Zakaj mi prekinja zvok le pri klicih na T-2 podporo
Meni je zadnjič prekinjalo tudi ko sem klical z mobitela.
Ko pa kličem v s T2 v omrežje T2 ali v Telekom, se včasih pojavi cca sekundo dolg pisk (biiip), med katerim ne slišim sogovornika.
Pa še dobronameren predlog za T2, naj razmislijo o brezplačni telefonski številki za podporo. Namreč ko crkne IP telefon, je edina preostala možnost klicanje z mobitela. Ker se na prostega operaterja praviloma čaka vsaj minuto, dve, se tako nabere lepa vsota pokurjenega denarja (ki ga v končni fazi pokasira Telekom
)
Ko pa kličem v s T2 v omrežje T2 ali v Telekom, se včasih pojavi cca sekundo dolg pisk (biiip), med katerim ne slišim sogovornika.
Pa še dobronameren predlog za T2, naj razmislijo o brezplačni telefonski številki za podporo. Namreč ko crkne IP telefon, je edina preostala možnost klicanje z mobitela. Ker se na prostega operaterja praviloma čaka vsaj minuto, dve, se tako nabere lepa vsota pokurjenega denarja (ki ga v končni fazi pokasira Telekom

- subsubl
- Model
- Prispevkov: 288
- Pridružen: 19. Jun 2006 ob 07:44
- T-2: Že imam
- Paket: 10/1 + 2TV + 1Tel + HD
- Kraj: LJ-Vevče
Težava je v tem, da prekinja ko se preko telneta povežejo na d-slam in modem za desetinko sekunde prekine prenos podatkov al neki....(Opazujte ACT ledico med pogovorom helpdesk, opazite da večkrat neha utripat...)
Slušalke so pa kokr sm slišu H251 SupraPlus Voice Tube... Tako, da jz nebi krivil slušalk..
Slušalke so pa kokr sm slišu H251 SupraPlus Voice Tube... Tako, da jz nebi krivil slušalk..
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Pa se povežejo v vsakem primeru, tudi če pogovor ne teče o tem "povejte mi stanje linije", "preverite mi interno inštalacijo" in podobno? Včeraj mi je namreč prekinjalo tako kot ponavadi, čeprav sem govoril o zadevi, ki ni imela nobene potrebe po preverjanju moje linije, modema ipd.
V vsakem primeru bo treba najti tako ali drugače rešitev. V tej panogi to vedno gre!
V vsakem primeru bo treba najti tako ali drugače rešitev. V tej panogi to vedno gre!

-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Čas klica: 14.57
Številka: 059 000 000
Čas pogovora: cca 3 minute
Sogovornico na vaši strani je po nekaj sekundah, najprej je bil pogovor brezhiben, kot ponavadi, spet začelo prekinjati, tako da sem jo slišal na vsake 3 sekunde. Pogovarjala se nisva o mojem priključku, zato ni imela razloga "brskati" po moji liniji.
Ali niste še uredili tega? Na to težavo sem opozoril že pred... Tudi drugi so.
Pogovori na druge številke, tudi na 0590 so nemoteni.
Številka: 059 000 000
Čas pogovora: cca 3 minute
Sogovornico na vaši strani je po nekaj sekundah, najprej je bil pogovor brezhiben, kot ponavadi, spet začelo prekinjati, tako da sem jo slišal na vsake 3 sekunde. Pogovarjala se nisva o mojem priključku, zato ni imela razloga "brskati" po moji liniji.
Ali niste še uredili tega? Na to težavo sem opozoril že pred... Tudi drugi so.

Pogovori na druge številke, tudi na 0590 so nemoteni.
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Jaz itak ne verjamem več, da bi imeli vsi na tehn. podpori preživeto ali dodobra obrabljeno opremo za pogovor (slušalke, mikrofon). 
Si me spomnil... Pred dnevi me je poklical tehnik, domevno zaradi prijave napak na TV (kocke), sicer je bilo že urejeno a lepo, da so poklicali oz. preverili prijavljeno napako. In ker smo ravno pri kakovosti zvoka z dotičnimi na T-2, lahko rečem le to, da je bilo slišati ogromno hreščanja, njegov glas popolnoma popačen (kot bi me klical sedeč na kakšnem od telefonskih drogov s tisto filmsko rdečo slušalko), na koncu sem se bil primoran kar na slepo posloviti.

Si me spomnil... Pred dnevi me je poklical tehnik, domevno zaradi prijave napak na TV (kocke), sicer je bilo že urejeno a lepo, da so poklicali oz. preverili prijavljeno napako. In ker smo ravno pri kakovosti zvoka z dotičnimi na T-2, lahko rečem le to, da je bilo slišati ogromno hreščanja, njegov glas popolnoma popačen (kot bi me klical sedeč na kakšnem od telefonskih drogov s tisto filmsko rdečo slušalko), na koncu sem se bil primoran kar na slepo posloviti.

Zadnjič spremenil bostjank, dne 14. Mar 2007 ob 13:10, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
- tonimona
- Starešina
- Prispevkov: 2399
- Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Koper
Re: Zakaj mi prekinja zvok le pri klicih na T-2 podporo
No, da malo obudim temo. Ker sem v zadnjih tednih večkrat komuniciral s HD 002, sem opazil (vsaj 3x), prekinjanje sogovornika. Na drugi strani mi je bilo rečeno, da me normalno sliši. Zaželjeno bi bilo, da se to odpravi, saj je komuniciranje s tehnično podporo zelo oteženo.
Re: Zakaj mi prekinja zvok le pri klicih na T-2 podporo

A to je še vedno!? Pred pol leta me je tip na HDju moral poklicati na mobitel, ker ga nisem nič zastopil, ko je tako prekinjalo.
Eno tricky vprašanje: Ali Vam moramo tole prekinjanje sporočiti na HD, ali bo forum vseeno dovolj?

Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! 
