Stran 2 od 6

Objavljeno: 19. Nov 2006 ob 21:15
Napisal/-a Cobane
"Tatečen" gor, "tatečen" dol... teži jim, če ne ne bo nič.

Objavljeno: 19. Nov 2006 ob 22:18
Napisal/-a T2_Delavec
Jaka83 napisal/-a:Jaz tudi čakam za enak paket že nekje tri mesece, če ne še več. Sploh ne vem več kdaj sem podpisal pogodbo, blo pa je nekje konec avgusta. Mislim da zadnji teden v avgustu, preden sem šel na počitnice.
U bistvu čakam že debelo leto, da so sploh posodobili centralo v Komendi in da so mi avgusta poslali pogodbo. Vse sem izpolnil a pod imetnika priključka bi se morala podpisat mama, ker je name pisan samo ADSL priključek. Tako so mi po dveh mesecih pogodbo celo poslali nazaj in sem jo pravilno izpolnjeno takoj isti dan po prejetju odposlal nazaj. Zdej pa bog si ga vedi kaj se dogaja. Klical rajši niti nisem, ker se bojim, da me bojo imel potem za "tatečnega". Samo tole se pa že mal vleče in postajam nestrpen.
Klicati na 0590-00-000.
Lahko sedaj ob večernih urah, ko ni gužve in hitro opraviš. Če kaj ni jasno, je pa tukaj vedno Forum, ki razjasni vsa vprašanja! :)

Objavljeno: 22. Nov 2006 ob 23:51
Napisal/-a Steni
Obletnica !!
Praznujem 1 rojstni dan čakanja na T-2 !
Točno pred enim letom sem podpisal prvo pogodbo, pred dvema mesecoma pa še dodatek o prenosu tel. številk.
Pričakujem čestitke !! :)

Objavljeno: 24. Nov 2006 ob 16:58
Napisal/-a Steni
Ali drži, da se je rok za odklop telekoma in priklop T-2 (ko T-2 pošlje naročilo) podaljšal z 10 +3 delovne dni na 30+3 dni. Takšno informacijo sem dobil danes na helpdesku, ko sem spraševal, če je že znan datum priklopa T-2 storitev pri meni.

Objavljeno: 24. Nov 2006 ob 21:31
Napisal/-a finger
Predlog za navadnega nimdo !!!

Mogoče butasto ampak vseeno .

Ker sem po prof.. neke vrste informatik in tudi mene jezijo določene zadeve predlagam naslednje :
Narediti net programček , kjer bi se lahko logirali tisti , ki čakajo na priključek in tako v real time -u preverili kaj se dogaja z njihovimi poizvedbami itd.. , ker tako ali tako administratorji *verjetno* že vpisujejo nekam korake oz. dogodke povezane z priključkom. Na ta način bi lahko čakajoči preverili v kateri fazi obravnave so in ali je potrebno urgirati ...... s tem bi verjetno precej razbremenili 059000000 in 2 ter bi se ti lahko posvetili drugim zadevam npr. pol bi jih lahko šlo v administracijo priganjat TS. Seveda pa lahko aplikaciji dodaš še kakšno drugo funkcijo ki vam bo olajšala življenje na T-2 ju ker so problemi kot sem jih zaznal večino v tem da uporabniki nimajo informacij in teh informacij tudi ne morejo dobit prek helpdeska-a ker imate sistem čuden !
To vse pa seveda ob predpostavki da se za T2 odločajo večinoma mladi cca ker ta star itaq ne razumejo kaj je ip telefonija in jih moti že to da se v slušalki ne sliši famozni zvok tu tuuuuuuuuuuuu !

:P :P :P

Objavljeno: 24. Nov 2006 ob 21:36
Napisal/-a T2_Delavec
Zanimivo razmišljanje. :D Ta program je že narejen in je del Servisnih strani. Bodoči uporabniki se bodo prijavili s "številko priključka" kot svojim uporabniškim imenom in geslom, ki jim bo poslano po pošti takoj po prijavi. Tam bodo spremljali postopek pridobivanja VDSL priključka.

V bistvu moramo samo še dobro pretestirati. Če bo vse v redu, bo zadeva operativna v pondelk zvečer! :)

Objavljeno: 24. Nov 2006 ob 21:40
Napisal/-a finger
Mater sm že mislu da bom provizijo dobu za idejo - tj da bo nekdo prišel preverit mojo linijo !!! :twisted: :twisted: :twisted:

Itaq ste ok , če bi blo mal več nimd v firmi bi - ha ne bi bilo siola več

Lep pozdrav !!!

Objavljeno: 24. Nov 2006 ob 22:23
Napisal/-a finger
No pa še ena ideja ; mogoče številka 05900...3 kjer bi prijeten glas obveščal uporabnike o stanju omrežja npr. prekinjeno delovanje storitev na območju Lesc , Radovljice.... zaradi telekom nekaj zafural ali nekaj smo mi zaj..... ali podobno , se trudimo , napaka bo odpravljena ob ..-.. !
mogoče ste me spet prehitel ampak splača se kej naredit na tem , ker se mi je dons glava skoraj odprla ko mi je na 05900002 govoril da ni nič narobe ; o pa res kar na treh koncih vam je modem dol padu in tako naprej !

To ni kritika ampak dobronamerna pobuda !!!

Pa še uro mate narobe na forumu !

Objavljeno: 24. Nov 2006 ob 22:30
Napisal/-a T2_Delavec
Nismo bili obveščeni do 9:20 - prekinjen je bil optični vod telekoma med Bledom in Jesenicami zaradi "katastrofičnega dogodka". Po mojem je spet kdo s krampom in lopato zaklad iskal. Tudi SIOL je bil na tleh. Katastrofa.

Sicer vedno obveščamo prek WWW strani, ampak verjamem, da ni bila dosegljiva za vas. Hvala za idejo - bomo pripravili vsaj za ta glavne stvari WAP mini portal, da se bo dalo še tam preveriti z Mobilčkom. Samo enkrat si bo treba vzet ene 2 uri cajta... :?

Objavljeno: 24. Nov 2006 ob 22:58
Napisal/-a Steni
Navadni Nimda napisal/-a:Zanimivo razmišljanje. :D Ta program je že narejen in je del Servisnih strani. Bodoči uporabniki se bodo prijavili s "številko priključka" kot svojim uporabniškim imenom in geslom, ki jim bo poslano po pošti takoj po prijavi. Tam bodo spremljali postopek pridobivanja VDSL priključka.

V bistvu moramo samo še dobro pretestirati. Če bo vse v redu, bo zadeva operativna v pondelk zvečer! :)

Če prav razumem boste tudi meni poslali "geslo" za dostop do servisnih strani. (operativno v ponedeljek zvečer)POŠTA v sredo?!

Objavljeno: 24. Nov 2006 ob 23:05
Napisal/-a DrM007
lol, v pondel'k ja... čisto iz ljube previdnosti (in izkušenj) sprašujem: kateri ponedeljek pa? ... še vedno namreč čakam na famozni torek, ko naj bi se zgodilo nekaj v zvezi z radijskimi programi... :lol:

Objavljeno: 24. Nov 2006 ob 23:06
Napisal/-a T2_Delavec
Steni napisal/-a:Če prav razumem boste tudi meni poslali "geslo" za dostop do servisnih strani. (operativno v ponedeljek zvečer)POŠTA v sredo?!
STENI - Odvisno, kdaj si se prijavil. Vsaka nova prijava po elektronski poti generira tudi geslo. Ampak to je šele ene 2 tedna. Če si se prijavil prej, bova poštimala tole po Zasebni pošti...

DRM007 - ampak vsaj ne moreš rečt, da se vsak dan v tednu kaj novega ne dogaja. :P

Razočaranje

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 12:57
Napisal/-a Steni
Vsem, ki se odločate za T-2 in upam, da bo to prebral tudi kdo, ki je zaposlen na T-2 v razmislek:

05.12.2006 pokličem na helpdesk in dobim informacijo, da monterji
pridejo 08.12.2006

ker imam slabe izkušnje pokličem

06.12.2006 ponovno in dobim informacijo,da telekom še ni podal datuma
odklopa zato mi ne morejo povedati kdaj bo priklop


Nekdo prijazno laže samo da se znebi stranke, odgovorni pa spijo zaščiteni kot polarni medvedi svoje prijetno zimsko spanje.

Jaz pa čakam in čakam že več kot eno (1) leto

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 13:08
Napisal/-a T2_Delavec
Ti boš vsak cajt na vrsti - čakat si moral 15 dni, ne pa 10 zaradi prenosa. Še enkrat - ta postopek vleče telekom, ne pa t-2.

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 15:27
Napisal/-a Steni
OK Navadni Nimda vsak cajt bom na vrsti.
Bistvo problema ni v tem kdaj bom na vrsti jaz ampak v tem ,da na helpdesku dobivam napačne informacije. Zadnji primer ni edini v mojem enoletnem čakanju.
Bistvo problema je, da jaz kot potrošnik ne vem komu naj verjamem (TI si seveda izjema). Študentje na drugi strani telefona pa verjetno niso kompetenten sogovornik, ki bi pomagali rešit problem.
Razen tega foruma , ki pa je neuraden, pa nimam možnosti, da se pritožim. (pritožim zato, ker sem v dveh dneh dobil dve kontradiktorni informaciji)
TO PA JE PROBLEM