Stran 2 od 2
Objavljeno: 9. Mar 2007 ob 18:34
Napisal/-a mali-40
Ja televizija ti porabi od 6-8 mega tako da ti za internet ostane2-4 mega ampak v bistvo ni to problem.Problem je ker imaš povezavo nastavljeno na maxsimum in ti zato prekinja,zasedaš celotno pasovno širino .Popolnoma isti problem sem imel, zato sem zmanjšal paket se še sicer včasih pojavi kak izpad vendar retkeje kot prej.Ti bi moral imet pol paket 4-1 in bi blo bolje.
Objavljeno: 9. Mar 2007 ob 18:44
Napisal/-a kitl
Jaz zastopim, da pri taki povezavi uporabljaš net in TV skupaj, da linija pade, ker se preobremeni, samo če imaš pa net ne aktiven pa pomoje ne bi smela linija odleteti tudi pri takšni sinhronizaciji morda se pa motim.
Objavljeno: 9. Mar 2007 ob 18:58
Napisal/-a mali-40
Ne vem men so pač tako rekli na T-2,in mi svetovali zmanjšanje linije čeprav tudi sedaj gdaj pa gdaj pade linija.
Objavljeno: 9. Mar 2007 ob 19:07
Napisal/-a kitl
Ja vsekakor zastopim, da to ISP predlaga. To so meni enako na Siolu vendar ne zaradi stabilnosti ampak, da ne bi uveljavljal reklamacij češ, da mi TV in net ne delujeta na polno oba h krati.
Objavljeno: 10. Mar 2007 ob 10:56
Napisal/-a Blednik
To je sicer problem, ker sem želel imeti malo hitrejši paket, zdaj pa naj bi ga zmanjšal

Download laufa z 1100 kb/s brez TV in 500-600 z TV prižganim. Upload pa gre okoli 225 kb/s neodvisno od TV.
Objavljeno: 17. Mar 2007 ob 19:14
Napisal/-a Blednik
Saj to ne more biti res.

Ta linija je res za en klinc... pravzaprav še tega ni vredna. Televizijo se ne da normalno gledati, ker je slika pre kockasta (da ne omenjam zvoka) in linija pada po večkrat na uro ter traja tudi do 5 minut in prek preden se nazaj vzpostavi. Bom spremenil paket na manjšo hitrost, kot to predlagajo tehniki. Če pa to ne bo pomagalo, se pa žal poslavljam od vas dokler zadeve ne bodo urejene in dajem starše na mikrofon, da bodo še oni kaj zjamrali od tehnikov. Jaz sem že preveč utrujen...

Objavljeno: 18. Mar 2007 ob 13:19
Napisal/-a Malkec
Si prijavil napako?
Objavljeno: 18. Mar 2007 ob 15:16
Napisal/-a mali-40
Jaz osebno mislim,da ko enkrat ali dvakrat prijaviš napako in se zadeva ne uredi je nekaj močno narobe.Enako je v mojem primeru linijo mi meče ven po desekrat na dan.Stokrat prijavljeno na tehnično pomoč,dvakrat je bil pri meni mojster z t-2 in drugič je ugotovil da mi signal moti ADSL rešitve ni prijava na telekom se lahko vleče več mesecev.Znižal sem paket na 8-1 modem se mi poveže 15-4,dali so me na drugi profil kjer je praktično mogoče samo 8 mega dovnlouda vendar težave ostajajo.Modem še vedno prekinja a mi lahko eden pove in reče da se to da rešit.Mislim da ne more.
Objavljeno: 18. Mar 2007 ob 21:26
Napisal/-a Blednik
Malkec napisal/-a:Si prijavil napako?
Kakih deset tisočkrat.
Objavljeno: 18. Mar 2007 ob 23:01
Napisal/-a Malkec
Blednik pošlji mi ID na pm pa bom v torek pogledal kaj se da naredit.
Objavljeno: 19. Mar 2007 ob 14:32
Napisal/-a Blednik
Saj sva še z Nimdo kar precej razpravljala in dvakrat so že bili T-2 tehniki pri meni. Enkrat so tudi telekomovci nekaj linijo rihtali na zahtevo T-2, pa ni nič bolje. Edina stvar, ki jo lahko še preizkusim je nižji paket.
Objavljeno: 23. Mar 2007 ob 13:55
Napisal/-a Blednik
Žal prihajam tokrat z eno slabo novico. Nekaj dni nazaj dopoldne je prišel serviser ponovno meriti signal in porihtat linijo. Poskušal je vse mogoče in na žalost ni uspel dobiti boljšega signala. Vzrok temu je najverjetneje stara telefonska napeljava, ki je v izreno slabem stanju. Signal je bil tako slab, da se televizije enostavno ni dalo normalno gledati. Takrat je bil slučajno doma oče, ki je bil že tako in tako na koncu z živci in je po tem, ko mu je tehnik izjavil, da ne more zagotoviti stabile linije, celo stvar enostavno odjavil. Prepričan sem, da so vaši serviserji napravili vse v svojih močeh, da bi stvari izboljšali, vendar se moram tokrat od vas na žalost posloviti.
Tomaž