Stran 2 od 3
Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 5. Jul 2007 ob 11:22
Napisal/-a SENIL
Navadni Nimda napisal/-a:SENIL napisal/-a:
A se zajebavaš a ti to resno? Stvar je v bloku, kjer so vrata zaprta (da prideš v blok, moraš imeti ključ).
HD-2 je kaj?
Ja, če ni signala do Milana, je nekje verjetno prekinjen, se ti ne zdi?
In to je moja naloga, da cel blok okol obrnem pa pogledam kje je kabel prekinjen, če je? Sem 100%, da bo omenjeno, da smo mi kaj uničili glede na to, da smo sami menali switch in da vemo kaj so optična vlakna in kako se dela z njimi in potem nej grem še 'brskat' po celi napeljavi od T2ja, ki je izven stanovanja? Poleg tega pa dvomim, da lahko sam ugotovim, kje je kabel prekinjen, ker ni potrebno prerezati optičnega kabla, da stvar ne dela kajne.
Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 5. Jul 2007 ob 12:05
Napisal/-a OrionLady
Pa saj načeloma se take stvari vidijo že na prvi pogleda da nekaj ni ok... vsaj jaz vem, da če bi že šla rezat kable, da bi kar konkretno škodo naredila...pospravljala pa potem tudi nebi za sabo...bi vse pustila tako kot je...

tako da pomoje ti ni treba konkretno brskati... samo sprehodi se od vrha do kleti pa boš videl če je kje kaj prekinjeno.
HD-2 je pomoje mišljena tale številka: Tehnična podpora: 0590 00-002
Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 5. Jul 2007 ob 12:08
Napisal/-a T2_Delavec
SENIL: ni tvoja naloga se sprehajati in gledati, če je napeljava okvarjena. Lahko počakaš na prihod monterja in uradnega postopka za odpravo napake.
Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 5. Jul 2007 ob 13:40
Napisal/-a tonimona
@ NN
To ni bilo glih najbolj profesionalno.
Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 5. Jul 2007 ob 15:23
Napisal/-a SENIL
tonimona napisal/-a:@ NN
To ni bilo glih najbolj profesionalno.
Ne ni bilo. Bilo je v stilu T1 ampak kaj češ, T2 ti je to.
28+ ur and counting..
Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 5. Jul 2007 ob 16:12
Napisal/-a ZmAY
SENIL napisal/-a:
28+ ur and counting..
get just to it

Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 5. Jul 2007 ob 19:02
Napisal/-a madpanter
to bo še zanimivo, bomo polagal stave kdaj se bojo prmajal

Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 6. Jul 2007 ob 09:43
Napisal/-a Alex
ZmAY napisal/-a:SENIL napisal/-a:
28+ ur and counting..
get just to it

napiše se "get used to it".

Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 6. Jul 2007 ob 13:37
Napisal/-a ZmAY
zajebov

, jebesh, zdej nemscina u 1. planu

Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 6. Jul 2007 ob 13:43
Napisal/-a madpanter
No so že prišli že porihtat ali ne

Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 6. Jul 2007 ob 15:03
Napisal/-a tonimona
Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 6. Jul 2007 ob 16:58
Napisal/-a SENIL
Napaka odpravljena po cca 50 urah nedelovanja vsega skupi. Bravo T2! Moram vas pohvaliti, da je bilo podjetje 2 dni brez vsega, moram se tudi osebno zahvaliti zelo sposobni ekipi na helpdesku ki odpove pri nekoliko resnejšem problemu od "resetirajte switch".
Edina svetla točka tele avanture je serviser, ki je bil prijazen. Razloga zakaj je vse odpovedal mi ni znal povedati.
In potem se folk pritožuje čez T1 podporo? Seriously?!?! Res, da je podpora preko telefona v kurcu na T1 ampak pri T2 je enako. Razlika se vidi pri resnem problemu in odpravi le tega, kjer pa zaenkrat po mojih izkušnah T1 povozi T2..
Rezultat tele avanturce: od začetnega +5 za storitve na -2.
In potem smo hoteli vzeti linijo 100/100 pri T2, ko se preselimo. Not going to happen.
Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 6. Jul 2007 ob 17:24
Napisal/-a borut
SENIL napisal/-a:.
In potem smo hoteli vzeti linijo 100/100 pri T2, ko se preselimo. Not going to happen.
Sej če bote mel optiko, pol bo delal... Tko pravjo vsi, ki so na optiki...

Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 6. Jul 2007 ob 17:41
Napisal/-a madpanter
na optiki je človk tako za informacijo
Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 7. Jul 2007 ob 09:10
Napisal/-a mitja_i
SENIL napisal/-a:pri nekoliko resnejšem problemu od "resetirajte switch". Razloga zakaj je vse odpovedal mi ni znal povedati. In potem smo hoteli vzeti linijo 100/100 pri T2, ko se preselimo. Not going to happen.
Reset switcha DEJANSKO reši 99% napak na optiki (ker jih je itak malo). Fizične prekinitve pa pač ne. In fizične težave prek klicnega centra ne moremo rešiti. Razlogov za odpovedi pa se ne govori.