Stran 2 od 8
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:37
				Napisal/-a lukec
				kot kaze reklamacijska sluzba in racunovodstvo nista usklajena 

 nevem kako si lahko nekdo dovoli da ti poslje opomin na drugi strani pa poteka tvoja reklamacija zarad taksnih in drugacnih razlogov. malo je to ne fer do uporabnikov. in kaj se pol na vrh vsega tega pise da ti lahko internet izklopijo ce ne poravnas racunov. malo se je treba nad tem zamislit  
 
 
lp
 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:37
				Napisal/-a Razor
				U, lej, opomin je prisel. Pa kk za vraga to stevilko "Veznega dokumenta" vstavit v sklic ?
			 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:44
				Napisal/-a jurcek
				tonimona vec krat mores poskusat pa dobis vztrajen moras bit. meni je rekla da sta se reklamacija pa opomin krizala pa ceprav bila reklamacija poslana 28.5 se pravi da so jo oni dobili 29.5 opomin pa bil odposlan 5.6.
			 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:46
				Napisal/-a tonimona
				26x neuspešno. In nadaljujem. Sigurno so ga kaj zasrali in zdaj se je usul plaz ogorčenih.
			 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:50
				Napisal/-a tonimona
				jurcek napisal/-a:tonimona vec krat mores poskusat pa dobis vztrajen moras bit. meni je rekla da sta se reklamacija pa opomin krizala pa ceprav bila reklamacija poslana 28.5 se pravi da so jo oni dobili 29.5 opomin pa bil odposlan 5.6.
Ali ta vztrajnost velja tudi za njih. Bodo tudi oni pošiljali opomine do nezavesti? Dvomim.
 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:55
				Napisal/-a mari
				Tut js se trudim s to telefonsko številko od 9h zjutri, ko je prisel opomin za racun, ki 
smo ga placali.  

 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:57
				Napisal/-a Pizzicato
				No ja, kličem že od 8 ure naprej, pa mi jih še ni uspelo priklicati.
Sicer pa ne rešujem nobene reklamacije pa sem kljub temu dobil opomin, pa čeprav račune redno plačujem (tudi tega sem plačal 8.maja, čeprav je bila valuta 14.maj). 
Opomin je pa kr grozilen, če ne poravnaš te odklopijo. Če se je računovodkinji "vsipal" program še ne pomeni, da moram zdaj pisati neke pritožbe, mar ne? Najprej naj pri sebi temeljito pogleda, šele potem pa pošilja grozilne opomine, kjer te obtožujejo neplačništva. Poslovnost pa taka....
			 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 12:00
				Napisal/-a jery
				Fantje in dekleta pri T-2 ju dejte se malo zamislit!
 
 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 12:14
				Napisal/-a mari
				Uspela priklicat, urejeno!
			 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 12:35
				Napisal/-a mitja_i
				Tedy napisal/-a:Ljudje, malo premislite. 
1. Če ne dobiš položnice ste DOLŽNI opozorit na to. JA PA KAJ ŠE.
2. Novih položnic SE NE pošilja.  MORAJO
Še nekaj stvari je, ki jih mora naročnik narediti. To, kot je običajno, piše v splošnih pogojih poslovanja:
26. člen
Če naročnik v 15 dneh po zaključku obračunskega obdobja (koledarski mesec), ne prejme računa, je o tem dolžan nemudoma 
pisno obvestiti T-2, sicer se šteje, da je račun prejel 15. dan v mesecu za pretekli mesec.
Naročnik je dolžan vse svoje obveznosti poravnati v 10 dneh od datuma izstavitve računa.
Naročnik je T-2 dolžan poravnati tudi stroške opomina.
27. člen
Ugovor zoper izstavljeni račun ne zadrži obveznosti plačila njegovega nespornega dela.
Še enkrat - uporabniki morajo biti seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja!
 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 12:35
				Napisal/-a Pizzicato
				Pa to ni več res... končno parkrat pozvoni, pol se pa napiše na displaju "zavrnjeno".  

 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 12:53
				Napisal/-a tonimona
				Na 002 sem prijavil nedelovanje številke 059002212. Poskus št. 46-neuspešen.
			 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 12:54
				Napisal/-a Tedy
				kdo komu nudi storitev in je dolžan zanjo poskrbeti, jaz ali t2?
prodajam pcje in če ne nudim programsko podporo zadaj; primer laptop nima gonilnikov za visto a na netu so, kdo je dolžan si jih sneti dol, jaz ali stranka (ki ji net ne dela) ???
			 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 12:56
				Napisal/-a tonimona
				mitja_i napisal/-a:Tedy napisal/-a:Ljudje, malo premislite. 
1. Če ne dobiš položnice ste DOLŽNI opozorit na to. JA PA KAJ ŠE.
2. Novih položnic SE NE pošilja.  MORAJO
Še nekaj stvari je, ki jih mora naročnik narediti. To, kot je običajno, piše v splošnih pogojih poslovanja:
26. člen
Če naročnik v 15 dneh po zaključku obračunskega obdobja (koledarski mesec), ne prejme računa, je o tem dolžan nemudoma 
pisno obvestiti T-2, sicer se šteje, da je račun prejel 15. dan v mesecu za pretekli mesec.
Naročnik je dolžan vse svoje obveznosti poravnati v 10 dneh od datuma izstavitve računa.
Naročnik je T-2 dolžan poravnati tudi stroške opomina.
27. člen
Ugovor zoper izstavljeni račun ne zadrži obveznosti plačila njegovega nespornega dela.
Še enkrat - uporabniki morajo biti seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja!
 
ad. 26. člen: Kdo krije stroške pošiljanja pisnega obvestila o neprejetem računu? Ali mora biti pisno obvestilo poslano priporočeno? Ali se šteje E -mail kot pisno obvestilo?
 
			
					
				
				Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 13:01
				Napisal/-a tonimona
				Aleluja. Klic št.53 je uspel. Dobil sem sogovornico a razlage še ne.