Stran 74 od 116

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 5. Jan 2015 ob 15:22
Napisal/-a roCkY
Če mi bo praktično vse dol padlo bom 100% takoj klical.

Misil sem za malenkosti kot so kockanje kakega TV kanala, težave s časovnem zamikom na kakem kanalu in podobno. Zadeve na katere praktično sploh ni treba odgovarjati. Pač sporočilo tehnični ekipi, da je nekaj nekje narobe in je treba popedenati. Dvomim da nekdo nonstop testira...

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 5. Jan 2015 ob 16:39
Napisal/-a rossi
Se strinjam z roCkY-em. Sploh pri TV storitvah zna biti to dobrodošlo. Ne v smislu, kakšne večje napake ampak za splošne zadeve.

Se pa zna zgodit, da jih bodo(mo) ljudje zasipali z enimi in istimi težavami, ki jih ne odpravijo takoj. Razne težave s programi ali podnapisi, ki so se vlekle tudi po 1 ali 2 meseca.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 5. Jan 2015 ob 23:31
Napisal/-a nemo
Pa naj jih uredijo takoj in bo zadeva rešena. ;)

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 6. Jan 2015 ob 12:03
Napisal/-a nathanhund
rossi napisal/-a:
Se pa zna zgodit, da jih bodo(mo) ljudje zasipali z enimi in istimi težavami, ki jih ne odpravijo takoj. Razne težave s programi ali podnapisi, ki so se vlekle tudi po 1 ali 2 meseca.
sedaj jih pa po telefunu, kar vzame bistveno več časa nam kakor tudi njim. ni mi jasno zakaj se bojijo kot hudič križa objavljat trenutne napake ki se že odpravljajo. pokloče 5 uporabnikov za isto napako, jo prverijo, ter objavijo na spletni stani(ali tudi tu,najbolje), dokler se ne odpravi. podjetje mora v smer uporabnikom, ne pa nekemu svojemu prepričanju, ki vidimo kam ga je pripeljalo. kot naša država, vse vemo-vedo, da je nekaj hudo narobe, spremeni se pa nič.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 6. Jan 2015 ob 12:17
Napisal/-a webmaher
saj podobni in nič boljši niso Telesmehovci... namesto, da bi, ko se pojavi kaka resna napaka, dali obvestilo na tulifon, ko čakaš na prostega operaterja, moraš hoćešnoćeš tudi po 10 minut in več poslušaš njihova oh in sploh reklamna sporočila....

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 6. Jan 2015 ob 12:35
Napisal/-a rossi
Operaterji tezko priznajo tezave in napake. Veliko vec miru bi bilo ce bi sel na splet in prebral, da en kanal ne dela in da bodo zrihtal. Tko pa klices pa njim vse dela, ni napake, pa si slabe volje pol.

Sam tko k webmaher prav. Vsi so isti. Mogoce bo Nina zrihtala da bo T2 v tem boljsi.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 6. Jan 2015 ob 12:59
Napisal/-a roCkY
TS je bil kar nekaj časa precej težak glede tega. No potem so prišle prave osebe in se je obrnilo.
Zadeva je bila kot backdor do pomoči in reševanje zadev prek vrste. Ni bil to nikoli moj cilj le da se težava sporoči ko se pojavi. In da se zadeva spedena v doglednem času, ko ima na oni strani oseba čas. In raje dobim 2 vrstici napisanega nazaj kot nekaj zdeklamirano na telefonu.

Če bi se pojavilo v enem mesecu 1001 vprašanje zakaj ni "HD mini" je morda (zagotovo) potreben.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 6. Jan 2015 ob 13:49
Napisal/-a nemo
nathanhund napisal/-a:
rossi napisal/-a:
Se pa zna zgodit, da jih bodo(mo) ljudje zasipali z enimi in istimi težavami, ki jih ne odpravijo takoj. Razne težave s programi ali podnapisi, ki so se vlekle tudi po 1 ali 2 meseca.
ni mi jasno zakaj se bojijo kot hudič križa objavljat trenutne napake ki se že odpravljajo. pokliče 5 uporabnikov za isto napako, jo preverijo, ter objavijo na spletni stani (ali tudi tu, najbolje), dokler se ne odpravi.
:plosk:

Ja, tako imajo marsikje in to (lahko) zelo pomaga. Preden prijaviš/pokličeš, pogledaš seznam zadev, ki so že prijavljene, in po možnosti vidiš diagnozo ter napovedan čas reševanja. To je velikokrat dovolj, imaš pa lahko tudi možnost, da klikneš, da imaš tudi ti isti problem. Tako firma ve, da ima vsaj x uporabnikov problem y, vseh teh x uporabnikov pa ve, da je težava zaznana in da jo firma (upamo) rešuje.

Manj besnenja, manj forumašenja, za firmo boljši pregled nad problemi, win-win!

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 7. Jan 2015 ob 12:41
Napisal/-a jst1
Zakaj pa časovni zamik deluje na sd Nickelodeon na HD varianti pa ne?

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 7. Jan 2015 ob 13:44
Napisal/-a d_g
Vejetno zato, ker HD varianta pokuri kar precej več diskovja kot navadna SD verzija. No to je moje razmišljanje in ne mnenje od T-2 (mogoče je drug razlog, dovoljenja itd..).

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 7. Jan 2015 ob 14:26
Napisal/-a jst1
Čudno mi je zato, ker potem tudi slo1 HD in ostali programi ne bi imeti časovnega zamika razen v sd različici. Glede dovoljenj pa je tudi čudno, ker sem misli, da, če imaš dovoljeno za sd, da velja tudi za HD. Booo.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 7. Jan 2015 ob 14:39
Napisal/-a mikrohard
Vsak program ima določeno gledanost... in verjamem, da je gledanost na SLO1 HD (in drugih) precej višja od Nickelodeon HD. Operater ima na razpolago določeno kapaciteto za ponujanje storitev in je pač potrebno sprejeti komprimise. To je zelo verjetno eden izmed le-teh.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 7. Jan 2015 ob 15:25
Napisal/-a jst1
No ja morda pa je to, to. Zdi se kar logično.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 8. Jan 2015 ob 18:34
Napisal/-a Nina J
d_g napisal/-a:Vejetno zato, ker HD varianta pokuri kar precej več diskovja kot navadna SD verzija. No to je moje razmišljanje in ne mnenje od T-2 (mogoče je drug razlog, dovoljenja itd..).
to je to.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 8. Jan 2015 ob 19:32
Napisal/-a webmaher
Ma ne no Nina :mrgreen:
Če je pa to problem pol je pa to precej žalostno... glede na to da so kvaliteto SD in HD precej osiromašili pa da ne bo kdo mislil, da samo pri T-2... to se dogaja čisto povsod... seveda prihaja UHD in treba je sliko "popačiti" pod pretvezo kako sedaj vsi rabimo UHD... kjer pa razen sprejemnikov, ki so preplavili ubogi Planet in so že hudičevo poceni ni zaznati vsebine oz. kanalov....

In predno jih slišim od Nine bom skromno pripomnil, da je razmerje med porabo SD in HD reciva od oka 1:3 kar pomeni "samo 3X več diskovja" ...