Re: PREDLOGI UPORABNIKOV T-2
Objavljeno: 11. Jan 2015 ob 16:00
da ne govorimo o popolni ignoranci, ko omeniš (prijaviš) ta problem ... tako uradni, kot neuradni!
O tem je bilo govora že pred pol leta, tukaj na neuradnem forumu, zasledil sem tudi na drugih forumih debato o tem, zadeva posredovana pristojnim.... rezultat =? (nespremenjen)T-2_Delavka napisal/-a:g33k
tole bom vsekakor vprašala nadrejenega, ki malo bolj obvlada tele hitrosti in konfiguracijo.
Sem prepričan da je limit namerno nastavljen na 90Mbit, češ kdo bo pa opazil. OTP tehniki sigurno vedo zakaj je temu tako, ampak so tiho.oyoy napisal/-a:da ne govorimo o popolni ignoranci, ko omeniš (prijaviš) ta problem ... tako uradni, kot neuradni!
Jaz pa mislim, da je bilo čisto dovolj dobro utemeljeno. Kaj pa pričakuješ? Elaborat o optimizaciji poslovanja na 200 straneh?T-2_Delavka napisal/-a:Zaenkrat imam tole, glede administracije in birokracije, pa ne bom zaenkrat nič rekla, dokler ne bo malo bolj utemeljeno.
Zato, ker včasih napove novosti, ki jih potem dolgo ali nikoli ni. Pa bi bilo dovolj, če bi bili tiho.
Zato, ker včasih novosti (vmesnik, novi programi ...) nikjer ne objavi ali pojasni detajlov.
Zato, ker ima težave z obveščanjem uporabnikov o spremembah in napakah (na spletni strani in po drugih običajnih kanalih).
Zato, ker ima ob večjih montažnih posegih težave z usklajevanjem. K meni - sicer pred par leti - so prišli optiko priklopit ob sedmih zjutraj, ne da bi se najavili, in ugotovili, da kabla do hiše sploh ni. Naslednjič je bila tudi cela zmeda. Podobno je bilo z menjavo STB pred leti: zamenjali so mi ga, čez nekaj tednov je prišel nov monter, ki ga je hotel zamenjat še enkrat.
Zato, ker ima tudi sicer težave z usklajevanjem leve in desne roke: na forumu je polno zgodb o javljanju napak, o katerih naslednjič ni nihče nič vedel in je bilo treba vse začet znova. Ni redko, da se nič ne reši, dokler ne posreduje neuradnik s foruma. kako je z uporabniki, ki niso tu, si ne upam pomisliti.
Zato, ker imajo nekateri TV programi kronične težave s formatom, podnapisi ali izginjanjem in se to ne uredi ali se ne izda ustrezno pojasnilo.
Na kratko: precej neprofesionalnosti je opaziti. In to nima zveze z denarjem (ali pomanjkanjem denarja), ampak z znanjem in voljo ljudi, ki delajo na t2. CRM se da vodit tudi z zvezkom in svinčnikom, če nimaš denarja za software. Problem je v tem, da se pri t2 včasih zdi, da je CRM videti bolj kot lepljenje post-it listkov, ki se potem izgubijo.
FB je zaprta platforma, ki je ne uporabljajo/mo vsi. Obveščanje mora it preko spletne strani, fb in twitter in ostalo je za komunikacijo in za zraven.g33k napisal/-a:Je bilo objavljeno na FBju, res pa je da bi lahko tudi na spletni strani kaj zapisali.
FB nikakor ni uradni način obveščanja - v splošnih pogojih ni nikjer omenjeno, da se je potrebno v primeru sklenitve pogodbe registrirati tudi na FBg33k napisal/-a:Je bilo objavljeno na FBju, res pa je da bi lahko tudi na spletni strani kaj zapisali.