In to je moja naloga, da cel blok okol obrnem pa pogledam kje je kabel prekinjen, če je? Sem 100%, da bo omenjeno, da smo mi kaj uničili glede na to, da smo sami menali switch in da vemo kaj so optična vlakna in kako se dela z njimi in potem nej grem še 'brskat' po celi napeljavi od T2ja, ki je izven stanovanja? Poleg tega pa dvomim, da lahko sam ugotovim, kje je kabel prekinjen, ker ni potrebno prerezati optičnega kabla, da stvar ne dela kajne.Navadni Nimda napisal/-a:Ja, če ni signala do Milana, je nekje verjetno prekinjen, se ti ne zdi?SENIL napisal/-a: A se zajebavaš a ti to resno? Stvar je v bloku, kjer so vrata zaprta (da prideš v blok, moraš imeti ključ).
HD-2 je kaj?
Čas od prijave napake..
Re: Čas od prijave napake..
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 430
- Pridružen: 11. Jun 2006 ob 14:56
- T-2: Že imam
- Paket: optika T4
- Kraj: Kranj
Re: Čas od prijave napake..
Pa saj načeloma se take stvari vidijo že na prvi pogleda da nekaj ni ok... vsaj jaz vem, da če bi že šla rezat kable, da bi kar konkretno škodo naredila...pospravljala pa potem tudi nebi za sabo...bi vse pustila tako kot je...
tako da pomoje ti ni treba konkretno brskati... samo sprehodi se od vrha do kleti pa boš videl če je kje kaj prekinjeno.
HD-2 je pomoje mišljena tale številka: Tehnična podpora: 0590 00-002
tako da pomoje ti ni treba konkretno brskati... samo sprehodi se od vrha do kleti pa boš videl če je kje kaj prekinjeno.
HD-2 je pomoje mišljena tale številka: Tehnična podpora: 0590 00-002
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Čas od prijave napake..
SENIL: ni tvoja naloga se sprehajati in gledati, če je napeljava okvarjena. Lahko počakaš na prihod monterja in uradnega postopka za odpravo napake.
Optika 100/10
- tonimona
- Starešina
- Prispevkov: 2399
- Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Koper
Re: Čas od prijave napake..
@ NN
To ni bilo glih najbolj profesionalno.
To ni bilo glih najbolj profesionalno.
Re: Čas od prijave napake..
Ne ni bilo. Bilo je v stilu T1 ampak kaj češ, T2 ti je to.tonimona napisal/-a:@ NN
To ni bilo glih najbolj profesionalno.
28+ ur and counting..
- ZmAY
- Model
- Prispevkov: 238
- Pridružen: 25. Jan 2007 ob 14:01
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1 + tel + TV
- Kraj: Kranj
Re: Čas od prijave napake..
get just to itSENIL napisal/-a: 28+ ur and counting..
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3499
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: Čas od prijave napake..
to bo še zanimivo, bomo polagal stave kdaj se bojo prmajal
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 355
- Pridružen: 21. Mar 2006 ob 17:03
- T-2: Še nimam
- Paket: Nimam več!
- Kraj: Vidim, da nič ne vidim.
Re: Čas od prijave napake..
napiše se "get used to it".ZmAY napisal/-a:get just to itSENIL napisal/-a: 28+ ur and counting..
- ZmAY
- Model
- Prispevkov: 238
- Pridružen: 25. Jan 2007 ob 14:01
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1 + tel + TV
- Kraj: Kranj
Re: Čas od prijave napake..
zajebov , jebesh, zdej nemscina u 1. planu
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3499
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: Čas od prijave napake..
No so že prišli že porihtat ali ne
Re: Čas od prijave napake..
Napaka odpravljena po cca 50 urah nedelovanja vsega skupi. Bravo T2! Moram vas pohvaliti, da je bilo podjetje 2 dni brez vsega, moram se tudi osebno zahvaliti zelo sposobni ekipi na helpdesku ki odpove pri nekoliko resnejšem problemu od "resetirajte switch".
Edina svetla točka tele avanture je serviser, ki je bil prijazen. Razloga zakaj je vse odpovedal mi ni znal povedati.
In potem se folk pritožuje čez T1 podporo? Seriously?!?! Res, da je podpora preko telefona v kurcu na T1 ampak pri T2 je enako. Razlika se vidi pri resnem problemu in odpravi le tega, kjer pa zaenkrat po mojih izkušnah T1 povozi T2..
Rezultat tele avanturce: od začetnega +5 za storitve na -2.
In potem smo hoteli vzeti linijo 100/100 pri T2, ko se preselimo. Not going to happen.
Edina svetla točka tele avanture je serviser, ki je bil prijazen. Razloga zakaj je vse odpovedal mi ni znal povedati.
In potem se folk pritožuje čez T1 podporo? Seriously?!?! Res, da je podpora preko telefona v kurcu na T1 ampak pri T2 je enako. Razlika se vidi pri resnem problemu in odpravi le tega, kjer pa zaenkrat po mojih izkušnah T1 povozi T2..
Rezultat tele avanturce: od začetnega +5 za storitve na -2.
In potem smo hoteli vzeti linijo 100/100 pri T2, ko se preselimo. Not going to happen.
Re: Čas od prijave napake..
Sej če bote mel optiko, pol bo delal... Tko pravjo vsi, ki so na optiki...SENIL napisal/-a:.
In potem smo hoteli vzeti linijo 100/100 pri T2, ko se preselimo. Not going to happen.
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3499
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: Čas od prijave napake..
na optiki je človk tako za informacijo
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Čas od prijave napake..
Reset switcha DEJANSKO reši 99% napak na optiki (ker jih je itak malo). Fizične prekinitve pa pač ne. In fizične težave prek klicnega centra ne moremo rešiti. Razlogov za odpovedi pa se ne govori.SENIL napisal/-a:pri nekoliko resnejšem problemu od "resetirajte switch". Razloga zakaj je vse odpovedal mi ni znal povedati. In potem smo hoteli vzeti linijo 100/100 pri T2, ko se preselimo. Not going to happen.