Stran 2 od 3

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 3. Jan 2008 ob 13:23
Napisal/-a tonimona
Primer: Če ti ne pošljejo računa za storitve, kar je absolutno njihova napaka, jih lahko verodostojno opomniš na to s priporočeno pošto oz. faksom, kar je definitivno tvoj dodaten in nepotreben strošek. :evil:

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 3. Jan 2008 ob 14:36
Napisal/-a mitja_i
Kot prvo, pač ti si se zavezal k temu, ko si podpisal pogodbo. Kot drugič pa verjemi T-2 že pošilja račune, vendar je treba opozoriti, če računi ne pridejo do naročnika.

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 3. Jan 2008 ob 15:20
Napisal/-a nathanhund
a v delovni pogodbi vaših zaposlenih pa ne piše da morajo svoje delo opravljati skrbno in vestno, ter za napake storjene iz malomarnosti odgovarjajo
pa dajte se že enkrat nehat izgovarjat in zagovarjat en drugega pa lepo priznajte da je pač dost vaših sodelavcev totalno nesposobnih pa ukrapajte malo v svojih vrstah in njh poučite o zakonih ki jih je treba upoštrevat ne pa zaj meni kak je treba poslat reklamacijo
v dobi sodobnih tehnologij ki so po vrhu vsega še brezplačne vi vztrajate pri navadni pošti ki je dodaten strošek za nas pa še več časa potuje
pa dajte no kje živite v albaniji al kaj

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 3. Jan 2008 ob 15:50
Napisal/-a tonimona
mitja_i napisal/-a:Kot prvo, pač ti si se zavezal k temu, ko si podpisal pogodbo. Kot drugič pa verjemi T-2 že pošilja račune, vendar je treba opozoriti, če računi ne pridejo do naročnika.
Ali se ni tudi nasprotna stranka v pogodbi zavezala k določenim stvarem? Ima mogoče T-2 potrdilo, da je na pošto oddalo račun zame? Ali lahko tudi jaz uporabim tvojo razlago : verjemi, da Tonimona že pošilja obvestila o neprejetju računa, vendar je treba opozoriti, če obvestila ne pridejo do naročnika. Mislim, da je vaš HD dovolj kredibilna služba, kateri bi bilo dovolj, da te zadeve javiš telefonsko oz. po elektronski pošti. Če pa ni kredibilna oz. usposobljena, potem vzamem idejo nazaj.

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 3. Jan 2008 ob 16:39
Napisal/-a ZmAY
nabijajo ze 2 let isto, vemo pa vsi da sta help desk in administracija totalno u pizdi, za to ni izgovora. Povejte mi eno firmo, da ma take blesave scene kokr t2, jo ni.

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 3. Jan 2008 ob 18:20
Napisal/-a pack
Tvoj problem je v tem, da ne znaš napisat enega stavka brez kletvice. ;-)

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 3. Jan 2008 ob 22:34
Napisal/-a opajec
@nathanhund , moj nasvet je, da jim vse pošiljaš po faksu, pa te ne bo nič stalo, glede na to da imaš njihovo telefonijo, tudi fax je dokazljivo zadosti
@ mitja_i, vaša administracija in računovodstvo je TOTALNO NESPOSOBNO!!! :mrgreen: , ne vem sicer kak dostop do podatkov imaš, ti bom pa navedel samo nekaj stvari:
- veselo pišem reklamacije na delovanje TV in vi jih veselo NE REŠUJETE,od meseca marca na SS v postopku reševanja, reklamacije veselo sprejemate po faxu,zgodi pa se ne nič!
- potem dobim decembra opomin o dolgu!!!,ki izhaja samo iz nerešenih reklamacij!!!, še večja neumnost,ki jo zasledim, da me za en račun bremenite poln znesek, čeprav imam doma dopis, da ste mi upoštevali reklamacije za leto 2006 nekje v maju 2007 (mogoče sem kak mesec zgrešil, da je bilo v aprilu), s tem, da se je bilo potrebno namučiti in dešifrirati vaš izpisek odprtih postavk
- na opomin seveda odgovorim (porabim kar precej mojega dragocenega časa, zaradi vaših SPOSOBNIH SODELAVCEV), prosim za razumljive odprte postavke in seveda odgovor na reševanje reklamacij, kaj se zgodi, dobim samo spek neki zmazek odprtih postavk po vaše in nobenega drugega odgovora
- čez dva dni vseeno pokličem na to "famozno" številko in glej ga zlomka javi se ena prijetna gospodična (vsaj po glasu) in začneva usklajevati stvari, po kar trajajočem klicu, bilo je sigurno več kot 15 minut(spet mojega dragocenega časa, ki sem ga tratim po nepotrebnem zaradi.....) ugotoviva, da so res problem nerešene reklamacije in, da bo to takoj preverila in rešila, po nekaj minutnem čakanju se javi nazaj in začne razlagati, da so sedaj reklamacije urejene in da ostaja sporen samo še en znesek okrog 9 €, seveda spet reklamacije, ampak da se bo tudi to uredilo in da je vse OK, se zahvalim za pogovor in prijaznost (to mislim resno,ker prijazna je res bila) v prepričanju, da je zgodba končana :twisted: ampak žal ni
- čez cca 10 do 14 dni dobim eno soboto dopoldan pošto od T-2, evo prišel odgovor na rešene reklamacije :D , potem pa :shock: :shock: :shock: :twisted: pisni opomin še enkrat , da padeš tja od smeha :lol: :lol: , pa kaj ste vi res z lune padli :cry: , bil sem tako razp****, da sem se hotel diretkno peljati z njim na Brnčičevo, samo je bila na srečo sobota, pa kilometrino bi vam izstavil račun!
- kličem takoj v ponedeljek na to čudežno številko, in :shock: :shock: na tej številki se nihče več ne oglaša ampak jo preusmeri na znameniti HD oz. združenje lolekov in bolekov (oprosti izrazu, samo tako je koncu tudi izpadlo), da naj povem kako težavo imam, da jo bodo oni posredovali naprej (komu ne vem) oz. naj poskusim pozneje ker je številka precej zasedena, poskušam ene 3 do 4x ko mi na koncu poči film, ko mi tip dopoveduje, da ta številka pri vas ne obstaja, da jo on nima v imeniku, itd,.... :lol: :lol: :lol:
-naslednji dan v torek ali sredo, grem osebno na Brnčičevo(po dogovoru), pokličejo mi prijazno punco iz sosednje stavbe,kateri seveda moram razložiti celo zgodbo (kot tukaj), ki me vpraša glede reklamacij in ali imam težave s TVjem?!Razložim koga vse lahko to vpraša in obljubi, da bodo reklamacije rešene do konca tistega tedna (bilo je mislim vsaj v prvi polovici decembra), danes smo 3.1.2008,pa še vedno nič od tega! Verjetno lahko v kratkem spet pričakujem OPOMIN OD T-2ja! :lol:
Uf, sem bil dolg, samo si mi dvignil pokrov, pa sem spet porabil precej časa za vas :D

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 3. Jan 2008 ob 23:43
Napisal/-a DaG1
opajec: kar navadi se, taka je pač politika T2 do svojih strank.

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 4. Jan 2008 ob 07:26
Napisal/-a madpanter
@ opajc ti maš pa take probleme z administracijo ko jaz in sva prišla do naslednjega zaključka:

1. Administracija popolnoma nesposobna
2. HD je itak nesposoben in ni potrebno to dodatno več omenjat ampak sam toliko da se jih spomni
3. Nimda in ostali si mečejo pesek v oči če mislijo da njihova administracija deluje brezhibno
4. itd.... :twisted:

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 4. Jan 2008 ob 10:20
Napisal/-a nathanhund
a ne bi bilo vseeno bolje da odgovorni pometejo prvo pred svojim pragom pol pa začnejo pri sosedih
očitno so pri njih resnično težave saj drugače se tu ne bi toliko pisalo o njih
mal bi se jim oprostilo že s tem ko bi končno enkrat priznali svojo krivdo ne pa da na vsakko težavo najdejo nek izgovor

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 7. Jan 2008 ob 12:49
Napisal/-a orbter
POHVALE!!!

Predvsem za seznam zgrešenih klicev.

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 8. Jan 2008 ob 09:14
Napisal/-a meganeII
Vprašanje za pravnika.
Ti naprimer T2-ju zavrneš sporni del računa (priporočena pošta).
V kolikem času ti mora T2 odgovorit ?
Po kolikem času se smtra da so ti zavrnitev ugodili, če ti seveda ne odgovorijo na pritožbo ?

Sigurno obstaja kakšen zakon.

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 8. Jan 2008 ob 10:03
Napisal/-a mitja_i
Če si prebereš splošne pogojev T-2, ti bo vse jasno.
13. člen
...
Naročnik je dolžan:
...
- s priporočeno pošto ali po faksu v roku osmih dni od prejema računa poslati pisno reklamacijo,
...

27. člen
T-2 bo na vsak pisni ugovor pisno odgovoril v roku 15 dni. Ugovor zoper izstavljeni račun ne zadrži obveznosti plačila njegovega nespornega dela.

Po opozorilih administracije pa moram opozoriti, da ni vsak dopis reklamacija. Reklamacija mora vsebovati vrsto storitve, znesek ter mesec na katerega se nanaša (najbolje kopija računa).

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 8. Jan 2008 ob 10:24
Napisal/-a mahi
mitja_i napisal/-a:Če si prebereš splošne pogojev T-2, ti bo vse jasno.

27. člen
T-2 bo na vsak pisni ugovor pisno odgovoril v roku 15 dni. Ugovor zoper izstavljeni račun ne zadrži obveznosti plačila njegovega nespornega dela.
Na servisnih straneh pod odprte postavke mi piše v postopku reklamacije za račun, ki je bil izdan 30.11.2007. Do danes še nisem prejel nobenega odgovora, čeprav je krepko že čez 15 dni.

Re: 0590-02-212

Objavljeno: 8. Jan 2008 ob 12:17
Napisal/-a opajec
mitja_i napisal/-a:Če si prebereš splošne pogojev T-2, ti bo vse jasno.
13. člen
...
Naročnik je dolžan:
...
- s priporočeno pošto ali po faksu v roku osmih dni od prejema računa poslati pisno reklamacijo,
...

27. člen
T-2 bo na vsak pisni ugovor pisno odgovoril v roku 15 dni. Ugovor zoper izstavljeni račun ne zadrži obveznosti plačila njegovega nespornega dela.

Po opozorilih administracije pa moram opozoriti, da ni vsak dopis reklamacija. Reklamacija mora vsebovati vrsto storitve, znesek ter mesec na katerega se nanaša (najbolje kopija računa).
Mitja, daj pokliči Đurota, če ima kako vlogo zate v novi komediji. :mrgreen:

@mahi, jaz čakam že od marca 2007 :lol: :lol: