Stran 2 od 4
Objavljeno: 28. Nov 2006 ob 23:29
Napisal/-a eddye
Zadnjic ko sem jaz klical tehnike, mi je en v sali pojamral da ga ze roka
boli od tel. slusalke. Na moje veliko zacudenje, kako da nimajo free hand
seta, se je samo posmejal. Niti niso to brezvrvicene slusalke ampak vrvicne.
No upam da jim cim prej zrihtajo malo bols telefonsko opremo.
Objavljeno: 3. Dec 2006 ob 11:09
Napisal/-a matijaj
Meni je zadnjič prekinjalo tudi ko sem klical z mobitela.
Ko pa kličem v s T2 v omrežje T2 ali v Telekom, se včasih pojavi cca sekundo dolg pisk (biiip), med katerim ne slišim sogovornika.
Pa še dobronameren predlog za T2, naj razmislijo o brezplačni telefonski številki za podporo. Namreč ko crkne IP telefon, je edina preostala možnost klicanje z mobitela. Ker se na prostega operaterja praviloma čaka vsaj minuto, dve, se tako nabere lepa vsota pokurjenega denarja (ki ga v končni fazi pokasira Telekom

)
Objavljeno: 3. Dec 2006 ob 22:00
Napisal/-a bostjank
Dobronameren predlog zgornjega prispevka bo zagotovo doprinesel k zadovoljstvu.
A velja omeniti, da bi Telekom za uporabo št. 080 prav tako kasiral mastne denarce.
Objavljeno: 18. Dec 2006 ob 01:10
Napisal/-a bostjank
Delovna sobota in vikend, kot pravijo tukajsnji T-2jevci... Pa so poleg strank preverili/odpravljali tezave tudi pri sebi, zakaj uporabnikom prekinja zvok pri klicih na tehnicno podporo, medtem ko so klici ostalih popolnoma normalni?
Torej?

Objavljeno: 18. Dec 2006 ob 07:34
Napisal/-a subsubl
Težava je v tem, da prekinja ko se preko telneta povežejo na d-slam in modem za desetinko sekunde prekine prenos podatkov al neki....(Opazujte ACT ledico med pogovorom helpdesk, opazite da večkrat neha utripat...)
Slušalke so pa kokr sm slišu H251 SupraPlus Voice Tube... Tako, da jz nebi krivil slušalk..
Objavljeno: 18. Dec 2006 ob 11:24
Napisal/-a bostjank
Pa se povežejo v vsakem primeru, tudi če pogovor ne teče o tem "povejte mi stanje linije", "preverite mi interno inštalacijo" in podobno? Včeraj mi je namreč prekinjalo tako kot ponavadi, čeprav sem govoril o zadevi, ki ni imela nobene potrebe po preverjanju moje linije, modema ipd.
V vsakem primeru bo treba najti tako ali drugače rešitev. V tej panogi to vedno gre!

Objavljeno: 18. Dec 2006 ob 13:35
Napisal/-a subsubl
Hm... Zdej, če si povedal ime pa priimek morajo preveriti linijo tako da je verjetno to... Samo še vedno prekinitve se dogajajo redko kolikor sem jaz obveščen.
Drugače pa vsi ki kličete na HD opozorite operaterja da prekinja mogoče je res konektor na slušalki kriv!
Objavljeno: 18. Dec 2006 ob 13:58
Napisal/-a bostjank
Danes mi na klicu na support ni prekinjalo.

Objavljeno: 18. Dec 2006 ob 14:36
Napisal/-a subsubl
Objavljeno: 7. Feb 2007 ob 14:01
Napisal/-a bostjank
Čas klica: 14.57
Številka: 059 000 000
Čas pogovora: cca 3 minute
Sogovornico na vaši strani je po nekaj sekundah, najprej je bil pogovor brezhiben, kot ponavadi, spet začelo prekinjati, tako da sem jo slišal na vsake 3 sekunde. Pogovarjala se nisva o mojem priključku, zato ni imela razloga "brskati" po moji liniji.
Ali niste še uredili tega? Na to težavo sem opozoril že pred... Tudi drugi so.
Pogovori na druge številke, tudi na 0590 so nemoteni.
Objavljeno: 14. Mar 2007 ob 12:07
Napisal/-a Mr.EKO
Meni se dogaja ravno isto, in namrec zmerja ko klicem na Help Desk ali pa tehnično podporo, mi zacnje po kasne pol minute prekinjati, tako da slisim vsake 3 sekunde.
Ce klicem na ostale stevilke, mi pa dela brez prekinitev?
Objavljeno: 14. Mar 2007 ob 12:39
Napisal/-a bostjank
Jaz itak ne verjamem več, da bi imeli vsi na tehn. podpori preživeto ali dodobra obrabljeno opremo za pogovor (slušalke, mikrofon).
Si me spomnil... Pred dnevi me je poklical tehnik, domevno zaradi prijave napak na TV (kocke), sicer je bilo že urejeno a lepo, da so poklicali oz. preverili prijavljeno napako. In ker smo ravno pri kakovosti zvoka z dotičnimi na T-2, lahko rečem le to, da je bilo slišati ogromno hreščanja, njegov glas popolnoma popačen (kot bi me klical sedeč na kakšnem od telefonskih drogov s tisto filmsko rdečo slušalko), na koncu sem se bil primoran kar na slepo posloviti.

Objavljeno: 14. Mar 2007 ob 13:05
Napisal/-a T2_Delavec
Hvala za informacijo, se bo ukrepalo!

Re: Zakaj mi prekinja zvok le pri klicih na T-2 podporo
Objavljeno: 9. Nov 2007 ob 09:10
Napisal/-a tonimona
No, da malo obudim temo. Ker sem v zadnjih tednih večkrat komuniciral s HD 002, sem opazil (vsaj 3x), prekinjanje sogovornika. Na drugi strani mi je bilo rečeno, da me normalno sliši. Zaželjeno bi bilo, da se to odpravi, saj je komuniciranje s tehnično podporo zelo oteženo.
Re: Zakaj mi prekinja zvok le pri klicih na T-2 podporo
Objavljeno: 9. Nov 2007 ob 09:16
Napisal/-a Cobane
A to je še vedno!? Pred pol leta me je tip na HDju moral poklicati na mobitel, ker ga nisem nič zastopil, ko je tako prekinjalo.
Eno tricky vprašanje: Ali Vam moramo tole prekinjanje sporočiti na HD, ali bo forum vseeno dovolj?
