Stran 2 od 2

Objavljeno: 27. Dec 2006 ob 17:17
Napisal/-a Bine
mal pretiravaš mitja_i, vsaj mal', če ne že kar velik ;-)

Objavljeno: 27. Dec 2006 ob 17:30
Napisal/-a mitja_i
Tisti, ki so pri T-2 vzeli samo telefon morajo imeti zelo slab vtis o T-2
nič bolj kot drugi ;)

Objavljeno: 27. Dec 2006 ob 17:53
Napisal/-a DrM007
Opa, se nisva razumela tukaj.
Jaz sem izrazil neko splošno oceno glede na vzorec iz populacije. Včeraj sem bil na obisku pri sorodnikih, ki imajo samo T-2 telefon in nimajo nič lepega povedati o tej storitvi. Še najlepše kar so rekli je bilo to, da "če ne bi bilo toliko ceneje kot telekom, bi šli nazaj [k telekomu]".

Ocenjujem pa tudi po drugih sosedih, znancih (ki za razliko od mene bolj uporabljajo telefon) in tudi sebi - če vprašaš po vseh treh storitvah skupaj ne morejo prehvaliti T-2, če pa specifično vprašaš za VoIP pa so v glavnem iste težave.

In prosim ne mi govorit, da tisti, ki ima samo VoIP pri T-2 in mu ne dela dobro ne more imeti slabega mnenja o celotni firmi. Saj ne more vedeti, na kako visokem nivoju je kakovost drugih storitev!

Objavljeno: 27. Dec 2006 ob 18:10
Napisal/-a DixieFlatline
Tukaj se povsem strinjam z DrM007.

Objavljeno: 27. Dec 2006 ob 18:52
Napisal/-a Jerry
Jaz sem imel na zacetku sicer neki tezav s tem odmevanjem pa to, da sem slisal sogovornika samo to je bilo max prve dva meseca potem pa se je to uredilo... zaenkrat se mi pa se ni zgodilo da bi karkol prekinjalo ali da me kdo nebi mogu klicat. Pomojem so to samo tezave na dolocenih lokacijah... cudno mi pa je to da ima folk ki je na optiki s tem probleme... tam bi clovek pricakoval da bo delalo ko sus...

Pa morm se napisat da zadne cajte opazam da se je neki izbolsal zvok... zgleda da so upgradeali kaj ali pa uporablajo kake druge kodeke.

Objavljeno: 28. Dec 2006 ob 10:53
Napisal/-a DixieFlatline
Ja pri nas na optiki so dostikrat odmevi+kratko prekinjanje.

Objavljeno: 28. Dec 2006 ob 11:03
Napisal/-a T2_Delavec
Poklicati na 0590-00-002 in našteti simptome!

Objavljeno: 28. Dec 2006 ob 12:13
Napisal/-a DrM007
Že, ampak meni ni čisto jasno kaj sploh lahko naredijo za nas, ki smo na optiki. Ker kot jaz razumem je to kar nekak splošen pojav in klic na 02 tega ne more odpraviti.
Razen če majo na T-2 po defaultu vklopljene features kot so echo, prekinjanje ipd. Potem pa kdor pokliče, mu to izklopijo.
Kar je neumnost a si jaz tega drugače ne znam razlagati. :roll:
Razen, če mi bo model na 02 reku naj resetiram modem... :lol:

Objavljeno: 28. Dec 2006 ob 12:20
Napisal/-a T2_Delavec
Če pokličeš, se bo zacahnilo kot pritožba o piškavem delovanju. S tem si naredil zelo veliko, posebej, če je še kdo v istem okrožju prijavil napako. :wink: