Jaz še vedno ne verjamem, da lahko nek regulator trga (APEK) kar ukaže zasebnemu podjetju, naj svoje omrežje nujno deli z drugimi.
Si predstavljate, kako bi bilo, če bi recimo DARS ali ministrstvo za promet ukazal podjetju Viator&Vektor, da mora svoje kamione nujno posojati drugim avtoprevozniškim firmam, ki imajo to smolo, da kamionov pač nimajo. Kaj bi rekli v tej firmi ? Ey, fuck you all ! Itaq !
Tle je podobna zgodba. V nekaterih mestih (baje na Dunaju) je mesto (občina) zgradilo optično omrežje, ki ga pod enakimi pogoji ponuja zainteresiranim ISP-jem. V naši prestolnici pa priklopljenci na javni denar niso sposobni izvesti takega projekta, da bi zgradili TK omrežje, časovno uskaljeno z rekonstrukcijo ostalih cest in ulic. Zato pa želijo potem to podtakniti privat firmam, češ, morate jim nuditi na razpolago svoje omrežje. OK, MOL in APEK sta čist različna pravna subjekta, ampak, you get my point.
Drugačen primer. Če si na svojem zemljišču zgradim svojo pot ali cesto za svoje potrbe, jo moram na ukaz države deliti s sosedom ? Shit NO !!!

TS je specifičen primer, mislim da. To je podjetje v deloma državni lasti. RS pa v podjetje T2 ali Gratel ni vložila niti toliko kot OŠ piflar svojega dildota v devico.
Tle se primerjava neha.
Mogoče bo pa ENTER4 razložil, kje je to slišal (OK v službi), pa nas bo razsvetlil z ugotovitvijo, da se je državni aparat povzpel nad privat lastnino. Edina možna izjema je, da je T2 podpisal v pogodbi z občino, da bo moral na ukaz deliti omrežje.
Sicer je pa tudi res, da načeloma vojska lahko zapleni začasno terensko vozilo (džip) privat osebkom, tudi za potrebe vojaških vaj. Vsaj par let nazaj je še bilo tako, vem. Tako da na nek način tudi v tej državni obstaja mirnodobno vmešavanje države v privat lastnino. Da ne govorimo o razlastitvah pri gradnji avtocest.
Ja, lahko je s tujim k****m po koprivah harat !!!