Stran 73 od 134
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 21:23
				Napisal/-a NoBody
				Obveščamo vas, da je prišlo do izpada televizije na področju celotne Slovenije. Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti in zahvaljujemo za vaše razumevanje.
			 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 21:24
				Napisal/-a ervins
				Ja, v Kranju mrk tv, informacije nedosegljive.....
			 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 21:37
				Napisal/-a rokodelc
				" Re: Izpadi:
Obveščamo vas, da je prišlo do izpada televizije na področju celotne Slovenije. Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti in zahvaljujemo za vaše razumevanje."
    Ja, vredu. Mislim, ni vredu. Če bi bili tako dobri in malo pojasnili, zakaj zadnje čase toliko izpadov, bi si verjetno lažje " zaslužili" naše razumevanje. Tako pa............
    Poleg tega ne dela tel. linija, da se niti ne moreš pozanimati, kaj za vraga...............
			 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 21:52
				Napisal/-a webmaher
				in očitno v Kranju pa še kje na Gorenjskem ni bilo izpada pa tudi tulifon je pet minut nazaj delal...
			 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:01
				Napisal/-a MSC
				Ka je kak izpad na območju Velenja ??? TV ne dela ?
			 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:03
				Napisal/-a DejanT2
				Tud v Novi Gorici ne dela. Sem resetiral pa tud ne gre. Kdaj bo popravljeno?
			 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:04
				Napisal/-a OmegaBlue
				Je nekaj narobe na omrežju, so rekli da bo kmal nazaj. Upam da ni tako kot zjutraj, je bil prerezan kabel v loki :/
			 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:11
				Napisal/-a rokodelc
				Tkole. Bom jest še enkrat. Ker je zadnje čase vedno več tega že povsod, da se spraševalca odžene s splošnimi odgovori, sem klical na T-2 TP in vprašal, če mi lahko povejo , kakšna je tehnična težava, da bom lažje " prenašal" razumevanje, sem dobil odgovor, da je " generalna tehnična težava" in ker s tem nisem bil zadovoljen, mi je mladenič na drugi strani pojasnil, da mi ni dolžan odgovoriti, kakšna je ta težava. jaz pa sem prepričan, da dokler korektno plačujem položnice, IMAM pravico vedeti. Karkoli! In " generalne tehnične težave" ( z eno, dvema, tremi ali štirimi zvezdicami) me sploh ne ganejo.
			 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:14
				Napisal/-a MSC
				Zadnje čase plačujemo izpade 

 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:16
				Napisal/-a OmegaBlue
				rokodelc napisal/-a:Tkole. Bom jest še enkrat. Ker je zadnje čase vedno več tega že povsod, da se spraševalca odžene s splošnimi odgovori, sem klical na T-2 TP in vprašal, če mi lahko povejo , kakšna je tehnična težava, da bom lažje " prenašal" razumevanje, sem dobil odgovor, da je " generalna tehnična težava" in ker s tem nisem bil zadovoljen, mi je mladenič na drugi strani pojasnil, da mi ni dolžan odgovoriti, kakšna je ta težava. jaz pa sem prepričan, da dokler korektno plačujem položnice, IMAM pravico vedeti. Karkoli! In " generalne tehnične težave" ( z eno, dvema, tremi ali štirimi zvezdicami) me sploh ne ganejo.
Dvomim da na helpdesku vejo kaj točno je narobe. So pomojem malo preveč zaposljeni tehniki z laufanjem po centru 

 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:19
				Napisal/-a OmegaBlue
				Mobilna tv dela..
			 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:25
				Napisal/-a CAT
				rokodelc napisal/-a:Tkole. Bom jest še enkrat. Ker je zadnje čase vedno več tega že povsod, da se spraševalca odžene s splošnimi odgovori, sem klical na T-2 TP in vprašal, če mi lahko povejo , kakšna je tehnična težava, da bom lažje " prenašal" razumevanje, sem dobil odgovor, da je " generalna tehnična težava" in ker s tem nisem bil zadovoljen, mi je mladenič na drugi strani pojasnil, da mi ni dolžan odgovoriti, kakšna je ta težava. jaz pa sem prepričan, da dokler korektno plačujem položnice, IMAM pravico vedeti. Karkoli! In " generalne tehnične težave" ( z eno, dvema, tremi ali štirimi zvezdicami) me sploh ne ganejo.
Čeprav se strinjam z Omegablue, da verjetno mladci na helpdesku ne vedo kaj je narobe, je odgovor da ti niso dolžni odgovoriti enostavno nesramen. Zate ne vem ampak jaz bi lažje sprejel odgovor "oprostite ampak tukaj ne vemo, ali vas lahko jutri kontaktira naš tehnik" kot pa to da mi ni dolžan odgovarjati.
Še posebej ker smo vsi "dolžni" plačevati vsak mesec.
 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:29
				Napisal/-a rokodelc
				" Re: Izpadi
    rokodelc Napisal/-a:Tkole. Bom jest še enkrat. Ker je zadnje čase vedno več tega že povsod, da se spraševalca odžene s splošnimi odgovori, sem klical na T-2 TP in vprašal, če mi lahko povejo , kakšna je tehnična težava, da bom lažje " prenašal" razumevanje, sem dobil odgovor, da je " generalna tehnična težava" in ker s tem nisem bil zadovoljen, mi je mladenič na drugi strani pojasnil, da mi ni dolžan odgovoriti, kakšna je ta težava. jaz pa sem prepričan, da dokler korektno plačujem položnice, IMAM pravico vedeti. Karkoli! In " generalne tehnične težave" ( z eno, dvema, tremi ali štirimi zvezdicami) me sploh ne ganejo.
Dvomim da na helpdesku vejo kaj točno je narobe. So pomojem malo preveč zaposljeni tehniki z laufanjem po centru" 
 Jah, saj imaš prav. Ampak glede na to, da se ima danes že vsak froc za tako pametnega, da že po prstih hodi, bi si lahko hitro izmislili " bolj natančno tehnično težavo brez dolžnosti ali zadolženosti".............
			 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:33
				Napisal/-a tonimona
				Help desk v izpadu. 

 
			
					
				Re: Izpadi
				Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:39
				Napisal/-a OmegaBlue
				Prej bi rekel pod kupom klicev 
