

lp
Ali ta vztrajnost velja tudi za njih. Bodo tudi oni pošiljali opomine do nezavesti? Dvomim.jurcek napisal/-a:tonimona vec krat mores poskusat pa dobis vztrajen moras bit. meni je rekla da sta se reklamacija pa opomin krizala pa ceprav bila reklamacija poslana 28.5 se pravi da so jo oni dobili 29.5 opomin pa bil odposlan 5.6.
Še nekaj stvari je, ki jih mora naročnik narediti. To, kot je običajno, piše v splošnih pogojih poslovanja:Tedy napisal/-a:Ljudje, malo premislite.
1. Če ne dobiš položnice ste DOLŽNI opozorit na to. JA PA KAJ ŠE.
2. Novih položnic SE NE pošilja. MORAJO
mitja_i napisal/-a:Še nekaj stvari je, ki jih mora naročnik narediti. To, kot je običajno, piše v splošnih pogojih poslovanja:Tedy napisal/-a:Ljudje, malo premislite.
1. Če ne dobiš položnice ste DOLŽNI opozorit na to. JA PA KAJ ŠE.
2. Novih položnic SE NE pošilja. MORAJO
26. člen
Če naročnik v 15 dneh po zaključku obračunskega obdobja (koledarski mesec), ne prejme računa, je o tem dolžan nemudoma pisno obvestiti T-2, sicer se šteje, da je račun prejel 15. dan v mesecu za pretekli mesec.
Naročnik je dolžan vse svoje obveznosti poravnati v 10 dneh od datuma izstavitve računa.
Naročnik je T-2 dolžan poravnati tudi stroške opomina.
27. člen
Ugovor zoper izstavljeni račun ne zadrži obveznosti plačila njegovega nespornega dela.
Še enkrat - uporabniki morajo biti seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja!