Odgovor
Napisal/-a Bine » 2. Maj 2007 ob 23:04
Evo, da napišem še naš primer, kako T1 nagaja in se dobesedno norčuje.
Na kratko:
28.04. ob cca 08:15 prekinjena linija, kar sem opazil okrog 11h, ko nisem mogel priti do serverjev. Zapeljem se v LJ, vidim, da je z našo mrežo vse OK, pokličem T2... pridejo z instrumentom, ki pokaže, da je kabel prekinjen cca 100m stran od našega firme.
Javijo napako takoj na Telekom in tudi povedo, da gre za prekinjen kabel..... in potem
30.04. okrog 9h pride mojster iz Telekoma (zanimivo: imel je modem s T-2 logotipom), ki ugotovi, da je najbrž res nekaj narobe na liniji, da pa bo vseeno še najprej v centrali pogledal. Moj komentar, da so T2jevci z aparaturo izmerili oddaljenost prekinitve ga v bistvu sploh ni zanimal.
Okrog 11h me nato pokliče, da je v centrali vse v redu, da bo zdaj napako predal naprej na GVO.
Da je bilo treba plačati virmane, seveda nikogar ne zanima.
01.05. jasno: praznik dela proletariat mora praznovati.
02.05. jasno: po praznovanju mora proletariat še počiti. Da smo mi že peti dan "down" seveda nikogar ne zanima. Kot jih tudi ne zanima to, da po svetu delujejo in da imamo mi poslovni problem zaradi njihove očitne šlamparije, sabotaže ali ne vem česa že.
Če je kabel nekdo precvikal v soboto, 28.aprila ob 08:15, bi ga lahko z malo dobre volje poflikali vsaj 30.aprila tekom dneva.
03.05. Jutri. Pričakujem nadaljevanje kalvarije. Selitev vsaj enega serverja na drugo lokacijo. Nepotrebno živciranje, dodatni stroški in izguba časa.
Zdaj samo še čakam, da mi T1 potrka na vrata in mi začne ponujati svoje zanesljivo omrežje, kar se menda dogaja v takih primerih.
Banda nesposobna saboterska!
