Stran 84 od 124
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 00:41
Napisal/-a rossi
gorann3 napisal/-a:nisem trdil, ampak sem spraseval, sam si pa potem arogantno ponavljal za mano
nekako sem pa preprican, da ti ne bi priznal, pa tudi, ce bi ti stekalo na vsake par minut
Zato pa moj odgovor ni letel na tebe... Ampak na prispevek pod tabo.
Jaz sem le vprasal isto kot ti, le z obrnjenim smislom.... Da dojamete poanto posplosevanja napak na standard.
Itak si spet v nekaj preprican, v nekaj kar ne ves!
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 10:19
Napisal/-a boa
MrTwelveTrees napisal/-a:treba bo javljat, posnemi video, piši na t2 in prijavi napako, vsak teden če je treba, forum tukaj ne bo kaj dosti pomagal.
HD pa tut ne pol leta se ze ukvarjajo z isto napako pri casovnem zamiku pri meni,zamenjan stb,modem,napaka pa se kar ostaja.
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 12:04
Napisal/-a MrTwelveTrees
je problem pošilajt maile in reklamirat račun ?
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 15:27
Napisal/-a boa
Ni problem samo če je zadeva delovala leto pa pol,pričakuješ da bojo napako v doglednem času odpravili,ne pa da se to vleče.sem kar potrpežljiv ampak,ko pa vidiš da napake ne in ne odpravijo pa lahko samo odideš drugemu ponudniku,samo vprašanje kakšne težave boš imel tam.drugače sem zelo zadovoljen z storitvami ki jih nudijo...
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 15:33
Napisal/-a Ika13
boa napisal/-a:MrTwelveTrees napisal/-a:treba bo javljat, posnemi video, piši na t2 in prijavi napako, vsak teden če je treba, forum tukaj ne bo kaj dosti pomagal.
HD pa tut ne pol leta se ze ukvarjajo z isto napako pri casovnem zamiku pri meni,zamenjan stb,modem,napaka pa se kar ostaja.
Si na bakru, ali na optiki?
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 16:26
Napisal/-a boa
Baker
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 16:56
Napisal/-a Ika13
Naj uganem, modem innbox !?
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 17:06
Napisal/-a atepej
če je zanič linija ti nobeden modem ne pomaga
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 17:08
Napisal/-a boa
Jap innbox
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 17:35
Napisal/-a Ika13
Zamenjaj za SmartCom-a in bodo težave izginile.
Sam sem pred časom tudi malo potestiral innbox-a in je bilo potrebno vsaj 3x tedensko resetirat modem, da je Tv deloval brez napak. Jaz sicer malo gledam Tv, je pa bil zelo velik pritisk ostalih članov družine, zakaj naenkrat vse šteka. Seveda sem zamenjal nazaj za SmartCom-a in od takrat je zadeva takšna kot je bila pred Innbox-om. Modem mi resetira samo še nepričakovan izpad električne energije

.
@atepej
Zakaj pa predvidevaš, da je zanič linija?
Če so mu menjavali vso opremo, so predvidevam linijo tudi preverili in bi mu za slabše stanje le te tudi povedali, glede na to da mu je leto in pol zadeva delovala BP.
Vglavnem moja izkušnja je, da se na bakru bolje obnese SmartCom.
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 18:05
Napisal/-a atepej
men dela innbox po 2 leti brez reseta
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 18:10
Napisal/-a Ika13
Super, če ti deluje. Meni ni.
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 18:26
Napisal/-a boa
Ne pomaga pri men reset,linija je ocitno dobra saj sta dva hd stb-ja,in lahko laufas use kar zelis+tel.,tablice,pc ali pa samo en tv je zatikanje konstantno.
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 18:30
Napisal/-a MrTwelveTrees
tukaj ne bomo rešili problema, boš moral vstrajat da ti odpravijo napako
Re: Timeshift / Časovni zamik
Objavljeno: 26. Jan 2016 ob 18:36
Napisal/-a boa
MrTwelveTrees napisal/-a:tukaj ne bomo rešili problema, boš moral vstrajat da ti odpravijo napako
Se strinjam.