Stran 10 od 15

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 11:29
Napisal/-a mitja_i
Sedež T-2 NI v Kranju! :roll:
Administracija je samo na Brnčičevi 41 v LJ

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 11:51
Napisal/-a ervins
Mislil sem v poslovalnico na Bleiveisovi v Kranju.

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 11:59
Napisal/-a white
a to može...sam veš, če priporočeno pošlješ se ne zgubi...pa itak mora tist iz kranja pridt v LJ :lol:

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 19:17
Napisal/-a t0r0
Na gorenjskem se zmer nič novega, ni blo nobene nadgrandje, telefon deluje po starem, kot smo že vsi iz gorenjske omenil sogovornika slisis, on tebe ne.
Ocitno je ta napaka res sam na gorenjskem

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 21:18
Napisal/-a maxmagnus
Namesto, da bi urgentno reševali problem s telefonijo na gorenjskem, so si na T-2 očitno vzeli podaljšani vikend...

Kakšno paradajzersko telefonijo ponuja tale T-2, res neverjetno...

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 21:25
Napisal/-a Steni
Preseli se na Koroško, tu T-2 telefonija deluje brezhibno :D

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 22:16
Napisal/-a ervins
Spoštovani Steni

Ne veseli se preveč.Tudi meni je 45 dni delala odlično,potem pa je bilo konec veselja in začele so se težave.Želim pa,da se tebi in drugim ki nimate težav to ne zgodi.

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 22:52
Napisal/-a Steni
OK. Se javim čez 21 dni :wink:

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 23:10
Napisal/-a kitl
Jah gorenci pač optiko ste dobili vse pa vam tudi ne more laufat 100% Verjetno mate tam na gorenjskem preveč visokih paketov 10/10+ pa pol mal telefo začne zajebavat. Pri nas na bakru telefonija dela BP.

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 23:38
Napisal/-a t0r0
P.s. jst sm na bakru

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 15:51
Napisal/-a Jerry
Da ne bom nove teme odpiral... si bom tole malo sposodil :)

Zanima me zakaj ko (meni vsak vecer) upgradea telefon oz. pogleda verjetno ce je kak nov firmware, zamenja language iz english na slovenian. A bi se dalo to nekako popravt ker zdej morm vsako jutro menat iz slovenskega na angleski menu (ne trpim slovenscine na napravah kot so tel, gsm, pc...)

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 17:03
Napisal/-a skokec
Prebral sem tale forum in ugotavljam, da nisem edini v Kranj-optika, ki ima te probleme. (a se slišva , a se ne-- bom še ene dvakrat poklical potem pa mogoče bo). In to klice v vsa možna območja plus mobilni operaterji.

Vendar to še ni vse. Starši so doma na dolenjskem točno Brežice in seveda tudi preljuba tašča je iz tistega konca. Eni so pri telekomu drugi pa pri voljatelu. In glej ga zlomka, nihče od naštetih me ne more poklicati v t2. Tako najprej po mobitelu(ejga dej me poklič, tale k....v t2 vam spet ne dela.) in mi veselo kličemo 2-3x( a se slišmo- al kaj) in nato se veselo pogovarjamo par minut od t-2ja . Res super brezplačna reklama.

Tako, da mi kvzi t-2jeci ne pišite da telefonija deluje, čas ki ga zapravite z pisnjem na forumu raje usmerite v delo.

Pa še glede pisarne v Kranju. Edino kar znajo povedat je tisti lepo naučeni
stavek " V IMENU T2ja SE VAM ISKRENO OPRAVIČUJEM" Dejte stavek vsaj mesečno menjat, ker je prav zdolgočasen ko ga tolikokrat slišiš.
Lahko, bi odprli novo temo glede izkušenj, ki jih doživimo v pisarni t2- Kranj.

lep pozdrav

alo alo a se slišimo

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 17:19
Napisal/-a mitja_i
nihče od naštetih me ne more poklicati v t2
Vedno mora napako prijaviti tisti, kateri kliče. Torej se morajo oni obrniti na svoje operaterje.
Pa še glede pisarne v Kranju.
Še enkrat dajte pazljivo prebrat tole:
V Kranju je INFO točka, ne pisarna, ne reklamacijska služba, ne administracija, ne prijava napak, ne klicni center,...
V Kranju lahko pogledaš, kaj ponuja T-2 v živo. Lahko se tudi prijaviš na storitve. To je več ali manj vse. Ne se pritoževat nad njihovo delo, če sploh ne veste, kaj pravzaprav je njihovo delo. Najprej se pozanimajte, kje se kaj uredi. (0590 00 002)
Napake se lahko rešijo le, če se jih sporoči. Tudi tukaj na forumu pri takšnih težavah na telefoniji ne moremo pomagati. Zadevo je treba pogledat bolj specifično.
Pri meni dela telefonija T-2 super že od samega začetka, pa tega (tako kot večina uporabnikov T-2) ne pišem na forumu.

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 17:34
Napisal/-a Jerry
mitja, ali kdo drug od T-2, a tistle bi se dal kej pogledat, k sm napisal 2-3 poste bl gor :)

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 17:35
Napisal/-a maxmagnus
Mitja...

nehaj pametovati o tej INFO točki v KR, ker to kar si napisal, že vsi vemo...

Če bi pazljivo bral naše poste, bi vedel, da smo skoraj vsi, ki imamo probleme s telefonijo na kranjskem koncu, o tem že večkrat podrobno obvestili tudi tehnično podporo na telefon 059000002.

Namesto, da T-2 jevci pametujete in tiščite glavo v pesek, raje popravite telefonijo na kranjskem koncu, ker ti lahko iz prve roke zagotovim, da ima večina ljudi tam velike probleme s telefonom.