Stran 2 od 2

Objavljeno: 20. Apr 2006 ob 14:15
Napisal/-a oyoy
ne, ne kličem info, ker tam ne povejo čisto nič. elektronsko in po pošti sem se obrnil na njih, vendar za zdaj nisem prejel še nobenega odgovora.

Objavljeno: 21. Apr 2006 ob 22:20
Napisal/-a jump
pošlji izdano od siola na APEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

samo kaj ka ne pomaga :?
ker noben ne nadzira! se jih pa da, samo moraš koga sem pa tja poznat.

Objavljeno: 21. Apr 2006 ob 22:43
Napisal/-a oyoy
no ja, ni se potrebno preveč in samo zaletavat.
pri telekomu so me napotili na g. bobnarja, ki je kontaktna oseba glede podjetja t-2. dovolj je bilo, da sem možakarju razložil situacijo, čez 15 minut me je poklical in povedal, da je zadeva urejena in da naj da t-2 ponovno poizvedbo, na katero bo telekom pozitivno odgovoril. tudi opravičil se mi je, češ da je prišlo do napake pri telekomu.
očitno igra telekom tudi na karto, da marsikatera stranka, kateri bo t-2 po telekomovem negativnem odgovoru predlagal, naj sama urgira pri telekomu, tega ne bo storila in bo posledično ostala pri telekomu oz. siolu.
in ne se preveč zapičit v moj prvi stavek. v nobenem primeru ne zagovarjam početja telekoma (seveda tukaj zraven prištevam tudi siol). stranke naj obdržijo in pridobijo nazaj s svojo konkurenčno ponudbo, ne pa z onemogočanjem konkurenčnih podjetij!
vprašanje je kaj, predvsem pa kdaj bi dosegel preko apek-a, ko pa je zadostoval le en telefonski klic in normalen kulturni pogovor.

Objavljeno: 21. Apr 2006 ob 22:59
Napisal/-a kitl
oyoy telekomu se počasi gre, da sodeluje z T2 ,ker itak so T2 testni zajčki za njihovo omrežje in opravljajo tako rekoč zastonj (celo plačujejo telekomu) ,da testirajo vzdržljivost omrežja, da bo lahko njihova sestrica splavila brez večjih problemov svoj VDSL2, ki ga pripravljajo za konec leta.

Objavljeno: 22. Apr 2006 ob 06:13
Napisal/-a oyoy
saj pravim, naj se izkažejo s svojo ponudbo!
kot pa sam zelo dobro veš, bo potrebno najprej marsikje marsikaj postoriti na telekomovi infrastrukturi, da se bo sestrica veselo naslajala na izkušnjah drugih :mrgreen:

Objavljeno: 22. Apr 2006 ob 13:20
Napisal/-a jump
prek apeka zato dase vzpostavi boljši dialog telekom-T2,glede časa ki je potrebno (verjetno je kar dolg ,da dobiš odgovor od apek-a)ampak če jih pa stranke zasujejo(kar bi mi morali v podobni situaciji storiti)
bi se lahko tudi malo obrnila zadeva.

ko bo pa telekom za svojega ljubljenčka zadeve poštimalbo pa tudi nam teklo(sam denar pa čas je vprašanje)