
[Imam] polnorazvezan 8/1mb paket
Re: [Imam] polnorazvezan 8/1mb paket
Jest sem tudi dobil 8/1 

Re: [Imam] polnorazvezan 8/1mb paket
Jao, si pa veliko napisal. Povej kakšna je tvoja razdalja od centrale.
Re: [Imam] polnorazvezan 8/1mb paket
Hehe, sorry. Pomoje da je kaksnih 1400m in mi kar lepo dol daje, tko, da za enkrat se nimam kaj pritozevat 

-
- Znanec
- Prispevkov: 91
- Pridružen: 21. Mar 2007 ob 10:37
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1 + tel. (čakam Športklub)
Re: [Imam] polnorazvezan 8/1mb paket
Od 27.02.2008 naprej sem naročnik Siolovih optičnih storitev. Pa sem vseeno od T2-ja dobil za mesec februar polno položnico za plačati, kakor tudi za mesec marec! Slednjo sem dobil danes. Februarsko sem že plačal, sem si mislil hebeš ... In sedaj še ta marčevska ... Pa toliko je bilo nerganja čez Siol, kako lahko pošiljajo položnice za tiste dni, ko sploh nismo več priključeni na njihove storitve, potem pa ta hladen tuš ... Očitno pri T-2 nič drugače.
Kam se lahko obrnem oz. kje lahko uveljavim reklamacijo, ker tega ne mislim plačati.
Hvala.
LP
Kam se lahko obrnem oz. kje lahko uveljavim reklamacijo, ker tega ne mislim plačati.
Hvala.
LP
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: [Imam] polnorazvezan 8/1mb paket
Če si odjavil storitve, lahko reklamiraš v poslovalnici ali preko pošte Slovenije.
-
- Guru
- Prispevkov: 872
- Pridružen: 6. Nov 2007 ob 07:42
- T-2: Že imam
- Paket: 10/1 + 2xISDN + 2xUMTS + IPTV
- Kraj: Maribor - Limbuš
Re: [Imam] polnorazvezan 8/1mb paket
Če se odlišiš za poslovalnico toem zahtevaj potrdilo da si predal reklamacijo te vsaj veš da so pipr dobili v roke, če pošlješ po pošti pa pomožnosti z povratnico.
V primeru obiska poslovalnice pa vedi da lahko traja postopek tudi kakšno urco.
Sem ravno včeraj bil zaradi reklamacij v MB in sem se pogovarjal tam cele 2 uri, na koncu sem uredil samo delno zato sem danes moral prinesti še dopis z celotnim opisom problema za reklamacijo. Da sem ta dopis oddal in dobil potrdilo pa je spet trajalo 1 uro, ker v celi poslovalnici nimajo odgovorne osebe katera bi lahko potrdila prejem dopisa, tako so ga morali poskenirati, poslati v LJ kjer so napisali potrdilo in ga poslali nazaj.
Naj bolj zanimivo pa je to se na potrdilu že vnaperej opravičujejo za zamudo ob reševanju reklamacij. Torej lahko veš da se bo vleklo.
V primeru obiska poslovalnice pa vedi da lahko traja postopek tudi kakšno urco.
Sem ravno včeraj bil zaradi reklamacij v MB in sem se pogovarjal tam cele 2 uri, na koncu sem uredil samo delno zato sem danes moral prinesti še dopis z celotnim opisom problema za reklamacijo. Da sem ta dopis oddal in dobil potrdilo pa je spet trajalo 1 uro, ker v celi poslovalnici nimajo odgovorne osebe katera bi lahko potrdila prejem dopisa, tako so ga morali poskenirati, poslati v LJ kjer so napisali potrdilo in ga poslali nazaj.
Naj bolj zanimivo pa je to se na potrdilu že vnaperej opravičujejo za zamudo ob reševanju reklamacij. Torej lahko veš da se bo vleklo.
