue
Mobilna tv dela..

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:25
Napisal/-a CAT
rokodelc napisal/-a:Tkole. Bom jest še enkrat. Ker je zadnje čase vedno več tega že povsod, da se spraševalca odžene s splošnimi odgovori, sem klical na T-2 TP in vprašal, če mi lahko povejo , kakšna je tehnična težava, da bom lažje " prenašal" razumevanje, sem dobil odgovor, da je " generalna tehnična težava" in ker s tem nisem bil zadovoljen, mi je mladenič na drugi strani pojasnil, da mi ni dolžan odgovoriti, kakšna je ta težava. jaz pa sem prepričan, da dokler korektno plačujem položnice, IMAM pravico vedeti. Karkoli! In " generalne tehnične težave" ( z eno, dvema, tremi ali štirimi zvezdicami) me sploh ne ganejo.
Čeprav se strinjam z Omegablue, da verjetno mladci na helpdesku ne vedo kaj je narobe, je odgovor da ti niso dolžni odgovoriti enostavno nesramen. Zate ne vem ampak jaz bi lažje sprejel odgovor "oprostite ampak tukaj ne vemo, ali vas lahko jutri kontaktira naš tehnik" kot pa to da mi ni dolžan odgovarjati.
Še posebej ker smo vsi "dolžni" plačevati vsak mesec.

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:29
Napisal/-a rokodelc
" Re: Izpadi

rokodelc Napisal/-a:Tkole. Bom jest še enkrat. Ker je zadnje čase vedno več tega že povsod, da se spraševalca odžene s splošnimi odgovori, sem klical na T-2 TP in vprašal, če mi lahko povejo , kakšna je tehnična težava, da bom lažje " prenašal" razumevanje, sem dobil odgovor, da je " generalna tehnična težava" in ker s tem nisem bil zadovoljen, mi je mladenič na drugi strani pojasnil, da mi ni dolžan odgovoriti, kakšna je ta težava. jaz pa sem prepričan, da dokler korektno plačujem položnice, IMAM pravico vedeti. Karkoli! In " generalne tehnične težave" ( z eno, dvema, tremi ali štirimi zvezdicami) me sploh ne ganejo.

Dvomim da na helpdesku vejo kaj točno je narobe. So pomojem malo preveč zaposljeni tehniki z laufanjem po centru"

Jah, saj imaš prav. Ampak glede na to, da se ima danes že vsak froc za tako pametnega, da že po prstih hodi, bi si lahko hitro izmislili " bolj natančno tehnično težavo brez dolžnosti ali zadolženosti".............

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:33
Napisal/-a tonimona
Help desk v izpadu. :jao:

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:39
Napisal/-a OmegaBlue
Prej bi rekel pod kupom klicev :D