Stran 2 od 2

Re: Reševanje reklamacij

Objavljeno: 12. Feb 2008 ob 19:19
Napisal/-a Ris3d
dal napisal/-a:Izgleda, da ima T-2 namen izboljšati stanje, saj na spletni strani iščejo študente in ponujajo redno zaposlitev v računovodstvu:
http://www.t-2.net/?ctxID=000269&funcID=1
Ja in ti "zmedeni" študenti so mi "zafu..." že tretji račun in kr dodal, da imam še en stb vmesnik za tv (+2 eur), čeprou imam sam 1 tv, tko da so me "nategnil" že za 6 eur, pač nism dozdej čekiral tisga računa pr položnci... Pozorno pogledu šele dans. Pol na HD-ju pravjo naj nardim reklamacijo in pošljem dopis na Brnčičevo 41, pa glih se mi da pisat in na pošto hodt... Sm jim zatežu za številko računovodstva, kao naj bi bla 059002212, mal čez 15h se ni noben javu. Nimda, kaj naj nardim, raj bi to prek telefona uredu, če se da, kot pa da pošiljam neke dopise in čakam kaj vem kok časa, da to uredijo?! :? Matr, sej lepo piše na pogodbi, da imam samo 1 tv! :twisted:

Re: Reševanje reklamacij

Objavljeno: 12. Feb 2008 ob 19:22
Napisal/-a T2_Delavec
Reklamacija: naredi dopis, pa ga skeniraj in pošlji na email: narocniska-sluzba@t-2.net
Hkrati mi daj na Zasebna svojo številko priključka in bom dal preveriti.

Re: Reševanje reklamacij

Objavljeno: 14. Feb 2008 ob 09:34
Napisal/-a Neuraden
Nekdo je napisal naj se pisno pritožim, a očitno ni bral vsebine prvega posta!

Upam, da bo posredovanje NN pomagalo, naj vas pa vseeno spomnim, da se lahko pritožite na Urad za pošto in komunikacije na brezplačno številko 080 2735, kjer nudijo tudi brezplačno pomoč in svetovanje.

Ne želim delati negativne reklame, vendar stvari se morajo premakniti, ker je tak odnos do strank huda packa na celotni, drugače zelo kvalitetni storitvi!

LP

Re: Reševanje reklamacij

Objavljeno: 14. Feb 2008 ob 11:24
Napisal/-a Ris3d
Jst pa resno razmišljam, da bi šel h konkurenčni "nepravi" optiki (od obeh, t-2/Gratel in od Telekoma mam do vrat napeljavo), bom saj mel za trojček gratis HBO pa še kej... Pa tok sm "spluvov" Telekom. :oops: Boste rekl, so dražji kot t-2... Hm, glede na to, da sm t-2-ju itak plačval 3 mesce 2 eur preveč (pač nism prej podrobno pregledu računov), ker so mi kr računal še en stb, pa imam naročeno samo eno tv... Ok, sej je Nimda obljubu, da bo probal uredit, pa slabo kaže... bo treba ipak poslat dopis, pa pol čakat al bo al ne bo pršu "normalen" račun... :roll: Ne vem, zakaj se ne da to lepo telefonsko uredit, pa da pošlejo nov račun in odbijejo za nazaj preveč plačanga. Še s Komunalo se je dalo tko uredit, ko so enkrat poslal prevelik znesek na položnci, ker so računal 1 osebo preveč (pa ni blo treba nobenih dopisou oz. pisnih reklamacij). Tle pr t-2 se pa noben ne javi na cifri (059 002212, če sploh je taprava) od računovodstva... res kr neki! :evil:

Re: Reševanje reklamacij

Objavljeno: 14. Feb 2008 ob 13:25
Napisal/-a Ris3d
Je Nimda dal naprej in so uredil, brez dopisou, hvala!!! :mrgreen: t-2 rab več takih, pa bo kul :)

Re: Reševanje reklamacij

Objavljeno: 16. Feb 2008 ob 10:09
Napisal/-a Neuraden
NN pravi, da je uredil. Če je tako, se mu moram zahvalit in se hkrati vprašat, kaj za vraga počnejo za to plačani?

Ko dobim dobropis, je zame slučaj rešen.
Še enkrat hvala NN!