Čas od prijave napake..

Splošni pogovori o T-2
SENIL
Znanec
Prispevkov: 57
Pridružen: 4. Jul 2007 ob 15:47
T-2: Že imam
Paket: T4

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a SENIL » 5. Jul 2007 ob 11:22

Navadni Nimda napisal/-a:
SENIL napisal/-a: A se zajebavaš a ti to resno? Stvar je v bloku, kjer so vrata zaprta (da prideš v blok, moraš imeti ključ).

HD-2 je kaj?
Ja, če ni signala do Milana, je nekje verjetno prekinjen, se ti ne zdi?
In to je moja naloga, da cel blok okol obrnem pa pogledam kje je kabel prekinjen, če je? Sem 100%, da bo omenjeno, da smo mi kaj uničili glede na to, da smo sami menali switch in da vemo kaj so optična vlakna in kako se dela z njimi in potem nej grem še 'brskat' po celi napeljavi od T2ja, ki je izven stanovanja? Poleg tega pa dvomim, da lahko sam ugotovim, kje je kabel prekinjen, ker ni potrebno prerezati optičnega kabla, da stvar ne dela kajne.

OrionLady
Nadebudnež
Prispevkov: 430
Pridružen: 11. Jun 2006 ob 14:56
T-2: Že imam
Paket: optika T4
Kraj: Kranj

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a OrionLady » 5. Jul 2007 ob 12:05

Pa saj načeloma se take stvari vidijo že na prvi pogleda da nekaj ni ok... vsaj jaz vem, da če bi že šla rezat kable, da bi kar konkretno škodo naredila...pospravljala pa potem tudi nebi za sabo...bi vse pustila tako kot je... :)
tako da pomoje ti ni treba konkretno brskati... samo sprehodi se od vrha do kleti pa boš videl če je kje kaj prekinjeno.

HD-2 je pomoje mišljena tale številka: Tehnična podpora: 0590 00-002

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 5. Jul 2007 ob 12:08

SENIL: ni tvoja naloga se sprehajati in gledati, če je napeljava okvarjena. Lahko počakaš na prihod monterja in uradnega postopka za odpravo napake.
Optika 100/10

Uporabniški avatar
tonimona
Starešina
Prispevkov: 2399
Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Koper

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a tonimona » 5. Jul 2007 ob 13:40

@ NN
To ni bilo glih najbolj profesionalno.
Slika

Slika 1.7.2008- porihtano, dočakal sem tudi 18.11.2007

SENIL
Znanec
Prispevkov: 57
Pridružen: 4. Jul 2007 ob 15:47
T-2: Že imam
Paket: T4

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a SENIL » 5. Jul 2007 ob 15:23

tonimona napisal/-a:@ NN
To ni bilo glih najbolj profesionalno.
Ne ni bilo. Bilo je v stilu T1 ampak kaj češ, T2 ti je to. :)

28+ ur and counting..

Uporabniški avatar
ZmAY
Model
Prispevkov: 238
Pridružen: 25. Jan 2007 ob 14:01
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + tel + TV
Kraj: Kranj

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a ZmAY » 5. Jul 2007 ob 16:12

SENIL napisal/-a: 28+ ur and counting..
get just to it :lol:

Uporabniški avatar
madpanter
Starešina
Prispevkov: 3499
Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Ljubljana

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a madpanter » 5. Jul 2007 ob 19:02

to bo še zanimivo, bomo polagal stave kdaj se bojo prmajal :lol:
Slika
Prodam UMTS router WRT54G3G + anteno P54 + ustrezno Globetrotter kartico, info ZS

Alex
Nadebudnež
Prispevkov: 355
Pridružen: 21. Mar 2006 ob 17:03
T-2: Še nimam
Paket: Nimam več!
Kraj: Vidim, da nič ne vidim.

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a Alex » 6. Jul 2007 ob 09:43

ZmAY napisal/-a:
SENIL napisal/-a: 28+ ur and counting..
get just to it :lol:
napiše se "get used to it". :mrgreen:

Uporabniški avatar
ZmAY
Model
Prispevkov: 238
Pridružen: 25. Jan 2007 ob 14:01
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + tel + TV
Kraj: Kranj

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a ZmAY » 6. Jul 2007 ob 13:37

zajebov :lol:, jebesh, zdej nemscina u 1. planu ;-)

Uporabniški avatar
madpanter
Starešina
Prispevkov: 3499
Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Ljubljana

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a madpanter » 6. Jul 2007 ob 13:43

No so že prišli že porihtat ali ne :mrgreen:
Slika
Prodam UMTS router WRT54G3G + anteno P54 + ustrezno Globetrotter kartico, info ZS

Uporabniški avatar
tonimona
Starešina
Prispevkov: 2399
Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Koper

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a tonimona » 6. Jul 2007 ob 15:03

Slika

Slika 1.7.2008- porihtano, dočakal sem tudi 18.11.2007

SENIL
Znanec
Prispevkov: 57
Pridružen: 4. Jul 2007 ob 15:47
T-2: Že imam
Paket: T4

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a SENIL » 6. Jul 2007 ob 16:58

Napaka odpravljena po cca 50 urah nedelovanja vsega skupi. Bravo T2! Moram vas pohvaliti, da je bilo podjetje 2 dni brez vsega, moram se tudi osebno zahvaliti zelo sposobni ekipi na helpdesku ki odpove pri nekoliko resnejšem problemu od "resetirajte switch".
Edina svetla točka tele avanture je serviser, ki je bil prijazen. Razloga zakaj je vse odpovedal mi ni znal povedati. :roll:

In potem se folk pritožuje čez T1 podporo? Seriously?!?! Res, da je podpora preko telefona v kurcu na T1 ampak pri T2 je enako. Razlika se vidi pri resnem problemu in odpravi le tega, kjer pa zaenkrat po mojih izkušnah T1 povozi T2..

Rezultat tele avanturce: od začetnega +5 za storitve na -2.
In potem smo hoteli vzeti linijo 100/100 pri T2, ko se preselimo. Not going to happen.

Uporabniški avatar
borut
Guru
Prispevkov: 911
Pridružen: 25. Okt 2006 ob 22:11
T-2: Že imam
Paket: 4Mbit/512Kbit

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a borut » 6. Jul 2007 ob 17:24

SENIL napisal/-a:.
In potem smo hoteli vzeti linijo 100/100 pri T2, ko se preselimo. Not going to happen.
Sej če bote mel optiko, pol bo delal... Tko pravjo vsi, ki so na optiki... 8)
Slika

Uporabniški avatar
madpanter
Starešina
Prispevkov: 3499
Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Ljubljana

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a madpanter » 6. Jul 2007 ob 17:41

na optiki je človk tako za informacijo
Slika
Prodam UMTS router WRT54G3G + anteno P54 + ustrezno Globetrotter kartico, info ZS

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Čas od prijave napake..

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 7. Jul 2007 ob 09:10

SENIL napisal/-a:pri nekoliko resnejšem problemu od "resetirajte switch". Razloga zakaj je vse odpovedal mi ni znal povedati. In potem smo hoteli vzeti linijo 100/100 pri T2, ko se preselimo. Not going to happen.
Reset switcha DEJANSKO reši 99% napak na optiki (ker jih je itak malo). Fizične prekinitve pa pač ne. In fizične težave prek klicnega centra ne moremo rešiti. Razlogov za odpovedi pa se ne govori.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

Odgovori