Stran 2 od 2

Objavljeno: 23. Nov 2006 ob 15:53
Napisal/-a buhica
Hmm, pišem v to temo ker mislim da spada sem...

Moram opisati izkušnjo kolegice, katero sem sam nagovoril da naj preide na T-2 (internet + telefon) in res, poslala je poizvedbo ter dobila pogodbo, jo podpisala in vrnila na T-2. Ker se ji ni nikoli mudilo (prej ni še imela interneta) je pokorno čakala kdaj bo kaj iz tega in po recimo dveh mesecih jo pokličejo s Telekoma, da bodo pač njeno telefonsko številko zdaj odklopili ker prehaja na T-2 in se ji zahvaljujejo za sodelovanje. To je bilo točno 8.11.2006 torej pred 15 dnevi. Tako ženska ostane brez telefona in čaka monterja T-2. Čaka in čaka in kaj dela še danes - seveda čaka... :?

Seveda je (sva) že parkrat klicala na T-2 pa vedno isti odgovor - "bomo dali naprej"... :evil:

Torej če kdo od odgovornih s T-2 to bere naj že nekdo tega monterja s pištolo nažene z opremo k stranki, ker vsakemu potrpljenja enkrat zmanjka pa še tokrat Telekom ni nič kriv... :twisted:

Aja, lokacija Murska Sobota... :roll:

Objavljeno: 23. Nov 2006 ob 16:31
Napisal/-a T2_Delavec
Napiši mi podatke na Zasebna sporočila, probam pomagati, če se bo dalo.

Objavljeno: 23. Nov 2006 ob 16:56
Napisal/-a PARICA
Pridigar, ne posplošuj primerov!
Očitno krivdo z lahkoto določaš, je pa olikano, če dodaš tudi konkreten dokaz za konkreten primer.
Zakaj?
Ker mi gre na k...., da zavajaš.
Če pa si že moderator bi bilo za pričakovat, da obvladaš en nivo komunikacije.

Objavljeno: 23. Nov 2006 ob 17:05
Napisal/-a T2_Delavec
Poznam osebno nekaj primerov. Ne bom jih tukaj omenjal, ker je prva skrb varnost podatkov uporabnikov. Če pa tako zelo želiš vedeti, se obrni na APEK - gotovo ti bodo postregli s podatki, saj so neodvisna agencija. A je tako?! :D

Zdej pa tkole: še eno muksni, ki je izven teme, pa te bannam. Posebej za tisto, kar si ušpičil včeraj. Štekaš? :o

Objavljeno: 23. Nov 2006 ob 17:52
Napisal/-a PARICA
V dobro vseh upam, da si ti mene štekal!
P.S. PROBLEMI SE NE BRIŠEJO, PROBLEMI SE REŠUJEJO!

Objavljeno: 23. Nov 2006 ob 17:56
Napisal/-a T2_Delavec
Pol pa povej problem, pa ti ga probam pomagat rešit.

Objavljeno: 23. Nov 2006 ob 19:26
Napisal/-a Antrax
PARICA napisal/-a:Pridigar, ne posplošuj primerov!
Očitno krivdo z lahkoto določaš, je pa olikano, če dodaš tudi konkreten dokaz za konkreten primer.
Zakaj?
Ker mi gre na k...., da zavajaš.
Če pa si že moderator bi bilo za pričakovat, da obvladaš en nivo komunikacije.
Kaj bi rad mel za dokaz? Pogodbo? Posnet telefonski klic? Položnico? You name it i'll serve it! In ja, jaz sem tisti o katerem je nimda govoril (z Lenarta)!

Objavljeno: 23. Nov 2006 ob 20:20
Napisal/-a modena
Ja lej jaz ti lahko povem, da sem bil pol leta naročnik T-2, dokler se mi niso pričeli pojavljati najprej kratkotrajni izpadi, nihanje hitrosti, in podobno. Več sem opisal na tem forumu, tukaj je bližnjica sicer je v razdelku Imam-naročil sem-imel sem.
viewtopic.php?t=1088&highlight=

Dejansko je moj razlog prekinitve naročniškega razmerja bil izključno zaradi neresnosti in nedelavnosti monterjev med vikendih, saj sem bil cel vikend brez interneta in T-2 še ne premore servisne službe na terenu med vikendom (BILA JE NAPAKA V CENTRALI T-2, ) .
Mogoče bo kdo rekel kaj pa je to en vikend ampak, če imam nekaj hočem, da to dela in če pride do napake, hočem, da se to odpravi čim prej, ne pa, ker se ne dela med vikendom, bo to počakalo na delovne dni.

Sedaj nisem priklopljen pri SIOLU, da ne bo kdo sklepal napačno, da delam reklamo, temveč kot sem napisal, Ko se bo T-2 posvetil servisni službi bolj resno, obstaja velika verjetnost, da pridem spet pod okrilje T-2, saj njihova široka ponudba je izjemna za nas ponudnike.

l.p.