Stran 2 od 5

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 17:05
Napisal/-a Malkec
Bi napisal komentar na to kako se stranke odzivajo na napake, ampak nebom.

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 17:34
Napisal/-a NoName
ja.. vceri sm se js tud znasel pr istem problemu... in sicer... televizija mi je delala, internet pa telefonija sta pa dol padla.. kaj mi preostane drugega kot klic iz gsm omrezja.. ceprav sm dokaj kmal dobu enga na linijo, sm vseen mogu kako minuto ali dve poslusat tisto fensi muzko... tehniku na helpdesku sm seveda reku, da naj me poklice nazaj, kar je cez nekaj minut naredil... torej.. se en glas za 080 cifro.

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 18:14
Napisal/-a Balonar
Malkec napisal/-a:Bi napisal komentar na to kako se stranke odzivajo na napake, ampak nebom.
malkec, saj se ne pogovarjamo o kulturi strank ...

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 18:59
Napisal/-a T2_Delavec
NoName, kaj si pa počel, da ti je vse padlo dol včeraj in kdaj je to bilo? :o

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 19:54
Napisal/-a bostjank
Imam pisni dopis za T-2 glede 080, vam sporočim, kaj bodo rekli pristojni.

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 19:57
Napisal/-a dal
razigranmb napisal/-a:Offtopic: Moja babica pa trdi, da 080 stevilke niso brezplacne :roll:
080 številke dejansko niso brezplačne, saj klicani plačuje 24,06 SIT na minuto. :wink:

Za T-2 je torej ceneje, da uporabnike mobilnih telefonov kliče nazaj z mobilnih telefonov. In naprimer omogoči prijavo napak s pošiljanjem SMS sporočil na podporni mobitel. :D

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 20:14
Napisal/-a NoName
Navadni Nimda napisal/-a:NoName, kaj si pa počel, da ti je vse padlo dol včeraj in kdaj je to bilo? :o
umm... dobro vprasanje... vem da je 19 cez polno uro prsl nazaj... delal nism pa nic kaj.. gledal kanal a prek vlcja, ircal, maile bral... pol pa kr naenkrat padu link (pingat se ni vec dal). no.. zalaufal sm tcpdump, vidu da se z ip telefona posiljajo arp requesti za njegov default gw, prav tako je pa moj router posiljal arp requeste za default gw, seveda brez odgovorov. probu telefon, ni delal. pol sm resetiral vdsl modem (izklopu iz stroma za minuto), po vzpostavitvi linka (zelena lucka je gorela) je bila zadeva ista. torej.. arp requesti laufajo, responsa ni nbenga... pol sm pa poklicu prek gsma, me je cez par minut poklical tehnik nazaj, povedu v cem je problem, pa mi predlagal da bi se poskusu povezat direkt, mimo routerja. pa ce bi zamenju kabl pa port na vdsl modemu... mal sm pametoval da to ne bo nc pomagal, pa da skoda probat.. ampak na koncu vseen probu... no.. pol me je dal on hold... in v tem casu je prsla povezava nazaj... pol je pa reku da je dobu sporocilo, so tam tezave.

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 21:58
Napisal/-a razigranmb
@dal mas prav, my bad ... nisem napisal, da za klicatelja. Tako pa drzi :)

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 22:20
Napisal/-a bcar
080 je 100% potrebna, saj uporabniku, ki crkne vaš internet ne more klicati preko IP telefonije, saj ponavadi vse dol pade.
Ali pa dodate alternativo, za vsakega SLO GSM ponudnika eno številko objavit, pa bomo kje klicali pa bo ceneje.
Sem imel sam zelo slabo izkušnjo, ker mi je povezavo nonstop dol metal cca 3 mesece, če bi vse seštel bi blo ceneje it na drugega punudnika.

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 09:52
Napisal/-a krjefrej
Navadni Nimda napisal/-a:V določeni optiki, moj odgovor sploh ni bil sarkastičen. Sploh ni bilo mišljeno tako! Hotel sem mu le povedati, naj kliče takrat, ko ni toliko gužve. So stvari, ki se jih ne da poštimati takole preko Foruma in mora to delati pooblaščeni tehnik online preko telefona.

Telefonska je zastonj za tiste, ki so v omrežju T-2. Tudi nekateri drugi operaterji imajo tako urejeno.
Ja, saj vem, politika firme... So pač vedno pripravljeni pavšalni odgovori na vse, dokler uporabniki ne prično preveč na glas in preveč javno tečnariti. Ko se bo pojavilo prvo vprašanje v časopisu ali na radiu, bo T-2 ponosno objavil oglaševalsko akcijo, kako je svojim zvestim strankam omogočil novo storitev, alternativni dostop do helpdeska. Saj zastopimo, da se odločitve sprejemajo v oblakih, z uporabniki pa se bavijo v kleti, ampak... :lol:

Zaenkrat, po mojem mnenju, T-2 ni zadostno dokazal, da bi bil kaj drugačen, oz. boljši od ostalih ponudnikov, čeprav se to zelo rado poudarja. Edina svetla točka, ki jo opažam, je ta forum, kjer se vas par res trudi in pomaga. In zato smo vam hvaležni in izrekamo vsa priznanja.
Ampak v naslovu foruma piše "neuraden". Kar je "uradnega" (beri 059 000002 in info@t-2.net), pa praviloma "zamaka". Spet bom ponovil; odličnost firme se odraža v načinu kontakta z uporabniki in čimprejšnjemu, uspešnemu reševanju težav, ne v najvišji hitrosti prenosa, ki jo ponujaš.

Zato v naslednjem letu želim "firmi", da prisluhne dobronamernim kritikam uporabnikov, vam, "dežurnim mandeljcem" foruma pa, da taista "firma" opazi vaš trud in vam primerno tapicira žepe. 8)

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 10:48
Napisal/-a veiztex
Ja sej vsi kritizirate kako se napake odpravljajo, lepo vse in prau tidi sam jih odpravljam pa ce verjames ali ne popizdevam dvakrat vec kot pa ti ki imas tezavo z eno napravo ali dvema oz ti nic ne dela, js se pa ubadam s 40-50 strankami na dan ki poskusamo resit skupaj ko jo poklicem in pol te nadira namesto da bi te poslusala, kaj in kako se lahko odpravi ali pa ti samo rece da naj se monter oglasi da pa ja on/a ni tehnicni tip osebe in da si ne upa kaj prestavljati pa ce je mozno da se monter kar zdle oglasi kr ce ne bo jutr odjavla storitve...who cares odjavi mislis da si smart si mislis pa ji vseeno nudis pomoc ce pa stranka res noce sodelovati nimamo kej in moramo poslati monterja in takih primerov ni malo, eni se pa potrudijo in vse skupaj uredimo vcasih se isti dan ko je napaka prijavljena.

Poleg tega pa HD oz tam uni ko delajo na 00000 je pa itaq porazno, js bi se malo zamislil ce bi bil vodja tam in jih malo vzeu v roke nerecem v mbju so tut eni porazni samo tti so ponavadi se novinci in jih moramo postaviti na delovno mesto saj nas krepko primankuje...

Kot drugo pa vsi oglas da zaposljujemo v mb na vecjih lokacijah ampak je se zmeraj premalo ljudi in sem ze prdlagal da bi tudi redno zaposlili koga ki se bo sigurno trudil saj je to njegov kruh.

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 11:55
Napisal/-a krjefrej
Tole je pa vredno razmisleka. Jaz skoraj nič ne zastopim, pa gre za enostavne stavčne zveze. Če se komunicira na enak način s tistimi par desetimi dnevno in tvorijo oni enake stavke, ni čudno, da nihče nikogar ne zastopi. Karkoli bi dodal, bi izzvenelo preveč nesramno, pa nimam namena žaliti... :shock: :roll:

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 13:22
Napisal/-a bcar
No jest mam kar precej znanja o telekomunikacijah in bi si sam use popravu če bi mogu, sam kaj si morem pomagat, če ne morem nikakor nobenega od vas priklicat, če pa že dobiš kakšnega, pa točno poveš kje je problem, pa se nič ne zgodi!
(Bomo dal naprej, bomo poklical, po kakšnih 14 dneh pa nekdo pokliče če vse dela, ja res hitrost na višku)
Zaenkrat še nobenga vašega operaterja nisem nahrulil, sam prosil sem za ukrepanje, ker to pa to ne dela.
Upam, da drugič dobim na tel. g. veiztex-a, pa da vidimo kako bo letel odpravljanje napake :D
PS: Upam da ne bo potrebe, da vas sploh pokličem

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 13:23
Napisal/-a T2_Delavec
BCAR - a si se kdaj morebiti vprašal ZAKAJ kej ne dela, če ne dela?! :D :wink:

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 14:04
Napisal/-a bcar
NN: odgovarjal sem g. veiztex-u ker pravi, da uporabniki samo pizdimo, sami pa nič ne naredimo.

Problem sem imel pri preklopu iz SiOL na T-2 se linija ni postavila, vaši so rekli bomo dal naprej, potem pravijo kriv je Tele.com ker me ni preklopil, jest zgublam živce ker sem brez interneta in telefona 18dni, potem se pa izkaže, da je blo treba samo popravit linijski profil.
No pa imaš hitrost, nobeden pri vas ni bil tolk priseben, da bi to sprobal. :?
No potem so se itak začeli izpadi nonstop, tukaj pa itak ni mel kdo kej narest, pač slaba parica.
Vmes mi je crkaval še Vood(telefonija), ker se ni hotel prijaviti na vašo centralo, pa sem čakal po par dni pa se ni nič zgodilo, še dobro da obstaja tale forum, kjer sem povedal za napako pa se je seveda odpravla hitro.
Me pa zanima zakaj se ne more napaka hitro odpravit če pokličeš po telefonu.

OK, smo pa že zašli iz teme, zakaj nimate 080, to je kle vprašanje.