Zatemnitve TV prenosov
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 625
- Pridružen: 14. Maj 2008 ob 16:52
- T-2: Že imam
Re: Zatemnitve TV prenosov
Ally12 je korektno vse naslavljal v 3. osebi.
- KoMar
- Administrator
- Prispevkov: 3980
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
- T-2: Že imam
- Paket: 100/10 FTTH
Re: Zatemnitve TV prenosov
Ni potrebe, da se kdorkoli vmešava, Novi trg
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 414
- Pridružen: 15. Okt 2006 ob 20:29
- T-2: Že imam
- Paket: T4 Mega
- Kraj: Kranj
Re: Zatemnitve TV prenosov
V tem postu se vidi glavni problem tega foruma. Žal, Komar, ampak že pred časom je vam (administratorjem foruma in ne T-2) ušla rdeča nit. Mislim, da se forum lahko preimenuje v uradni forum o hvalah in spevih T-2. Ker za probleme uporabnikov nihče od tukaj prisotnih v glavnem nima posluha.KoMar napisal/-a:ally12, prosim, da podjetja T-2 na tem forumu ne naslavljaš v 2. osebi, ker to nismo!
- KoMar
- Administrator
- Prispevkov: 3980
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
- T-2: Že imam
- Paket: 100/10 FTTH
Re: Zatemnitve TV prenosov
To pa ni pošteno. Kar vprašaj T-2jevce, koliko ZSjev prejmejo in koliko ljudem pomagajo vsak dan.
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 414
- Pridružen: 15. Okt 2006 ob 20:29
- T-2: Že imam
- Paket: T4 Mega
- Kraj: Kranj
Re: Zatemnitve TV prenosov
Nisva se razumela. Nisem trdil, da T-2jevci ne pomagajo. Na tem forumu pomoč uporabnikom ni njihova prioriteta, pač pa pisanje prostnih spisov s skupno tematiko "Hvale na račun T-2". Dejstva (moje izkušnje), ki potrjujejo, kar pišem:
1. drugega aprila sem napisal post, v katerem sprašujem po problemih v mobilnem omrežju - do danes ni bilo odgovora.
2. sedemnajstega maja sem napisal post, da mi ni uspelo vzpostaviti klica na določeno številko - do danes ni bilo odgovora.
3. trinajstega maja odprl temo "T-2 v prihodnosti", v kateri se do danes ni javil niti en T-2jevec kljub temu, da so med tem časom vklopili 3D programe, kot pomembno novost.
4. devetnajstega aprila napisal post v temi "SMS niso dostavljeni in ne prihajajo". Vsi, ki smo pisali v to temo, smo dobili odgovor, da se naj obrnemo na 059000002 - avtor uporabnik mitja_i. Če je to pomoč...
5. šestega aprila sem v tej temi napisal post s pomenljivim naslovom "to pa so res več kot tehnologije prihodnosti... in to danes", v katerem sem pisal o neupravičenih zatemnitvah (T-2 je edini na svetu dvakrat zatemnil program HTV2 predvidoma zaradi prenosa Lige prvakov, prvič je bila na sporedu tekma Lige Ebel, drugič pa nek dokumetarec) in še do danes nisem prejel odgovora. Verjetno je odveč omeniti, da opravičila ni bilo.
Še bi ti lahko pisal, ampak mislim, da je to več kot preveč dejstev, da tvoja trditev ne drži. Verjetno res pomagajo in za to smo jih lahko hvaležni. Ta pomoč verjetno ni pretirano intenzivna, še pred njo pa morajo pisat o vrhunskih pridobitvah, kot so npr. trije promocijski 3D kanali.
1. drugega aprila sem napisal post, v katerem sprašujem po problemih v mobilnem omrežju - do danes ni bilo odgovora.
2. sedemnajstega maja sem napisal post, da mi ni uspelo vzpostaviti klica na določeno številko - do danes ni bilo odgovora.
3. trinajstega maja odprl temo "T-2 v prihodnosti", v kateri se do danes ni javil niti en T-2jevec kljub temu, da so med tem časom vklopili 3D programe, kot pomembno novost.
4. devetnajstega aprila napisal post v temi "SMS niso dostavljeni in ne prihajajo". Vsi, ki smo pisali v to temo, smo dobili odgovor, da se naj obrnemo na 059000002 - avtor uporabnik mitja_i. Če je to pomoč...
5. šestega aprila sem v tej temi napisal post s pomenljivim naslovom "to pa so res več kot tehnologije prihodnosti... in to danes", v katerem sem pisal o neupravičenih zatemnitvah (T-2 je edini na svetu dvakrat zatemnil program HTV2 predvidoma zaradi prenosa Lige prvakov, prvič je bila na sporedu tekma Lige Ebel, drugič pa nek dokumetarec) in še do danes nisem prejel odgovora. Verjetno je odveč omeniti, da opravičila ni bilo.
Še bi ti lahko pisal, ampak mislim, da je to več kot preveč dejstev, da tvoja trditev ne drži. Verjetno res pomagajo in za to smo jih lahko hvaležni. Ta pomoč verjetno ni pretirano intenzivna, še pred njo pa morajo pisat o vrhunskih pridobitvah, kot so npr. trije promocijski 3D kanali.
Zadnjič spremenil ally12, dne 24. Maj 2010 ob 21:15, skupaj popravljeno 1 krat.
- erbi
- Navdušenec
- Prispevkov: 648
- Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
- T-2: Že imam
- Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Re: Zatemnitve TV prenosov
Jaz imam pa ravno nasprotne izkušnje. Kljub temu, da ta forum "ni" ali pa "noče biti" uraden, sem vse odgovore dobil ravno tukaj. Na T-2 pa nimajo poguma, da bi vsaj odgovorili na kakšen mail. Zadnjega sem poslal pred približno mesecem dni, a do danes še ni odgovora. Včasih je vsaj avtomat odgovoril, da je mail sprejet, sedaj pa tudi to ne več.
- KoMar
- Administrator
- Prispevkov: 3980
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
- T-2: Že imam
- Paket: 100/10 FTTH
Re: Zatemnitve TV prenosov
Seveda, veliko odgovorov se dobi tukaj, ampak ne sme se jih pa zahtevat oz. se razburjat, če jih ni - to je smiselno samo za nekomunikativnost T-2 prek uradnih kanalov.
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 414
- Pridružen: 15. Okt 2006 ob 20:29
- T-2: Že imam
- Paket: T4 Mega
- Kraj: Kranj
Re: Zatemnitve TV prenosov
Smo že preveč zašli s teme, ampak vseeno bom napisal, zadnji post, ki se samo posredno nanaša na zatemnitve.
To da so uradni kanali neučinkoviti, vsi vemo. In se jih ne poslužujemo. Izhod v sili je bil forum, ki nam je nudil dokaj kakovostno podporo. Žal pa se je ta podpora v zadnjem času precej izgubila. Če to sovpada z odhodom NN, ne vem, vem pa, da T-2 na ta način hitro izgublja svoj ugled, ki si ga je v petletnem obdobju precej krvavo pridobil. In tudi uporabnike. Bilo bi zelo fer, če bi neuradniki to priznali in dosegli, da bi se kaj spremenilo v komunikaciji T-2 - uporabnik. Ker podpora uporabniku naredi razliko med Fiatom in Mercedesem. Pa Fiatu nič ne manjka in je čisto dober avto.
P.S. Da neuradnikom ni potrebno odgovarjati, to pravilo poznam. Da pa ne odgovorijo na več vprašanj, pa kaže na neko drugo dimenzijo.
To da so uradni kanali neučinkoviti, vsi vemo. In se jih ne poslužujemo. Izhod v sili je bil forum, ki nam je nudil dokaj kakovostno podporo. Žal pa se je ta podpora v zadnjem času precej izgubila. Če to sovpada z odhodom NN, ne vem, vem pa, da T-2 na ta način hitro izgublja svoj ugled, ki si ga je v petletnem obdobju precej krvavo pridobil. In tudi uporabnike. Bilo bi zelo fer, če bi neuradniki to priznali in dosegli, da bi se kaj spremenilo v komunikaciji T-2 - uporabnik. Ker podpora uporabniku naredi razliko med Fiatom in Mercedesem. Pa Fiatu nič ne manjka in je čisto dober avto.
P.S. Da neuradnikom ni potrebno odgovarjati, to pravilo poznam. Da pa ne odgovorijo na več vprašanj, pa kaže na neko drugo dimenzijo.
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: Zatemnitve TV prenosov
ally12 na katera vprašanja pa nisi dobil odgovorov po uradni poti in po kateri uradni poti si jih spraševal?
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 414
- Pridružen: 15. Okt 2006 ob 20:29
- T-2: Že imam
- Paket: T4 Mega
- Kraj: Kranj
Nimamo podatkov, da je kaj narobe
S tvojim odgovorom, točneje vprašanjem, me najmanj podcenjuješ. Vprašanja moje prve vrste imaš, če pogledaš šest postov višje. Lahko se jih tudi naučiš na pamet.
In lahko poskusim poklicat na klicni center ali jim pošljem elektronsko pošto, lahko tudi pokličem T-2 službo za odnose z javnostmi ali pa jim pošljem elektronsko pošto, potem lahko tudi poskusim s klicem na številko tehnične podpore ali pa pošljem elektronsko pošto na naslov naročniške podpore. Ostali uradni kanali niso kompetentni za dajanje odgovorov na moja vprašanja, verjetno se vsaj v tem strinjava (sklici, DNS, gostovanje, telefonija, abuse). Rezultat bo verjetno ves čas nespremenjen. Hvala bogu da lahko v stavku uporabim tudi besedo verjetno, ker nimam časa za preverjanje iznajdljivosti T-2 študentske sekcije.
Na tvojo žalost so štiri od petih postavljenih vprašanj take narave, da bi v veliki in tapravi firmi PR služba javno objavila odgovore. Vsaj štiri. Brez dodatnih (mojih) vprašanj. Zakaj, ti ne bom napisal, ker bi moral vedeti. Če pa slučajno ne veš, o čem govorim, mi pošlji ZS. Da ne bova morila ostalih.
In kaj želiš, da storim zdaj? Kje naj še dokazujem vaše napake? Pri kateri od vaših služb? Kamorkoli se bom oglasil, bom dobil odgovor: "Nimamo podatkov, da je kaj narobe." Verjetno bi bila sončna uprava bolj učinkovita.
P.S. Se opravičujem vsem, ker sem totalno zgrešil temo. Ampak sem moral odgovoriti na vprašanje. Mene so namreč naučili, da je vljudno odgovoriti, če te nekdo nekaj vpraša. Čeprav je moj post povsem odveč.
In lahko poskusim poklicat na klicni center ali jim pošljem elektronsko pošto, lahko tudi pokličem T-2 službo za odnose z javnostmi ali pa jim pošljem elektronsko pošto, potem lahko tudi poskusim s klicem na številko tehnične podpore ali pa pošljem elektronsko pošto na naslov naročniške podpore. Ostali uradni kanali niso kompetentni za dajanje odgovorov na moja vprašanja, verjetno se vsaj v tem strinjava (sklici, DNS, gostovanje, telefonija, abuse). Rezultat bo verjetno ves čas nespremenjen. Hvala bogu da lahko v stavku uporabim tudi besedo verjetno, ker nimam časa za preverjanje iznajdljivosti T-2 študentske sekcije.
Na tvojo žalost so štiri od petih postavljenih vprašanj take narave, da bi v veliki in tapravi firmi PR služba javno objavila odgovore. Vsaj štiri. Brez dodatnih (mojih) vprašanj. Zakaj, ti ne bom napisal, ker bi moral vedeti. Če pa slučajno ne veš, o čem govorim, mi pošlji ZS. Da ne bova morila ostalih.
In kaj želiš, da storim zdaj? Kje naj še dokazujem vaše napake? Pri kateri od vaših služb? Kamorkoli se bom oglasil, bom dobil odgovor: "Nimamo podatkov, da je kaj narobe." Verjetno bi bila sončna uprava bolj učinkovita.
P.S. Se opravičujem vsem, ker sem totalno zgrešil temo. Ampak sem moral odgovoriti na vprašanje. Mene so namreč naučili, da je vljudno odgovoriti, če te nekdo nekaj vpraša. Čeprav je moj post povsem odveč.
Zadnjič spremenil ally12, dne 24. Maj 2010 ob 22:56, skupaj popravljeno 1 krat.
- tonimona
- Starešina
- Prispevkov: 2399
- Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Koper
Re: Zatemnitve TV prenosov
Malkec, a se delaš norca? Misliš, da samo ally12 ni dobil odgovorov?Malkec napisal/-a:ally12 na katera vprašanja pa nisi dobil odgovorov po uradni poti in po kateri uradni poti si jih spraševal?
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: Zatemnitve TV prenosov
Lepo sem vprašal in pričakujem normalen odgovor. Ally12, nisi odgovoril na moje vprašanje.
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 414
- Pridružen: 15. Okt 2006 ob 20:29
- T-2: Že imam
- Paket: T4 Mega
- Kraj: Kranj
Re: Zatemnitve TV prenosov
Če nisi našel odgovora na tvoje vprašanje v desetih vrsticah mojega prejšnjega posta, ti ne morem pomagati. Mirno lahko zaključim tole debato, ker je totalno neproduktivna in spet prežeta s sprenevedanjem neuradnikov. Žal. Saj s tem delate sami sebi škodo.
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: Zatemnitve TV prenosov
Vseh pet vprašanj si napisal na forum. V prvem odstavku si sam razjasnil zadeve glede foruma (sicer tvoja osebna interpretacija, ampak ok). Komar ti je dal link o vlogi neuradnikov na forumu. Jaz te pa čisto normalno v lepem tonu sprašujem, kam in katera vprašanja si naslovil na uradni kontakt podjetja T-2 ?ally12 napisal/-a:Nisva se razumela. Nisem trdil, da T-2jevci ne pomagajo. Na tem forumu pomoč uporabnikom ni njihova prioriteta, pač pa pisanje prostnih spisov s skupno tematiko "Hvale na račun T-2". Dejstva (moje izkušnje), ki potrjujejo, kar pišem:
1. drugega aprila sem napisal post, v katerem sprašujem po problemih v mobilnem omrežju - do danes ni bilo odgovora.
2. sedemnajstega maja sem napisal post, da mi ni uspelo vzpostaviti klica na določeno številko - do danes ni bilo odgovora.
3. trinajstega maja odprl temo "T-2 v prihodnosti", v kateri se do danes ni javil niti en T-2jevec kljub temu, da so med tem časom vklopili 3D programe, kot pomembno novost.
4. devetnajstega aprila napisal post v temi "SMS niso dostavljeni in ne prihajajo". Vsi, ki smo pisali v to temo, smo dobili odgovor, da se naj obrnemo na 059000002 - avtor uporabnik mitja_i. Če je to pomoč...
5. šestega aprila sem v tej temi napisal post s pomenljivim naslovom "to pa so res več kot tehnologije prihodnosti... in to danes", v katerem sem pisal o neupravičenih zatemnitvah (T-2 je edini na svetu dvakrat zatemnil program HTV2 predvidoma zaradi prenosa Lige prvakov, prvič je bila na sporedu tekma Lige Ebel, drugič pa nek dokumetarec) in še do danes nisem prejel odgovora. Verjetno je odveč omeniti, da opravičila ni bilo.
Še bi ti lahko pisal, ampak mislim, da je to več kot preveč dejstev, da tvoja trditev ne drži. Verjetno res pomagajo in za to smo jih lahko hvaležni. Ta pomoč verjetno ni pretirano intenzivna, še pred njo pa morajo pisat o vrhunskih pridobitvah, kot so npr. trije promocijski 3D kanali.