Stran 9 od 15

Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 20:47
Napisal/-a finger
Telefoni ne delujejo !!!!

Mam telefone na dveh lokacijah in grem nazaj k telekomu ker je to nevzdržno . Prijavljat napake - ja itaq - sam je treba kaj uredit !!!

Ne me narobe razumet - net je ok( tam kjer so kabli cca ok ), telefonija pa al maš optiko al si par metrov od centale - no go !!!!

Deluje zame pomeni konstantno delovanje ne pa da 3 x se lahko normalno pogovarjam 2 x me sogovornik ne sliši.....to ne gre

Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 21:00
Napisal/-a Bine
Good luck. :roll:

Mi že skoraj letno dni uporabljamo T-2 telefonijo in ne vidim niti enega razloga, zakaj bi šli nazaj na T1.
Doma pa imam T2 že (glej spodaj) in tudi deluje povsem spodobno.

Je pa res, da za poslovno rabo ne bi prenesel Belco telefona; tile swiss10p (al kakšna je že oznaka) so pa povsem OK.

Če pa je kdaj prekinilo ali "šumelo", pa se pokliče še enkrat, pa je.
What a big deal.... ali drugače povedano: prej sem dal za telefonijo in 2 Mbps internet do 100 jurjev mesečno; zdaj pa za 20/10 internet in telefonijo plačamo manj kot 30.
Letni prihranek 840 jurjev... pardon, EUR 3500 ;-)

Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 21:10
Napisal/-a finger
Zelo sem vesel zate , da ti zadeva deluje ! :roll:

Meni pa ne , ne pos ne tel. Danes sem od 20-ih klicev lahko prevzel 3 mislim ......še enkrat - ne deluje (pri meni)!

Objavljeno: 26. Jan 2007 ob 10:33
Napisal/-a darkdog
Tudi pri meni ne delajo klici kot bi morali - izgleda da je problem predvsem na gorenjskem :(

Ko te nekdo pokliče,ti njega slišiš,on pa tebe ne.... uspe šele v tretjem poizkusu :roll: ali pa ti koga kličeš,sogovornika slišiš ampak on tebe ne... Sem ter tja,se pa tudi zgodi,da je že v prvo vse ok,ampak tako pač ne more biti!

Pa to se dogaja ob vseh urah (dopoldan,popoldan)

To res nekaj močno ne štima

Dajte poštimat...

Objavljeno: 26. Jan 2007 ob 11:19
Napisal/-a Odisej
Enako pri meni (Kranj)...to se dogaja že kar lep čas....popravljeno pa ni nič....

bo treba reklamacijo računa poslat.

Objavljeno: 26. Jan 2007 ob 11:41
Napisal/-a maxmagnus
Upam, da jim bo končno kaj kapnilo na T-2, ker je jasno, da na kranjskem koncu telefonija dela porazno... kogarkoli sem vprašal, večina ima težave...

Jaz sem jih včeraj spet klical na 000002 tehnično podporo in podrobno razložil težave in vem, da nisem edini iz našega konca...

Naj zmigajo riti in to čimprej porihtajo, da bo ta telefon končno delal tudi v KR, tako kot bi moral...

Objavljeno: 26. Jan 2007 ob 12:21
Napisal/-a DixieFlatline
JA, tudi nam na optiki v KR spet nagaja telefonija. Simptomi isti, kot so bili opisani zgoraj(neslišanje sogovornika).

Objavljeno: 26. Jan 2007 ob 14:45
Napisal/-a ervins
Če je to tako bi nas gospodje s T-2 lahko obveščali o napakah.Vendar do sedaj še ni nihče priznal da je napaka in to samo v Kranju in okolici pa čeprav je na tem forumu kar nekaj ljudi ki ima podatke o tem.
Sicer pa se je pri meni napaka pojavila ravnokar(pred petimi minutami),je pa res,da samo pri klicih v T1 omrežje.

Objavljeno: 26. Jan 2007 ob 18:59
Napisal/-a darkdog
kam je pa izginil en post?


Ne dela,sprobano ob 18 uri!

Navadni nimbda,a se dela kaj na tem primeru? A ima smisel da še jst zdaj kličem na t-2 tehnična pomoč,če so jo že skoraj vsi iz gorenjskega konca poklicali,tako da lahko točno vedo,da problem ni pri nam uporabnikih,ampak nekje drugje...

Objavljeno: 26. Jan 2007 ob 19:29
Napisal/-a T2_Delavec
Pokliči 0590-00-002, na kratko prijavi napako, povej v katero omrežje ali iz katerega omrežja je bil klic. HelpDeskarji morajo slišati simptome in zabeležiti. Potem se bo odpravljalo napako, odnosno dalo prijavo tja, kjer tovrstne napake nastajajo.

Objavljeno: 26. Jan 2007 ob 20:36
Napisal/-a ervins
Ravnokar sem klical na HD in mi je operater razložil situacijo in sicer da raziskujejo napako in da imajo za jutri v planu nadgradnjo sistema,po kateri upajo da se bo situacija popravila.


Pa še malo za šalo:

Ko kličemo iz mobitela je ponavadi prvi stavek "halo,kje si?"
Na T-2 pa stavek "halo,se slišiva?"

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 09:47
Napisal/-a maxmagnus
Vidš, men so pa rekli po telefonu, da bo napaka odpravljena šele v cca. dveh tednih...

S to telefonijo v KR res bluzijo na celi črti...

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 10:15
Napisal/-a Danch
Isto se dogaja pri meni...torej sogovornika slišim on pa mene NE :?

Ko ga pokličem nazaj se pa slišiva.

PS: Kranj - optika

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 10:55
Napisal/-a maxmagnus
Danch...
Javi napako na tehnično podporo...

Čimveč se nas prtoži, tembolje...

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 11:25
Napisal/-a ervins
In potem,ko bo prišel račun ga je potrebno reklamirati.Plačaš samo stvari ki ti delujejo in pogovore.To pa se naredi tako,da greš v Kranj na sedež T-2,ker po pošti se "lahko izgubi".

Sicer pa je stanje danes še nespremenjeno.