@nathanhund , moj nasvet je, da jim vse pošiljaš po faksu, pa te ne bo nič stalo, glede na to da imaš njihovo telefonijo, tudi fax je dokazljivo zadosti
@ mitja_i, vaša administracija in računovodstvo je TOTALNO NESPOSOBNO!!!
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
, ne vem sicer kak dostop do podatkov imaš, ti bom pa navedel samo nekaj stvari:
- veselo pišem reklamacije na delovanje TV in vi jih veselo NE REŠUJETE,od meseca marca na SS v postopku reševanja, reklamacije veselo sprejemate po faxu,zgodi pa se ne nič!
- potem dobim decembra opomin o dolgu!!!,ki izhaja samo iz nerešenih reklamacij!!!, še večja neumnost,ki jo zasledim, da me za en račun bremenite poln znesek, čeprav imam doma dopis, da ste mi upoštevali reklamacije za leto 2006 nekje v maju 2007 (mogoče sem kak mesec zgrešil, da je bilo v aprilu), s tem, da se je bilo potrebno namučiti in dešifrirati vaš izpisek odprtih postavk
- na opomin seveda odgovorim (porabim kar precej mojega dragocenega časa, zaradi vaših SPOSOBNIH SODELAVCEV), prosim za razumljive odprte postavke in seveda odgovor na reševanje reklamacij, kaj se zgodi, dobim samo spek neki zmazek odprtih postavk po vaše in nobenega drugega odgovora
- čez dva dni vseeno pokličem na to "famozno" številko in glej ga zlomka javi se ena prijetna gospodična (vsaj po glasu) in začneva usklajevati stvari, po kar trajajočem klicu, bilo je sigurno več kot 15 minut(spet mojega dragocenega časa, ki sem ga tratim po nepotrebnem zaradi.....) ugotoviva, da so res problem nerešene reklamacije in, da bo to takoj preverila in rešila, po nekaj minutnem čakanju se javi nazaj in začne razlagati, da so sedaj reklamacije urejene in da ostaja sporen samo še en znesek okrog 9 €, seveda spet reklamacije, ampak da se bo tudi to uredilo in da je vse OK, se zahvalim za pogovor in prijaznost (to mislim resno,ker prijazna je res bila) v prepričanju, da je zgodba končana
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
ampak žal ni
- čez cca 10 do 14 dni dobim eno soboto dopoldan pošto od T-2, evo prišel odgovor na rešene reklamacije
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, potem pa
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
pisni opomin še enkrat , da padeš tja od smeha
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
, pa kaj ste vi res z lune padli
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
, bil sem tako razp****, da sem se hotel diretkno peljati z njim na Brnčičevo, samo je bila na srečo sobota, pa kilometrino bi vam izstavil račun!
- kličem takoj v ponedeljek na to čudežno številko, in
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
na tej številki se nihče več ne oglaša ampak jo preusmeri na znameniti HD oz. združenje lolekov in bolekov (oprosti izrazu, samo tako je koncu tudi izpadlo), da naj povem kako težavo imam, da jo bodo oni posredovali naprej (komu ne vem) oz. naj poskusim pozneje ker je številka precej zasedena, poskušam ene 3 do 4x ko mi na koncu poči film, ko mi tip dopoveduje, da ta številka pri vas ne obstaja, da jo on nima v imeniku, itd,....
-naslednji dan v torek ali sredo, grem osebno na Brnčičevo(po dogovoru), pokličejo mi prijazno punco iz sosednje stavbe,kateri seveda moram razložiti celo zgodbo (kot tukaj), ki me vpraša glede reklamacij in ali imam težave s TVjem?!Razložim koga vse lahko to vpraša in obljubi, da bodo reklamacije rešene do konca tistega tedna (bilo je mislim vsaj v prvi polovici decembra), danes smo 3.1.2008,pa še vedno nič od tega! Verjetno lahko v kratkem spet pričakujem OPOMIN OD T-2ja!
Uf, sem bil dolg, samo si mi dvignil pokrov, pa sem spet porabil precej časa za vas
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)